quote:Op maandag 19 september 2005 00:02 schreef ErikT het volgende:
Opmerking van de dag was vandaag van Van Gaal aangaande Arveladze:
"Dat vind ik ook."
Schitterend!
Idd. Wordt tijd dat ik Perez naast Arveladze zet in mijn Fokteamquote:Op maandag 19 september 2005 00:23 schreef HAL9000S het volgende:
Hij is echt ongelofelijk doelgericht... en dan ook nog Perez naast 'mOp dit moment outclassen ze Kuyt/Kalou by far!
Vind het moeilijk om te zeggen, maar hij zit bij het best/sterkst spelende team in de eredivisie....En daar draagt hij toch ook zijn steentje aan bij, zeer belangrijke speler voor AZ!quote:Op zondag 18 september 2005 23:58 schreef Yeahinho het volgende:
Prima spits, lijkt helemaal op z'n plaats bij AZ.
Wordt tijd voor een echte leiding bij Ajax, eentje die wel verstand heeft van voetbal.quote:Op zondag 18 september 2005 23:58 schreef fanneke het volgende:
[..]
Die hebben dan ook meer verstand van voetballen dan het Ajax-bestuur en technische leiding
Precies, en dan al die mensen die het goed lopen te praten : je kon het toch niet weten, hij is al te oud blablabla. Vooralsnog legt hij er 9 in en sloopt Ajax vrijwel in zijn eentje..quote:Op maandag 19 september 2005 08:46 schreef erikh het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een echte leiding bij Ajax, eentje die wel verstand heeft van voetbal.
Wat een wanbeleid de laatste paar jaar zeg.
Had iets met de fiscus te maken dacht ik?quote:Op maandag 19 september 2005 10:00 schreef addictivebeat het volgende:
Hij heeft ook problemen gehad met justitie in nederland, kan me nog een interview op tv met van gelder herinneren. Iemand die nog weet waar dat over ging? Hij zat een tijdje in de bak.
Geloof van wel ja. Met de transfer van Michael Laudrup naar Ajax was precies hetzelfde aan de hand.quote:Op maandag 19 september 2005 10:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Had iets met de fiscus te maken dacht ik?
Nou, hier dan maar...quote:Op maandag 19 september 2005 17:45 schreef golfer het volgende:
Kan gewoon in Het grote Shota Arveladze fan-topic.
mompelt.... stierenpoepquote:Op maandag 19 september 2005 00:23 schreef HAL9000S het volgende:
Hij is echt ongelofelijk doelgericht... en dan ook nog Perez naast 'mOp dit moment outclassen ze Kuyt/Kalou by far!
Dat vond ik echt prachtig.quote:Op zondag 18 september 2005 19:43 schreef tong80 het volgende:
Mooi hoe ie begroet werd door de Ajax-suporters.
Hij zegt toch echt duidelijk op dit moment.quote:
zie ook deze postquote:
Grote afstand.quote:Huidige stand na 5 wedstrijden:
Arveladze - Dillen 9-1
ja, mooier was misschien hoe hij ze zelf kwam begroeten, met de vuist op het hart, zo van: ik wilde wel komen, maar het mocht niet.quote:Op maandag 19 september 2005 18:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat vond ik echt prachtig.
Hijzelf ook geloof ik.
Hij was duidelijk geemotioneerd... en ik ook toen ik de beelden zagquote:Op maandag 19 september 2005 18:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat vond ik echt prachtig.
Hijzelf ook geloof ik.
Wat missen wij Arveladze zeg, bij Ajaxquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij was duidelijk geemotioneerd... en ik ook toen ik de beelden zag![]()
?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:50 schreef Kang-He het volgende:
"My phone is off, so don't fucking call me the next two days okay?".
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:54 schreef Kang-He het volgende:
Waren beelden van op Voetbal Insite. Zie je Arveladze net de kleedkamer uitlopen en hij schreeuwt dan nog even de kleedkamer in. Dan ziet'ie de camera en doet'ie echt zo "oops" z'n hand voor z'n mond.
lol. Echt de humor van Shotaquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:54 schreef Kang-He het volgende:
Waren beelden van op Voetbal Insite. Zie je Arveladze net de kleedkamer uitlopen en hij schreeuwt dan nog even de kleedkamer in. Dan ziet'ie de camera en doet'ie echt zo "oops" z'n hand voor z'n mond.
De kleedkamer in waar hij net uit kwam lopenquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Tegen wie schreeuwde hij dat?.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:50 schreef Kang-He het volgende:
was idd well lachen. ja.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:50 schreef Kang-He het volgende:
Whahaha. Dat zit nog heel vaag in mijn hoofdquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:48 schreef addictivebeat het volgende:
hoe ging die grap ook al weer toen hij van co een rondje moest lopen om de arena en daarna met twee dames terugkwam? :p
Charisteas heeft meer laten zien dan Arveladze de afgelopen jaren. Het is ook nog maar afwachten hoe lang hij heel blijft op zijn leeftijd.quote:Op maandag 19 september 2005 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, en dan al die mensen die het goed lopen te praten : je kon het toch niet weten, hij is al te oud blablabla. Vooralsnog legt hij er 9 in en sloopt Ajax vrijwel in zijn eentje..
Dan kan je wel zeggen dat je het niet van te voren kan weten, maar dat kan je met Rosenberg en Charisteas ook niet maar DIE hebben nog maar weinig laten zien de afgelopen jaren....
Ajax, wakker worden!!!!!.
Was dat op de bank in duitsland dat hij zo schitterde?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Charisteas heeft meer laten zien dan Arveladze de afgelopen jaren. Het is ook nog maar afwachten hoe lang hij heel blijft op zijn leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |