quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jeetje, dan ben je helemaal geen 27?!
Wat een deceptie weer.
Lezen Tom, die heeft ze nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb je kinderen, Haaibaaike?
Dat kun je zelf ook doenquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:58 schreef Bupatih het volgende:
Sven, opeens een Gigi Pavarotti-topic in B&H ofzo.
Die hebben wij helaas niet,quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh.. Dat heb ik dan gemist.
Nou ja, het had gekund.
Dat is denk ik je eigen keus geweest toch?quote:
Dat hoeft helemaal niet, natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef Svensational het volgende:
Dat is denk ik je eigen keus geweest toch?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is denk ik je eigen keus geweest toch?
Dat klopt, wat jij zegtquote:Dat hoeft helemaal niet, natuurlijk.
Nee, dat klopt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, natuurlijk.
Je moet er toch echt wat voor doen hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kinderen neem je niet, kinderen krijg je.
Dat laat ik me niet over uit,quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Waarom heb je geen kinderen genomen dan, Haaibaaike?
Maar het is niet altijd de keuze van iemand om geen kinderen te krijgen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:21 schreef Svensational het volgende:
Je moet er toch echt wat voor doen hoor.
Natuurlijk, Privé is Privé.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat laat ik me niet over uit,oké
!
Daar heb je natuurlijk gelijk in.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar het is niet altijd de keuze van iemand om geen kinderen te krijgen.
Inderdaad,quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Natuurlijk, Privé is Privé.
Als ik Bupatih was geweest had ik gezegd: Sinterklaas houdt ook niet van jou.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:23 schreef LeBeau het volgende:
Ik hou helemaal niet van Sinterklaas.
Ik heb ook meer met Kerst dan Sinterklaas !!quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:23 schreef LeBeau het volgende:
Ik hou helemaal niet van Sinterklaas.
Niet altijd, maar wel vaakquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar het is niet altijd de keuze van iemand om geen kinderen te krijgen.
Nieuwsgierig als ik ben heb ik het gelezen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wou plaatjes van Meredith zien, dus ik ging naar expeditierobinson.tv, ervan uitgaande dat dat de site van Talpa is (het is ook bigbrother.tv en barendenvandorp.tv enzo), maar was het de Vlaamse site en daar stonden dingen van de aflevering van maandag op!.
Gelukkig kwam ik er al achter na de 1e regel gelezen te hebben en weet ik nog niet wie er exit gaat.
Oeh!quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:36 schreef BVO het volgende:
Tom: http://www.kanaaltwee.be/(...)06.php?mv=robinson_0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |