Maar deze wilde ik al zo lang openen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Meuh! Ik had al een veel beter topic klaarstaan..
Exaxtly my thougts...quote:
Sharon.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar ik had een Sharon Dijksma-ode voor pberends.
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:08 schreef BVO het volgende:
Sharon..
Ook al is ze van die rooie club..
Morgen zijn er weerquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Beev.
Het grote Naat smoelen-topic #1
Nou moe.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, dus die suffe TomTom kleuter zit goede sier te maken met andermans huisvlijt.
Wees blij.quote:
Nou dan.quote:
Muusquote:
Wat een vriendelijk kerel moet dat zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:21 schreef Haaibaaike het volgende:
* Haaibaaike is via Svensational hier terecht gekomen
Nou, dat valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:23 schreef Svensational het volgende:
Wat een vriendelijk kerel moet dat zijn.
Oh, je kent hem?quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een vriendelijk kerel moet dat zijn.
Van horen zeggen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:24 schreef Svensational het volgende:
Oh, je kent hem?
Maar hij is niet veel soeps dus? Wat ie voor Haaibaaike deed vond ik toch vrij aardig.quote:
Ja, maar als je 'm beter leert kennen wordt het echt zo'n Carl.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:29 schreef Svensational het volgende:
Maar hij is niet veel soeps dus? Wat ie voor Haaibaaike deed vond ik toch vrij aardig.
Oeh, laat maar zitten dan. Als ik aan iemand een hekel hebquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar als je 'm beter leert kennen wordt het echt zo'n Carl.
Wat een domme vraag, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:32 schreef livEliveD het volgende:
Mag ik hier posten als me avatar niet in de OP staat?
Leuk dat je jezelf bedoeltquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar hij is niet veel soeps dus? Wat ie voor Haaibaaike deed vond ik toch vrij aardig.
Oh, ik dacht dat het incrowd was.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:33 schreef Svensational het volgende:
Wat een domme vraag, natuurlijk niet.. Dus ga maar gauw weer weg.
Haaibaaike en zulks.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het incrowd was.
Waar hebben jullie het eigenlijk vaak over?
Seks.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:41 schreef livEliveD het volgende:
Waar hebben jullie het eigenlijk vaak over?
Dat heb ik niet gezien !quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe vond je het interview met Madge, Haaibaaike?
Net WFL slowchat dusquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Seks.
Ik vond Madonna anders een behoorlijke bitch.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Tuurlijk heb ik naar Madonna gekeken !![]()
![]()
Was een aardige interview met Peter van der Vorst![]()
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat bedoelje? Ik ben niet deslectisch,
Ja, dat weet ik inmiddelsquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:54 schreef BVO het volgende:
Haaibaaike!
Het was lief bedoeld hoor..
Hotstequote:Haaibaaike! YES!!! De hotste SHO-user zit in ons topic!
Wauw! Jij hebt een naamtopic gekregen voordat je in ShowChat postte...!!!!!quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Plot Summary for Sk8er Boi (2005)
A teenage ballet dancer rejects the affections of a skateboarding enthusiast who has a crush on her because she feels her friends wouldn’t like him (even though she actually likes him), which is a decision she regrets five years later when he becomes an extremely successful rock and roll musician.
… and this is the cast:
(in alphabetical order)
Ashanti …. Susie
Noah Bastian …. Marc
Billy Aaron Brown …. Braden
Farah Fath …. Hannah
Megan Fox …. Nicole
Tyler Hilton …. Seth
Joel Madden …. Chad
Omarion …. Dave
Jake Richardson …. Mike
Nicole Richie …. Tina
Brenda Song …. Paulina
Het wordt echt een film..
Met Ashanti (:r.) in de hoofdrol.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:03 schreef BVO het volgende:
Zal me een topfilm worden zeg.
Jamaarquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Met Ashanti (:r.) in de hoofdrol..
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:05 schreef Haaibaaike het volgende:
* Haaibaaike houdt niet van films![]()
Hoe kun je nou niet houden van films!???? Okee, een bepaalde soort film niet leuk vinden kan ik mij nog voorstellen, maar gewoon alle films niet leuk vinden?!?!?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jaaaa, dat kan toch, niks aan te doen..
Nee daar heb ik nooit van gehouden![]()
Tssssk, films zijn tof!quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Jaaaa, dat kan toch, niks aan te doen..
Nee, daar heb ik nooit van gehouden![]()
Dat is een veelvoorkomende droom.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat Janet Jackson haar baby had vermoord.. Ze was zwanger, maar wilde dat niet meer en kon geen abortus meer plegen, dus sneed ze haar buik er maar af.
. De hele wereld was in rep en roer.
.
Hahahaha, hemeltje.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:11 schreef Zhenar het volgende:
Dat is een veelvoorkomende droom.Betekent dat je jezelf te dik vindt.
![]()
Haha, wat een droom héquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hahahaha, hemeltje..
Wat Janet Jackson toch wel allemaal niet teweeg kan brengen..
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hahahaha, hemeltje..
Wat Janet Jackson toch wel allemaal niet teweeg kan brengen..
Oh nee, dat niet. Het was gewoon raar.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Haha, wat een droom héWel enge droom of niet
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wauw! Jij hebt een naamtopic gekregen voordat je in ShowChat postte...!!!!!
Dat is een unicum!![]()
Gelukkig danquote:Oh nee, dat niet. Het was gewoon raar. .![]()
Ze heeft hier wel eens eerder gepost hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wauw! Jij hebt een naamtopic gekregen voordat je in ShowChat postte...!!!!!
Dat is een unicum!![]()
Dat kloptquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze heeft hier wel eens eerder gepost hoor!
The Mask of Zorro.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hij speelt voornamelijk in kutfilms, imho.
Ja, die zag ik laatst ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:38 schreef Bupatih het volgende:
Op SBS6 is een veel leuker belspelmeisje dan Wytske.
Ik moest ook meteen aan Bracha denken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die zag ik laatst ook!
Ze lijkt echt ontzettend veel op Bracha vind ik!
Tut tut, ik zie dat meiske nog niet met zulke foto's komenquote:
Wel met een 't', ja.quote:
Ik was effe weg, vandaar dat ik het nu zie.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:41 schreef BVO het volgende:
Maar Haaibaaike, vertel eens wat over jezelf..
D'Agostino?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:53 schreef Svensational het volgende:
Kutmongool, ik kon nog niet editen omdat ik plaatjes van Gigi aan het zoeken was
Hoi, aangenaam.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik was effe weg, vandaar dat ik het nu zie.
Ik ben gewoon een getrouwde vrouw(schrik niet)48 jr oudGeboren in GLD.
Geen kinderen,helaas !!
Hobby's zijn Theater, muziek, internet![]()
quote:
Het hoofd van Wytske klopt niet, ja.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Wytske overigens knapper. Dit hoofd klopt niet..
Ik denk, ik zeg het niet, krijg ik weer gezeik.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Wytske overigens knapper. Dit hoofd klopt niet..
Ik voorzie een datequote:Op zaterdag 12 november 2005 11:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi, aangenaam.
Ik ben Bupatih.
Ik ben (schrik niet) geen getrouwde vrouw.
Geboren in GLD.
Geen kinderen.
Maar jij hebt dan ook geen smaak.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:00 schreef BVO het volgende:
Ik vind Wytske leuker.
Haha, nou dat weet ik zeker van nietquote:
Nee hoezo!quote:Haaibaaike heb jij ene Sara uit belgië in je familie toevallig?
Jeetje, dan ben je helemaal geen 27?quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Haha, nou dat weet ik zeker van nietIk ben getrouwd
Al bijna 25 jaar
![]()
[TV] De Sintochtquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jeetje, dan ben je helemaal geen 27?!
Wat een deceptie weer.
Lezen Tom, die heeft ze nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb je kinderen, Haaibaaike?
Dat kun je zelf ook doenquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:58 schreef Bupatih het volgende:
Sven, opeens een Gigi Pavarotti-topic in B&H ofzo.
Die hebben wij helaas niet,quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh.. Dat heb ik dan gemist.
Nou ja, het had gekund.
Dat is denk ik je eigen keus geweest toch?quote:
Dat hoeft helemaal niet, natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef Svensational het volgende:
Dat is denk ik je eigen keus geweest toch?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is denk ik je eigen keus geweest toch?
Dat klopt, wat jij zegtquote:Dat hoeft helemaal niet, natuurlijk.
Nee, dat klopt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, natuurlijk.
Je moet er toch echt wat voor doen hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kinderen neem je niet, kinderen krijg je.
Dat laat ik me niet over uit,quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Waarom heb je geen kinderen genomen dan, Haaibaaike?
Maar het is niet altijd de keuze van iemand om geen kinderen te krijgen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:21 schreef Svensational het volgende:
Je moet er toch echt wat voor doen hoor.
Natuurlijk, Privé is Privé.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat laat ik me niet over uit,oké
!
Daar heb je natuurlijk gelijk in.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar het is niet altijd de keuze van iemand om geen kinderen te krijgen.
Inderdaad,quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Natuurlijk, Privé is Privé.
Als ik Bupatih was geweest had ik gezegd: Sinterklaas houdt ook niet van jou.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:23 schreef LeBeau het volgende:
Ik hou helemaal niet van Sinterklaas.
Ik heb ook meer met Kerst dan Sinterklaas !!quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:23 schreef LeBeau het volgende:
Ik hou helemaal niet van Sinterklaas.
Niet altijd, maar wel vaakquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar het is niet altijd de keuze van iemand om geen kinderen te krijgen.
Nieuwsgierig als ik ben heb ik het gelezen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wou plaatjes van Meredith zien, dus ik ging naar expeditierobinson.tv, ervan uitgaande dat dat de site van Talpa is (het is ook bigbrother.tv en barendenvandorp.tv enzo), maar was het de Vlaamse site en daar stonden dingen van de aflevering van maandag op!.
Gelukkig kwam ik er al achter na de 1e regel gelezen te hebben en weet ik nog niet wie er exit gaat.
Oeh!quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:36 schreef BVO het volgende:
Tom: http://www.kanaaltwee.be/(...)06.php?mv=robinson_0
Dat wil ik dus ook weten, maar staat er niet bij.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oeh!
Zou toch leuk zijn als we allebei op het eiland komen..
.
Wanneer zijn de opnames?
Gelukkig ken je je plaats, Sven.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik Bupatih was geweest had ik gezegd: Sinterklaas houdt ook niet van jou.
Maar ik ben Bupatih niet..
quote:
Ik ga me ook opgevenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:59 schreef BVO het volgende:
Als het in juni is ga ik dus én 5 tentamens, én het WK Voetbal missen..
Maar ik heb het er voor over..
Volgens mij beginnen de opnames eind juni. Tenminste, zo was het dit jaar.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:59 schreef BVO het volgende:
Als het in juni is ga ik dus én 5 tentamens, én het WK Voetbal missen..
Maar ik heb het er voor over..
Ik heb wel wat dingetjes in m'n hoofd, maar ik moet het nog goed uitwerken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:03 schreef BVO het volgende:
Ik ga nog wel even denken over m'n motivatie enzo.
Het is zo'n uitdaging, enz. is zooooo cliché..
Ik wil opvallen..
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:23 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Van die reet kan Afrika een heel jaar eten!
Hoezo wordt Brace gedist dan? En die Vivienne moeten ze eens naar een (on)bewoond eiland sturen, wat een dom wicht.quote:
Vida!quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:23 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben van zijn liedje een Sinterklaasversie gemaakt. En hij wordt inderdaad niet echt gedisst, maar anders gingen jullie niet kijken naarquote:
Sukkel!quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze hebben van zijn liedje een Sinterklaasversie gemaakt. En hij wordt inderdaad niet echt gedisst, maar anders gingen jullie niet kijken naarVivienne
.
Ik zou nu met het logoutlinkje kunnen komen, maar zo humorloos ben ik nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sukkel!
Anders had ik ook wel gekeken, hoor! Ik klik altijd op linkjes e.d.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:23 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik kijk wel altijd, voordat ik klik, hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou nu met het logoutlinkje kunnen komen, maar zo humorloos ben ik niet.
Dat bedoel ik, daarom is het ook humorloos.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kijk wel altijd, voordat ik klik, hoor..
www.zulkedingenhorennietopfokstoutesven.comquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:54 schreef Svensational het volgende:
Kent iemand een programma waarmee je streams kan downloaden?
Ja.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:54 schreef Svensational het volgende:
Kent iemand een programma waarmee je streams kan downloaden?
Wat fijn voor je, je zult wel gelukkig zijn.quote:
Gelukkig maar.quote:
Idd 2 uitersten op 1 dag.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:25 schreef Copycat het volgende:
Net terug van een begrafenis, zo naar een verjaardag.
Het is weer in balans, zullen we maar zeggen.
Sinds wanneer zijn verjaardagen leuk?quote:
Je vergeet Daar Vliegende Panters.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:25 schreef pberends het volgende:
Vanavond:
Idols (20.00, RTL4) - Mooi Weer de Leeuw (20.05, ned3)
Zwarte Schaap met Gretta Duisenberg (21.00, ned3)
Dit Was Het Nieuws (22.00, ned2).
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vergeet Daar Vliegende Panters.
Hoezo eigenlijk niet? Ik ben nu KvK van vorige week aan het downen, dat is toch niet helemaal in de haak?quote:
quote:
Het programma an sich is niet verboden hier op FOK! Het mag gewoon besproken worden welke er het beste is in gebruik en dat soort zaken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk niet? Ik ben nu KvK van vorige week aan het downen, dat is toch niet helemaal in de haak?
Kamer van Koophandel.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het programma an sich is niet verboden hier op FOK! Het mag gewoon besproken worden welke er het beste is in gebruik en dat soort zaken.
Wat is KvK?
Kinderen voor Kinderen. (Tja, Pabo hequote:Op zaterdag 12 november 2005 14:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het programma an sich is niet verboden hier op FOK! Het mag gewoon besproken worden welke er het beste is in gebruik en dat soort zaken.
Wat is KvK?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:40 schreef Copycat het volgende:
maar zo kinderachtig zal Sven toch niet zijn?
Pfiewwwquote:
Ja, lekker naar Paul de Leeuw kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:25 schreef pberends het volgende:
Vanavond:
Mooi Weer de Leeuw (20.05, ned3)
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:03 schreef Zhenar het volgende:
Jee,Haaibaaike
is er nog!
En ze iseen getrouwde vrouw van 65
ofzo !!!!!
Gewoon met Buup flirten, voel je je weer een stuk jonger.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
* Haaibaaike is 48 ben zeker te oud voor hier
![]()
of pedofielquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Gewoon met Buup flirten, voel je je weer een stuk jonger.
HEY JIJ DINGENVERBORGENHOUDER!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:18 schreef Duiveltja het volgende:
Daar hebben we msn voor!quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
HEY JIJ DINGENVERBORGENHOUDER!!!!!!!!!
Wie is het? En waarom weet ik van niks en het allerergste; waarom moet ik het via Ghostbuster horen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Daar hebben we msn voor!
Ik doe daar alles morgen uitgebreid uit de doeken
MSN PeRi, wat zullen de users wel niet denken van mequote:Op zaterdag 12 november 2005 16:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wie is het? En waarom weet ik van niks en het allerergste; waarom moet ik het via Ghostbuster horen?![]()
Dat je buiten mijn deur neukt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
MSN PeRi, wat zullen de users wel niet denken van me
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou nou, iets hartelijker mag ook wel![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] En we zingen en we springen en we zijn zo blij
Want Tania, die is er ook weer bij
En we zingen en we springen en we zijn zo blij
Want Tania, die is er ook weer bij [afbeelding]
Ik ben toch zeker Sinterklaas nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo, mag ik nu bij je op schoot? [afbeelding]
Pfff, ik keek anders meer uit naar jouw komst dan van die ouwe knar.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet![]()
Nou hij was er bijna niet geweest hoor. Stomme hoofdpiet en wegwijspiet met hun pakjesboot nummer 7.5quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, ik keek anders meer uit naar jouw komst dan van die ouwe knar..
Ja, elk jaar lijkt het wel mis te gaan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou hij was er bijna niet geweest hoor. Stomme hoofdpiet en wegwijspiet met hun pakjesboot nummer 7.5![]()
Is Buup soms jonger dan hij voordoet dan?quote:
Ik ben benieuwd wie de nieuwe sinterklaas wordtquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, elk jaar lijkt het wel mis te gaan.
Trouwens, Sinterklaas en de Wegwijspiet stoppen er na dit jaar mee.!
Uhuh.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:51 schreef Tania18 het volgende:
Maar deze blijft natuurlijk de leukste
Ik word altijd ouder geschat, hier op Fok!.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Is Buup soms jonger dan hij voordoet dan?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh.!!!
Trouwens:
[afbeelding]
Graag gedaan.
Super de Boer.
Vrieskou? Het is 14 graden ofzoquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:05 schreef BVO het volgende:
Koud buiten zeg.. Hele middag in de vireskou gestaan.
.
Blijf lekker binnen nu.. Misschien vanavond nog ff weg, zie ik dan wel.
.
14 graden.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
[..]
14 graden.![]()
.
Het kwam hier echt niet boven de 5..
Hele koude handen nu..
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Stopt Bram vd Vlugt als Sinterklaas !!
Dat zal helpen.quote:
Ach, dan moet 'ie de komende dagen maar ff de tanden flink op elkaar doen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Alleen de muts steekt wel in zijn oog![]()
Mooi zo,quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb héél vaak gelijk, Hb.
Ik ben nu al fan van je.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mooi zo,Dat geloof ik graag !
Braaf.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:24 schreef Zhenar het volgende:
Wanneer komt mijn Sinterklaas ava nu?!?!?
Hij mag best stilstaan hoor
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Braaf.
Gegroet, dame met smaak.
Wat vindt u van deze jongedame:
klik
en
klik
Houd bij het vormen van uw mening ook Wytske Kenemans in uw achterhoofd. Zie het als een soort vergelijkingsmateriaal.
In afwachting van uw antwoord verblijf ik,
Hoogachtend,
Bu P. Atih
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:36 schreef Tania18 het volgende:
Ofzoiets...
Welk truitje? Ze heeft er verschillende aan op die foto's.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel knapper dan Wytske (leuk truitje ook)
Maar Wytske is wel leuker![]()
quote:
Ja, je werk zit er weer op voor vandaag. Je mag gaan.quote:
Je hebt haar in dienst?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, je werk zit er weer op voor vandaag. Je mag gaan.
Eet smakelijk.
Ik.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oooh, wie kan mijn Natalie Dee dingetjes versinteren?
Ik ben al bezig!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Najaaa!
Bij mij vloog die ook niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:54 schreef Duiveltja het volgende:
Waarom vliegt mijn Duiveltja niet meer?
Ja, zeur niet, man!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Leuk!.
Maar het is wel wat spikkelig..
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Jij bent ook zo creatief Bupatih !
Leuk zeg..
Zeg maar je tegen mijquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Dank u..euh..je...u..je..
Weet ik wel, hoor.quote:
Weet ik welquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik wel, hoor.
Was maar een grapje.!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Leuk!.
Maar het is wel wat spikkelig..
SuperCatquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:13 schreef Copycat het volgende:
Zo hoort het: mijn neefje is jarig en ik heb een 'nieuwe' televisie. Met groot beeld waarop mijn dvdspeler niet constant op zwart springt.
Nu alleen nog iemand zien te charteren die mijn oude televisie naar boven wil sjouwen. Zover kreeg ik de vriend van mijn moeder, van wie ik de tv voor een vriendenprijsje heb overgenomen, helaas niet...![]()
En ik heb helemaal zelluf de video weten aan te sluiten... en de kanalen op volgorde gezet... Okay, dat er nu twee keer BBC 1 en twee keer Talpa op staat mag de pret niet drukken.
Ik ga denk ik straks de gtst tournament ronde 2 makenquote:
Okéquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga denk ik straks de gtst tournament ronde 2 maken
Tom, negeer me niet, lul.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Beev, wat is je mailadres?
xxxquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Beev, wat is je mailadres?
Het is nog wel spikkelig, lieve schat.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
Tom, negeer me niet, lul.
Kijk -> [afbeelding]
Niet meer spikkelig.
Nog niet goed?
Superdupercat, want ik heb de televisie zelf naar boven gesjouwd én aangesloten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |