abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:38:33 #1
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35938795
Ik lach me steeds meer kapot om de benamingen die die joden aan ons geven,maar kakkerlakken vind ik toch nog wel de beste.Volgens mij kijken die gasten veels te veel Discovery Channel....

Ach,krijg je ervan als je al meer dan 25 jaar voor kk jood word uitgescholden...
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:47:24 #3
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35938860
Pfff, hou op zeg.
Ik zat me er eerst echt aan te ergeren. Nu kan ik alleen maar lachen om dit zielige gedoe...
A.M.A.B
pi_35939016
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:47 schreef Cart_man het volgende:
Pfff, hou op zeg.
Ik zat me er eerst echt aan te ergeren. Nu kan ik alleen maar lachen om dit zielige gedoe...
Je moet die oude gasten bij Feyenoord horen:ze noemen ons kakkerlakken omdat ze juist bang zijn voor kakkerlakken.Hoe verklaar je anders dat ze altijd zo hard wegrennen...
pi_35939236
Inderdaad, ik hoor die term kakkerlakken sinds 2 jaar, konden ze niks beters verzinnen?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:54:05 #6
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_35940466
Feyenoord op weg naar het landskampioenschap
pi_35940486
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:01 schreef renz0r het volgende:
Inderdaad, ik hoor die term kakkerlakken sinds 2 jaar, konden ze niks beters verzinnen?
Net als "The Hunter"

Maar dat komt allemaal omdat al die 16 jarige internethoolies van Ajax hier op FOK! zitten. Stoer doen op internet maar waarschijnlijk nog nooit de aRENa van binnen gezien.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 15:16:24 #8
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35941025
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:54 schreef dvdfreak het volgende:
Feyenoord op weg naar het landskampioenschap
na vanavond ja
pi_35941064
quote:
Feyenoord wil graag door met Pieter Collen
[Bron: Telegraaf]

Erwin Koeman wil volgend seizoen graag verder met Pieter Collen. De Belgische rechtsachter heeft op zijn beurt aangegeven z’n contract in Rotterdam te willen verlengen. „Het technische plaatje is bekend; nu moet de zaak financieel rond gemaakt worden”, aldus Koeman, die de speler voor de winterstop overhevelde van Feyenoord 2 naar de A-selectie.

De 25-jarige Collen beleeft een opvallende contractperiode bij Feyenoord, waar hij, afkomstig van NEC, in 2001 binnenstapte. Het lukte hem in vijf jaar nooit een vaste basisplaats af te dingen, speelde tot dusver slechts zeven competitieduels voor Feyenoord en werd driemaal verhuurd aan NAC.
quote:
Salomon Kalou twijfelgeval voor Feyenoord-RKC
[Bron: FR-Fans.nl]

Op de koude training van vandaag werkte de selectie een normale training af in aanloop naar het duel tegen Rkc. Enige twijfelgeval is Salomon Kalou die apart trainde met de hersteltrainer. Voor de rest speelt waarschijnlijk het zelfde elftal als tegen Fc Utrecht en is Patrick Paauwe zijn basisplaats hoogstwaarschijnlijk kwijt. Serginho Greene zal, net als vorige week, op zijn plaats spelen. Pieter Collen zal weer de rechtsback zijn, zo bleek vanmorgen uit de training.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 15:22:27 #10
137910 daaaaan
bla die bla
pi_35941173
Wat een negatieve titel.
pi_35941175
quote:
11-03-2006: FR-Fans.nl: Een gelijkspel in de arena de ideale uitslag
[Bron: FR-Fans.nl]

Vanavond staat ajax - Psv op het programma. Het kampioenschap ligt bij een gelijkspel of winst voor ajax weer helemaal open. Bij winst van Psv lijkt het definitief over voor de Rotterdammers, dan rest Feyenoord nog zeven oefenwedstrijden voor de play-offs beginnen, met morgen Rkc Waalwijk als eerste oefenopponent.

Maar moet de Feyenoord-supporter dan ineens blij zijn met winst van de aartsrivaal? Nee! Een gelijkspel lijkt de ideale uitslag. ajax wint niet en Psv kan worden ingelopen. Als Psv slechts één punt mee neemt naar Eindhoven, dan blijft de opdracht van Erwin Koeman en zijn selectie gelijk: Feyenoord moet alles winnen inclusief van Psv en Psv moet nog minimaal één keer gelijk spelen. Als Psv dan nog één keer gelijk speelt wordt Feyenoord kampioen op doelsaldo!
pi_35941237
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Net als "The Hunter"

Maar dat komt allemaal omdat al die 16 jarige internethoolies van Ajax hier op FOK! zitten. Stoer doen op internet maar waarschijnlijk nog nooit de aRENa van binnen gezien.
Laat jezelf eens wat beter informeren voordat je met dit soort geleuter komt
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 11 maart 2006 @ 15:25:26 #13
137910 daaaaan
bla die bla
pi_35941253
Triest.Dat ene puntje zul je maar nodig hebben om kampioen te worden.
pi_35941326
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:24 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Laat jezelf eens wat beter informeren voordat je met dit soort geleuter komt
Is gewoon zo! Jullie hebben de meeste supporters op Internet. Die een mening over alles en nog wat rond de club hebben maar haast nooit naar een wedstrijd gaan.
pi_35941327
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

[..]
Collen

DIe zou ik ook nog wel 's graag eoa jood zien opvreten, een type wesly ofzo
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_35941354
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:22 schreef daaaaan het volgende:
Wat een negatieve titel.
Plee offs zijn negatief
pi_35941385
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:28 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Collen

DIe zou ik ook nog wel 's graag eoa jood zien opvreten, een type wesly ofzo
Tegen ajax kwam hij er gelijk in met Babel. Iedereen op vakkie W tegen Collen:

Pak um Pieter, pak um!
Pieter Zaguhhhh!

pi_35941406
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Is gewoon zo! Jullie hebben de meeste supporters op Internet. Die een mening over alles en nog wat rond de club hebben maar haast nooit naar een wedstrijd gaan.
Niet iedereen over 1 kam scheren, dirkie
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_35941427
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:32 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Niet iedereen over 1 kam scheren, dirkie
Ok, ik bedoel 3/4 dat hier op FOK! zit dan.
pi_35941801
NIEUWBOUW OP VARKENOORD GEOPEND

Onder grote belangstelling is vanmiddag het nieuwe complex van Sportclub Feyenoord op Varkenoord geopend. Hans Fortuin, voorzitter van Feyenoords amateurtak, deed dat samen met Jorien van den Herik. Om de onderlinge verbondenheid te symboliseren, knoopten beide voorzitters twee koordjes aan elkaar, waarmee de opening van de nieuwe kantine, kleedkamers en kantoren op Varkenoord een feit was.

Hans Fortuin schetste in zijn openingsspeech een beeld van de ontwikkeling die de bouw van het complex heeft doorgemaakt, vanaf het allereerste initiatief in 2000, via de eerste paal in mei vorig jaar, tot aan de officiële opening van vandaag.

Het nieuwe complex bestaat uit twee verdiepingen. Beneden zijn ondermeer dertien ruime kleedkamers, een ruimte voor de medici, de terreinknecht en voor de opslag van kleding. Op de eerste etage huist ondermeer het secretariaat, het historisch archief en het bestuur. De rode zaal, die zich daar ook bevindt, zal ook worden gebruikt door de RSV (Rotterdamse Scheidsrechters Vereniging.)

Jorien van den Herik benadrukte in zijn speech dat de basis van Feyenoord nog altijd op Varkenoord ligt. Maar hij keek ook vooruit. ‘Als er ooit een nieuwe Kuip komt, dan is dit de plek waar die moet komen te staan. Daarom sta ik hier met een ietwat dubbel gevoel. Aan de ene kant hoop ik dat we hier met z´n allen nog jaren in goede gezondheid van dit complex kunnen genieten. Aan de andere kant hoop ik ook ooit de dag mee te mogen maken dat we zeggen: hup, weg moet die handel: hier komt de nieuwe Kuip.’

Mooi dat goude logo
pi_35941847
quote:
Zaakwaarnemer: Nederland geen optie voor Boateng

De zaakwaarnemer van Boateng gaf tegenover SkySports aan dat hij en de middenvelder geen enkele contact hebben gehad met Feyenoord over een mogelijke transfer van Boateng. Erwin Koeman gaf eerder al eens aan naar aanleiding van speculaties dat Boateng veel te veel verdiend voor Feyenoord.

Volgens de zaakwaarnemer is een terugkeer van Boateng naar Nederland geen optie voor de middenvelder. De transfervrije middenvelder wacht op een aanbod van zijn huidige club Middlesborough. Komen de partijen daar niet uit zou hij wel in de Premier League willen blijven spelen.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 17:52:00 #22
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_35944883
FEYENOORD!!!!!

(tvp)
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_35944944
Ik had wel iets meer vertrouwen van de Rotterdammers verwacht ivm de titelrace, de handdoek is in de ring geworpen?
Yeah baby Yeah!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 17:57:54 #24
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35945045
Feyenoord is zeker blij als Ajax wint vanavond?

pi_35945128
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:57 schreef DeTolk het volgende:
Feyenoord is zeker blij als Ajax wint vanavond?

Nee gelijkspel is het mooiste!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')