Dat is een veelvoorkomende droom.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat Janet Jackson haar baby had vermoord.. Ze was zwanger, maar wilde dat niet meer en kon geen abortus meer plegen, dus sneed ze haar buik er maar af.
. De hele wereld was in rep en roer.
.
Hahahaha, hemeltje.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:11 schreef Zhenar het volgende:
Dat is een veelvoorkomende droom.Betekent dat je jezelf te dik vindt.
![]()
Haha, wat een droom héquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hahahaha, hemeltje..
Wat Janet Jackson toch wel allemaal niet teweeg kan brengen..
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hahahaha, hemeltje..
Wat Janet Jackson toch wel allemaal niet teweeg kan brengen..
Oh nee, dat niet. Het was gewoon raar.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Haha, wat een droom héWel enge droom of niet
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wauw! Jij hebt een naamtopic gekregen voordat je in ShowChat postte...!!!!!
Dat is een unicum!![]()
Gelukkig danquote:Oh nee, dat niet. Het was gewoon raar. .![]()
Ze heeft hier wel eens eerder gepost hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wauw! Jij hebt een naamtopic gekregen voordat je in ShowChat postte...!!!!!
Dat is een unicum!![]()
Dat kloptquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze heeft hier wel eens eerder gepost hoor!
The Mask of Zorro.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hij speelt voornamelijk in kutfilms, imho.
Ja, die zag ik laatst ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:38 schreef Bupatih het volgende:
Op SBS6 is een veel leuker belspelmeisje dan Wytske.
Ik moest ook meteen aan Bracha denken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die zag ik laatst ook!
Ze lijkt echt ontzettend veel op Bracha vind ik!
Tut tut, ik zie dat meiske nog niet met zulke foto's komenquote:
Wel met een 't', ja.quote:
Ik was effe weg, vandaar dat ik het nu zie.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:41 schreef BVO het volgende:
Maar Haaibaaike, vertel eens wat over jezelf..
D'Agostino?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:53 schreef Svensational het volgende:
Kutmongool, ik kon nog niet editen omdat ik plaatjes van Gigi aan het zoeken was
Hoi, aangenaam.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik was effe weg, vandaar dat ik het nu zie.
Ik ben gewoon een getrouwde vrouw(schrik niet)48 jr oudGeboren in GLD.
Geen kinderen,helaas !!
Hobby's zijn Theater, muziek, internet![]()
quote:
Het hoofd van Wytske klopt niet, ja.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Wytske overigens knapper. Dit hoofd klopt niet..
Ik denk, ik zeg het niet, krijg ik weer gezeik.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Wytske overigens knapper. Dit hoofd klopt niet..
Ik voorzie een datequote:Op zaterdag 12 november 2005 11:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi, aangenaam.
Ik ben Bupatih.
Ik ben (schrik niet) geen getrouwde vrouw.
Geboren in GLD.
Geen kinderen.
Maar jij hebt dan ook geen smaak.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:00 schreef BVO het volgende:
Ik vind Wytske leuker.
Haha, nou dat weet ik zeker van nietquote:
Nee hoezo!quote:Haaibaaike heb jij ene Sara uit belgië in je familie toevallig?
Jeetje, dan ben je helemaal geen 27?quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Haha, nou dat weet ik zeker van nietIk ben getrouwd
Al bijna 25 jaar
![]()
[TV] De Sintochtquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jeetje, dan ben je helemaal geen 27?!
Wat een deceptie weer.
Lezen Tom, die heeft ze nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb je kinderen, Haaibaaike?
Dat kun je zelf ook doenquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:58 schreef Bupatih het volgende:
Sven, opeens een Gigi Pavarotti-topic in B&H ofzo.
Die hebben wij helaas niet,quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh.. Dat heb ik dan gemist.
Nou ja, het had gekund.
Dat is denk ik je eigen keus geweest toch?quote:
Dat hoeft helemaal niet, natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef Svensational het volgende:
Dat is denk ik je eigen keus geweest toch?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is denk ik je eigen keus geweest toch?
Dat klopt, wat jij zegtquote:Dat hoeft helemaal niet, natuurlijk.
Nee, dat klopt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, natuurlijk.
Je moet er toch echt wat voor doen hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kinderen neem je niet, kinderen krijg je.
Dat laat ik me niet over uit,quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Waarom heb je geen kinderen genomen dan, Haaibaaike?
Maar het is niet altijd de keuze van iemand om geen kinderen te krijgen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:21 schreef Svensational het volgende:
Je moet er toch echt wat voor doen hoor.
Natuurlijk, Privé is Privé.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat laat ik me niet over uit,oké
!
Daar heb je natuurlijk gelijk in.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar het is niet altijd de keuze van iemand om geen kinderen te krijgen.
Inderdaad,quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Natuurlijk, Privé is Privé.
Als ik Bupatih was geweest had ik gezegd: Sinterklaas houdt ook niet van jou.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:23 schreef LeBeau het volgende:
Ik hou helemaal niet van Sinterklaas.
Ik heb ook meer met Kerst dan Sinterklaas !!quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:23 schreef LeBeau het volgende:
Ik hou helemaal niet van Sinterklaas.
Niet altijd, maar wel vaakquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar het is niet altijd de keuze van iemand om geen kinderen te krijgen.
Nieuwsgierig als ik ben heb ik het gelezen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wou plaatjes van Meredith zien, dus ik ging naar expeditierobinson.tv, ervan uitgaande dat dat de site van Talpa is (het is ook bigbrother.tv en barendenvandorp.tv enzo), maar was het de Vlaamse site en daar stonden dingen van de aflevering van maandag op!.
Gelukkig kwam ik er al achter na de 1e regel gelezen te hebben en weet ik nog niet wie er exit gaat.
Oeh!quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:36 schreef BVO het volgende:
Tom: http://www.kanaaltwee.be/(...)06.php?mv=robinson_0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |