Vanmiddag zei ik precies hetzelfde tegen mijn pa tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 28 november 2004 19:02 schreef jerryx het volgende:
Wat mij betreft schoppen ze hem volgende week een gebroken been.
Als ie maar oprot.
quote:Op zondag 28 november 2004 19:06 schreef Showtime het volgende:
[..]
Vanmiddag zei ik precies hetzelfde tegen mijn pa tijdens de wedstrijd.![]()
Woont hij bij jou in de buurt, Tong?quote:Op zondag 28 november 2004 20:10 schreef tong80 het volgende:
Als plaatsgenoot gun ik hem ook een basisplaats.
Echt weggespeeld is hij niet, maar hij heeft heel veel domme overtredingen nodig om de spitsen af te stoppen en das erg dom als er bij de tegenstander iemand loopt met een geweldige traptechniek!quote:Op maandag 29 november 2004 16:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Fantastisch zoals Paauwe gisteren werd weggespeeld
Mee eens. Hij zou het best goed doen als middenvelder, maar wordt door de boosaardige trainers op een voor hem verkeerde positie neergezetquote:Op zondag 28 november 2004 16:08 schreef methodmich het volgende:
Ik schreef al eerder ergens dat Paauwe de fysiek en de stijl van een middenvelder heeft. Het enige wat eventueel rechtvaardigt een centrumverdediger in hem te zien is zijn fraaie lange pass.
En dan? Met tien man spelen?quote:Op zondag 28 november 2004 19:02 schreef jerryx het volgende:
Wat mij betreft schoppen ze hem volgende week een gebroken been.
Als ie maar oprot.
En nu heb je een kater?quote:Op woensdag 1 december 2004 02:57 schreef tong80 het volgende:
Pauwe is een mooie speler een echte Ajacied. Die worden in Rotterdam niet gewaardeerd.
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En nu heb je een kater?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |