Idd, mooi om te zien.quote:Op zondag 18 september 2005 19:43 schreef tong80 het volgende:
Mooi hoe ie begroet werd door de Ajax-suporters.
Hij was niet over de lijn dus telt ie niet.quote:Op zondag 18 september 2005 19:48 schreef HAL9000S het volgende:
Was inderdaad erg mooi om te zien ja maar wat een prachtspeler zeg!Die eerste goal van 'm vanavond zat ook gewoon trouwens.
Volgens mij was ie dat wel.quote:Op zondag 18 september 2005 19:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij was niet over de lijn dus telt ie niet.
Ijzeren Rinus is niet te vertrouwen, daarom wordt ie bij Studio Sport niet meer gebruikt.quote:Op zondag 18 september 2005 19:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij was niet over de lijn dus telt ie niet.
Dat zegt Jack ja. Die probeert Talpa op alles af te krakenquote:Op zondag 18 september 2005 19:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ijzeren Rinus is niet te vertrouwen, daarom wordt ie bij Studio Sport niet meer gebruikt.
Voetbal school in Georgie, helaas. Was ie nou toch maar bij NAC gebleven.quote:Op zondag 18 september 2005 20:05 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand waar z'n broertje gebleven is eigenlijk?
Gestoptquote:Op zondag 18 september 2005 20:05 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand waar z'n broertje gebleven is eigenlijk?
Machlas...quote:Op zondag 18 september 2005 20:04 schreef addictivebeat het volgende:
Ik heb destijds nooit begrepen waarom Ajax hem heeft weggedaan. Wie weet wat de reden ook al weer was?
Goede reden!quote:
Wanbeleid mbt een contractverlenging. Shota wilde helemaal niet weg. En Machlas mocht z'n schoenveters nog niet eens strikkenquote:Op zondag 18 september 2005 20:04 schreef addictivebeat het volgende:
Ik heb destijds nooit begrepen waarom Ajax hem heeft weggedaan. Wie weet wat de reden ook al weer was?
Ja idd, Shota wilde zeker niet weg, Adriaanse wilde hem ook nog houden (kwam hem persoonlijk het slechte nieuws brengen op de training), maar het was de directie die hem wegdeed. Niemand begreep er wat van.quote:Op zondag 18 september 2005 20:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wanbeleid mbt een contractverlenging. Shota wilde helemaal niet weg. En Machlas mocht z'n schoenveters nog niet eens strikken![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 20:03 schreef _moder8or_ het volgende:
En gaat hij het record halen van Coen Dillen?
VI geeft 22 februari 1973 aan als geboortedatum van de gebroeders Arveladze...quote:Op zondag 18 september 2005 22:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Heel vaag
Ik zit nu FM 2005 te spelen en keek even bij de broertjes Arveladze.
Archil Arveladze (22 maart 1973)
Shota Arveladze (22 februari 1973)
Gewoon een foutje in het spel. Het zijn toch wel 2lingen?quote:Op zondag 18 september 2005 23:01 schreef The_Verve het volgende:
[..]
VI geeft 22 februari 1973 aan als geboortedatum van de gebroeders Arveladze...
Dat lijkt me wel... het zal toch niet zo zijn dat er een maand tussen zat...quote:Op zondag 18 september 2005 23:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gewoon een foutje in het spel. Het zijn toch wel 2lingen?
Of hebben ze 2 moeders?quote:Op zondag 18 september 2005 23:05 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel... het zal toch niet zo zijn dat er een maand tussen zat...
Dat moet wel een heel zware bevalling geweest zijn voor moeder Arveladzequote:Op zondag 18 september 2005 22:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Heel vaag
Ik zit nu FM 2005 te spelen en keek even bij de broertjes Arveladze.
Archil Arveladze (22 maart 1973)
Shota Arveladze (22 februari 1973)
Die hebben dan ook meer verstand van voetballen dan het Ajax-bestuur en technische leidingquote:Op zondag 18 september 2005 19:43 schreef tong80 het volgende:
Mooi hoe ie begroet werd door de Ajax-suporters.
Ik zou het graag ook niet meemaken. Ook al ben ik een manquote:Op zondag 18 september 2005 23:57 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat moet wel een heel zware bevalling geweest zijn voor moeder Arveladze![]()
Dat was wel droog jaquote:Op maandag 19 september 2005 00:02 schreef ErikT het volgende:
Opmerking van de dag was vandaag van Van Gaal aangaande Arveladze:
"Dat vind ik ook."
Schitterend!
Van Gaal was een en al lovend over hemquote:Op zondag 18 september 2005 23:58 schreef Yeahinho het volgende:
Prima spits, lijkt helemaal op z'n plaats bij AZ.
quote:Op maandag 19 september 2005 00:02 schreef ErikT het volgende:
Opmerking van de dag was vandaag van Van Gaal aangaande Arveladze:
"Dat vind ik ook."
Schitterend!
Idd. Wordt tijd dat ik Perez naast Arveladze zet in mijn Fokteamquote:Op maandag 19 september 2005 00:23 schreef HAL9000S het volgende:
Hij is echt ongelofelijk doelgericht... en dan ook nog Perez naast 'mOp dit moment outclassen ze Kuyt/Kalou by far!
Vind het moeilijk om te zeggen, maar hij zit bij het best/sterkst spelende team in de eredivisie....En daar draagt hij toch ook zijn steentje aan bij, zeer belangrijke speler voor AZ!quote:Op zondag 18 september 2005 23:58 schreef Yeahinho het volgende:
Prima spits, lijkt helemaal op z'n plaats bij AZ.
Wordt tijd voor een echte leiding bij Ajax, eentje die wel verstand heeft van voetbal.quote:Op zondag 18 september 2005 23:58 schreef fanneke het volgende:
[..]
Die hebben dan ook meer verstand van voetballen dan het Ajax-bestuur en technische leiding
Precies, en dan al die mensen die het goed lopen te praten : je kon het toch niet weten, hij is al te oud blablabla. Vooralsnog legt hij er 9 in en sloopt Ajax vrijwel in zijn eentje..quote:Op maandag 19 september 2005 08:46 schreef erikh het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een echte leiding bij Ajax, eentje die wel verstand heeft van voetbal.
Wat een wanbeleid de laatste paar jaar zeg.
Had iets met de fiscus te maken dacht ik?quote:Op maandag 19 september 2005 10:00 schreef addictivebeat het volgende:
Hij heeft ook problemen gehad met justitie in nederland, kan me nog een interview op tv met van gelder herinneren. Iemand die nog weet waar dat over ging? Hij zat een tijdje in de bak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |