Dat wil ik dus ook weten, maar staat er niet bij.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oeh!
Zou toch leuk zijn als we allebei op het eiland komen..
.
Wanneer zijn de opnames?
Gelukkig ken je je plaats, Sven.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik Bupatih was geweest had ik gezegd: Sinterklaas houdt ook niet van jou.
Maar ik ben Bupatih niet..
quote:
Ik ga me ook opgevenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:59 schreef BVO het volgende:
Als het in juni is ga ik dus én 5 tentamens, én het WK Voetbal missen..
Maar ik heb het er voor over..
Volgens mij beginnen de opnames eind juni. Tenminste, zo was het dit jaar.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:59 schreef BVO het volgende:
Als het in juni is ga ik dus én 5 tentamens, én het WK Voetbal missen..
Maar ik heb het er voor over..
Ik heb wel wat dingetjes in m'n hoofd, maar ik moet het nog goed uitwerken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:03 schreef BVO het volgende:
Ik ga nog wel even denken over m'n motivatie enzo.
Het is zo'n uitdaging, enz. is zooooo cliché..
Ik wil opvallen..
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:23 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Van die reet kan Afrika een heel jaar eten!
Hoezo wordt Brace gedist dan? En die Vivienne moeten ze eens naar een (on)bewoond eiland sturen, wat een dom wicht.quote:
Vida!quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:23 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben van zijn liedje een Sinterklaasversie gemaakt. En hij wordt inderdaad niet echt gedisst, maar anders gingen jullie niet kijken naarquote:
Sukkel!quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze hebben van zijn liedje een Sinterklaasversie gemaakt. En hij wordt inderdaad niet echt gedisst, maar anders gingen jullie niet kijken naarVivienne
.
Ik zou nu met het logoutlinkje kunnen komen, maar zo humorloos ben ik nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sukkel!
Anders had ik ook wel gekeken, hoor! Ik klik altijd op linkjes e.d.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:23 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik kijk wel altijd, voordat ik klik, hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou nu met het logoutlinkje kunnen komen, maar zo humorloos ben ik niet.
Dat bedoel ik, daarom is het ook humorloos.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kijk wel altijd, voordat ik klik, hoor..
www.zulkedingenhorennietopfokstoutesven.comquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:54 schreef Svensational het volgende:
Kent iemand een programma waarmee je streams kan downloaden?
Ja.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:54 schreef Svensational het volgende:
Kent iemand een programma waarmee je streams kan downloaden?
Wat fijn voor je, je zult wel gelukkig zijn.quote:
Gelukkig maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |