Idd, mooi om te zien.quote:Op zondag 18 september 2005 19:43 schreef tong80 het volgende:
Mooi hoe ie begroet werd door de Ajax-suporters.
Hij was niet over de lijn dus telt ie niet.quote:Op zondag 18 september 2005 19:48 schreef HAL9000S het volgende:
Was inderdaad erg mooi om te zien ja maar wat een prachtspeler zeg!Die eerste goal van 'm vanavond zat ook gewoon trouwens.
Volgens mij was ie dat wel.quote:Op zondag 18 september 2005 19:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij was niet over de lijn dus telt ie niet.
Ijzeren Rinus is niet te vertrouwen, daarom wordt ie bij Studio Sport niet meer gebruikt.quote:Op zondag 18 september 2005 19:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij was niet over de lijn dus telt ie niet.
Dat zegt Jack ja. Die probeert Talpa op alles af te krakenquote:Op zondag 18 september 2005 19:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ijzeren Rinus is niet te vertrouwen, daarom wordt ie bij Studio Sport niet meer gebruikt.
Voetbal school in Georgie, helaas. Was ie nou toch maar bij NAC gebleven.quote:Op zondag 18 september 2005 20:05 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand waar z'n broertje gebleven is eigenlijk?
Gestoptquote:Op zondag 18 september 2005 20:05 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand waar z'n broertje gebleven is eigenlijk?
Machlas...quote:Op zondag 18 september 2005 20:04 schreef addictivebeat het volgende:
Ik heb destijds nooit begrepen waarom Ajax hem heeft weggedaan. Wie weet wat de reden ook al weer was?
Goede reden!quote:
Wanbeleid mbt een contractverlenging. Shota wilde helemaal niet weg. En Machlas mocht z'n schoenveters nog niet eens strikkenquote:Op zondag 18 september 2005 20:04 schreef addictivebeat het volgende:
Ik heb destijds nooit begrepen waarom Ajax hem heeft weggedaan. Wie weet wat de reden ook al weer was?
Ja idd, Shota wilde zeker niet weg, Adriaanse wilde hem ook nog houden (kwam hem persoonlijk het slechte nieuws brengen op de training), maar het was de directie die hem wegdeed. Niemand begreep er wat van.quote:Op zondag 18 september 2005 20:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wanbeleid mbt een contractverlenging. Shota wilde helemaal niet weg. En Machlas mocht z'n schoenveters nog niet eens strikken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |