Kom maarrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:13 schreef Zhenar het volgende:
Ken jij het boek Oppelandse Taal- & Letterkunde?
En heb jij daaruit 'het vieze stukje' gequote?
Met de zin "streken elkaar kak in de ogen"?
Dan ben jij de persoon die ik zoek!
quote:Scheel heveningen was een vlooi de prammen. Ver weg op zee zag men een
pissende vink. De gatbasten waren genoodzaakt het land te verstraten en
riepen in hun kloten buiten lont. Ze kakten hun poffers en streken
elkaar kak in het gelaat. Enkelen kwakten zaad, anderen kakten zalm
langs een touw. De guitspasten neukten de bok van het dak. Niets werd
gered dan tien tinnen lepels en een lul van een predikant in de harige
kut van een arme vissersvrouw.
Ik zie meteen een fout in deze quote (van internet geplukt) want het moet natuurlijk "tien linnen tepels zijn!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:34 schreef Zhenar het volgende:
Dit is de volledige quote trouwens:
[..]
Was leuk.. behalve de eerste keer, toen was ik aan het verdrinken. Want ik had kramp in mijn voetquote:
Svenquote:
DIzerquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was leuk.. behalve de eerste keer, toen was ik aan het verdrinken. Want ik had kramp in mijn voetMaar daarna ging het beter. De tweede keer aardig en derde keer super. Hebben we namelijk in de rode zee gedaan, we waren met een yacht weg en zo, en we sprongen ook van de yacht af, het water in
[..]
Sven
Wihihih, fopje, flauw mopje!!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:33 schreef Zhenar het volgende:
Maarrehh...Bupa
?
Had jij het nou (stiekem?) gelezen?
Was jij het meisje dat ik mij kan herinneren?
Ik dacht toch echt dat het een meisje was!
We hebben je gemist.quote:
SPOT NIET MET EEN BOEK DAT JOUW MEERDERE IS!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wihihih, fopje, flauw mopje!!!!
D:!
Ik heb die hele Opperkneus niet gelezen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat doe jij opeensquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
Ben benieuwd naar de foto's enzo..
Fijn dat je het leuk gehad heb..
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
Ben ik niet goed genoeg voor je.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
IK schrok er zelf van.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat doe jij opeensbraaf
.
Wat wil je van Dizer!?!?!?!??!?!?!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben ik niet goed genoeg voor je.?
Ik had het over iets andersquote:
Het staat je niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:43 schreef BVO het volgende:
[..]
IK schrok er zelf van..
Ik denk, ik doe eens leuk enzo.
Dan kunnen we alletwee nog wel UBER grappig zijn!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het over iets anders.
EN WAT ZIT JIJ TE BRUINNEUZEN, ORANJEHAARTJE!quote:
AF EN TOE HE!!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het staat je niet.![]()
En het siert je niet.![]()
Jij was de laatste die niet meehobbelde met de kleffe drek die ShowChat heet, en nu ga zelfs jij om!![]()
![]()
!!!
Ow ja!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
AF EN TOE HE!!!!
BEETJE ZAND IN DE OGEN STROOIEN ENZOrrr
bruinneuzen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
EN WAT ZIT JIJ TE BRUINNEUZEN, ORANJEHAARTJE!![]()
![]()
!!!!!!!!1!!!!!
?
Teveel uitroeptekens.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
bruinneuzen?
Oranjehaartje!???????? GOTVERDOMME!!!!!!!!! dat doet het hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ga met jezelf spelen ofzo!![afbeelding] apufhhhhhhhhhhhhhhhhhhh TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!
!1111111111111
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stil esquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Teveel uitroeptekens.![]()
Eg nie overtuigend.![]()
Bij mij is er morgen al niks meer van te zien.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
Ik heb mijn kamer twee weken geleden opgeruimd. Daar is nog weinig van terug te zien nu..
Dat vind ik dan weer een tikkeltje overdreven, zo'n varken ben ik nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bij mij is er morgen al niks meer van te zien.
quote:Op woensdag 9 november 2005 09:21 schreef BVO het volgende:
TommyKnocker84, beter dan Jim en zonder vriendin!. Kneusje.
.
OMG... echt erg gewoon.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:43 schreef pberends het volgende:
Fotoboek van Jett
Opperbreezer van Fok gevonden.
Is dat een sigarenmerk?quote:Op woensdag 9 november 2005 10:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil graag iedereen op deze herfstige ochtend. Sigur Ros.
. aanraden.
Nu pas?quote:Op woensdag 9 november 2005 10:43 schreef pberends het volgende:
Fotoboek van Jett
Opperbreezer van Fok gevonden.
Kan het zijn dat ik hun weleens gehoord heb in een van de afleveringen van CSI??quote:Op woensdag 9 november 2005 10:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil graag iedereen op deze herfstige ochtend. Sigur Ros.
. aanraden.
hun?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:34 schreef niksan het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik hun weleens gehoord heb in een van de afleveringen van CSI??
verwijzing naarquote:
quote:De muziek dan
Dan nog.quote:
En dan denk je dat je snel bentquote:Op woensdag 9 november 2005 11:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan nog.!
En die laatste zin stond er, toen ik je quotte, nog niet.
Ik heb de afgelopen twee weken welgeteld 3 tentamens gehad.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:43 schreef niksan het volgende:
Moeten deze heren niet naar school?
Ik zi,t zoals jullie al merken, druk aan de studie!
Je kunt ook tuintjes schoffelen in de straat waar je woontquote:Op woensdag 9 november 2005 11:42 schreef Bupatih het volgende:
Bweh, morgen 3(!!!) uur reizen voor een portfolio-bespreking van een half uur..
Niksan!!! Had jij niet Opperlandse Taal- en Letterkunde gelezen?!?!?!???quote:Op woensdag 9 november 2005 11:43 schreef niksan het volgende:
Ik zit, zoals jullie al merken, druk aan de studie!
Nu bedoel je?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:45 schreef niksan het volgende:
[..]
Je kunt ook tuintjes schoffelen in de straat waar je woont
Lekker dichtbij, niet te veel nadenken
Vraag dat maar aan Bupatih, hij is leraar Nederlands hierquote:Op woensdag 9 november 2005 11:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niksan!!! Had jij niet Opperlandse Taal- en Letterkunde gelezen?!?!?!???![]()
Je bent toch blij met je studie? Dan maakt die reistijd toch helemaal niets uit?quote:
Ja maar er was een SC-vrouw, die kon uit het Opperlands quoten... Maar ze is spoorloos verdwenen, diequote:Op woensdag 9 november 2005 11:46 schreef niksan het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Bupatih, hij is leraar Nederlands hier
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:46 schreef niksan het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Bupatih, hij is leraar Nederlands hier
Ik heb om 13.15 college. Dus nu nog niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:43 schreef niksan het volgende:
Ik zit, zoals jullie al merken, druk aan de studie!
Maar jij weet dat het een gedichtenbundel is, dat wist ik niet eensquote:Op woensdag 9 november 2005 11:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Als je een leraar in spe zoekt, moet je bij Sven zijn.
Maar het is meer een gedichtenbundel, dat boek van Opperland.
En nee, ik heb het ook niet gelezen.
Zhenar ziet gewoon spoken.
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:47 schreef niksan het volgende:
[..]
Je bent toch blij met je studie? Dan maakt die reistijd toch helemaal niets uit?![]()
quote:nu ben ik je een stapje voor![]()
NIET WAAR!!quote:Op woensdag 9 november 2005 11:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Als je een leraar in spe zoekt, moet je bij Sven zijn.
Maar het is meer een gedichtenbundel, dat boek van Opperland.
En nee, ik heb het ook niet gelezen.
Zhenar ziet gewoon spoken.
Misschien omdat ik wél meelas en meepostte in de voorgaande SC's?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:48 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar jij weet dat het een gedichtenbundel is, dat wist ik niet eens
Niet echt een gedichtenbundel, meer een taalkunstenbundel!quote:Op woensdag 9 november 2005 11:48 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar jij weet dat het een gedichtenbundel is, dat wist ik niet eens
Ik reis in totaal 2 uur per dag, ook voor een meeting van 30 minuten, het maakt mij helemaal niets uitquote:Op woensdag 9 november 2005 11:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]Oké, grmmbll.
Mag ik dan nooit een keer klagen?!! [afbeelding]
[..]!
Dude.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NIET WAAR!!![]()
![]()
IEMAND HEEFT HET GELEZEN!!!!!!![]()
![]()
Was het dan toch MissBliss???![]()
![]()
Ja, maar jij bent niet voor niets Miss Sunshine.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:50 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik reis in totaal 2 uur per dag, ook voor een meeting van een 30 minuten, het maakt mij helemaal niets uit
Bakkie koffie enzo![]()
Ja maar ik sta niet meer in de OP, dus waarom zou ik dan meelezen??quote:Op woensdag 9 november 2005 11:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien omdat ik wél meelas en meepostte in de voorgaande SC's?
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent niet voor niets Miss Sunshine.
Jeuh, nu ik weer
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:51 schreef niksan het volgende:
[..]
Ja maar ik sta niet meer in de OP, dus waarom zou ik dan meelezen??
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]Mijn rooster is ook nog eens veranderd, waardoor ik nu twéé keer per week hartstikke vroeg op het station moet staan.
[/huilie-modus]
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ga dan op kamers!
hihiquote:Op woensdag 9 november 2005 11:57 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik moet ook twee keer vroeg beginnen, waarvan ik één dag van acht tot tien les heb en daarna moet wachten tot drie uur voor twee lesuurtjes
No-one beats me
Okéquote:Op woensdag 9 november 2005 11:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ga dan op kamers!
Technisch gezien heeft Sven dat gedaan. Natuurlijk ná mijn subtiele manipulaties...quote:Op woensdag 9 november 2005 11:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.. Open er een topic over ofzo.
Oh, wacht...dat heb je al gedaan..
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je krijgt toch betaald voor je modwerk? Nou, daar kun je heus wel je kamertje voor betalen!
Je wil gewoon niet weg bij je mammie!
Hah!
Ik dacht hetzelfde!quote:
Jij zou nooit mod (willen) worden, zei je.quote:
Da's waar.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je krijgt toch betaald voor je modwerk? Nou, daar kun je heus wel je kamertje voor betalen!
Je wil gewoon niet weg bij je mammie!
Hah!
Dingen waar poep en scheten uitkomen een goed begin?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:02 schreef Bupatih het volgende:
Een goed begin van pagina 3.
quote:
Ze heeft toch met die Rabo top 40 lewserquote:
Ik dacht dat ze iets had met die acteur uit ONM.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze heeft toch met die Rabo top 40 lewser?
quote:
Ik geloof niet dat ik de aangewezen persoon ben aan wie je dat moet vragenquote:
Pff, geroddeld.quote:
Hoi.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik de aangewezen persoon ben aan wie je dat moet vragen.
quote:Ooit zullen mensen en pokémon in vrede met elkaar samen leven.
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff, geroddeld.
Je naam werd één keer genoemd.
hihi...een trotsknots...hihiquote:Op woensdag 9 november 2005 14:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]! één miezerig keertje genoemd en gelijk loopt Sven al rond met een keiharde erectie van trots...
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:31 schreef Bupatih het volgende:.
Ik moest gewoon lachen om deze signature:
[..].
3 keer.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:33 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, dat mag de pret niet drukken, ik heb namelijk weekend..
Maar ikquote:
Ik dacht alquote:Op woensdag 9 november 2005 15:23 schreef MissBliss het volgende:
@Bupatih: ik ben aan het downloaden maar het gaat traaaaaag...
Dus ik maak eerst even een cup-a-soup
Kom ff op MSN, dan stuur ik het installatie-bestand wel.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:33 schreef MissBliss het volgende:
Download hangt vast op 20%
Hey MB, was jij nu degene waar deze TT over gaat!?!?!? Ik wordquote:Op woensdag 9 november 2005 15:37 schreef MissBliss het volgende:
Hij is nu al op 50%
Neenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hey MB, was jij nu degene waar deze TT over gaat!?!?!? Ik word!!!!
[moedeloos]quote:
Que pasa?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Morguh
Donald Duckquote:
NEEEEE! Ik weet het zeker. IEMAND in ShowChat verraste mij aangenaam door Battus te citeren en daarna te bevestigen dat zij (of heeeel misschien hij) Opperlands had gelezen!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:07 schreef Svensational het volgende:
Het was waarschijnlijk gewoon een boze, enge droom, Zhenar.
Ga de laatste 10 delen even met 300 posts per pag. en Ctrl-F door en voila.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NEEEEE! Ik weet het zeker. IEMAND in ShowChat verraste mij aangenaam door Battus te citeren en daarna te bevestigen dat zij (of heeeel misschien hij) Opperlands had gelezen!IK WEET HET ZEKER!!!!! Grmbl!
Idee?quote:Op woensdag 9 november 2005 18:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga de laatste 10 delen even met 300 posts per pag. en Ctrl-F door en voila.
Die vrolijke Amsterdamse liegt er ook met een stalen kop over, terwijl ze over Menno zo boos was.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:42 schreef Zhenar het volgende:
Ik geloof dat zn 10.000 euro is gejat door andere bewoners.![]()
Ik ga haar zo opwachten na schooltijd!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Die vrolijke Amsterdamse liegt er ook met een stalen kop over, terwijl ze over Menno zo boos was..
En ik Rob.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ga haar zo opwachten na schooltijd!![]()
Rob heeft heel de groep tegen Menno op weten te zeggen, iedereen kotst hem nu uit. Ingrid vindt dat hij veranderd is en een spelletje speelt.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:54 schreef Svensational het volgende:
Wat heeft Menno gedaan dan, dat Ingrid zo boos op hem was?
Als die d'r niet uitvliegt....quote:Op woensdag 9 november 2005 18:54 schreef BVO het volgende:
[..]
En ik Rob.. Morgenavond.
rrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!
Denk het wel, Menno is leuk als bash-object en Roel en Dido voor de sex en gekibbel. Rob voegt het minste toe. Denk dat ze zo denken.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als die d'r niet uitvliegt....![]()
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Denk het wel, Menno is leuk als bash-object en Roel en Dido voor de sex en gekibbel. Rob voegt het minste toe. Denk dat ze zo denken..
WAAROM VRAAG JE ER DAN NAAR!?!?!!?!?!???quote:
Uhuh, dat een vent van in de 40 gewoon zó kinderachtig kan zijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Rob had er meteen uitgedonderd moeten worden toen die door de bewoners weggestemd werd. Dat had hem pas goed gedaan, nu is 'ie nog vol van zichzelf.
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
>> BB
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WAAROM VRAAG JE ER DAN NAAR!?!?!!?!?!???![]()
JE ZIET HET VERKEERD, WE MOGEN HIER ALLEEN PRATEN OVER DE FLAUWE GRAPJES VAN BOEPATIEquote:Op woensdag 9 november 2005 19:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Dit is toch ShowChat!!!!?!?!???BB is een show en wij chatten erover!!!!!!1!1!!!!!!!!!1eins!11!!11!!!!
![]()
![]()
![]()
!
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:13 schreef BVO het volgende:
Voornaam: Frank
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:06 schreef BVO het volgende:
[..]
JE ZIET HET VERKEERD, WE MOGEN HIER ALLEEN PRATEN OVER DE FLAUWE GRAPJES VAN BOEPATIE:R;::r;R:;R
![]()
![]()
R:r R:r R:r r; r:RRRRRRR!
nou nouquote:Op woensdag 9 november 2005 19:14 schreef Zhenar het volgende:
op Bupa
Op zijn graf bedoelde ik!quote:
Staat er nu al meer dan een maand.quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Staat er nu al meer dan een maand.
Gek he, niemand reageert.
Verschrikkelijk kutwijf, dat is het.
Gna Gna Gna.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Sex met Chantal:
"Gna! GNA! GNAAAAAAAAAAHHHHHH!! IK KOM!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
Die actie startte al 5 liveshows geleden ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Hoe weet jij de ins en outs van wat er al dan niet een maand op de Up2Date website staat!![]()
Of een acteur! Iemand die we al eens bij Temptation Island gezien hebben ofzo...quote:Op woensdag 9 november 2005 19:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Die actie startte al 5 liveshows geleden ofzo..
Ze mogen wel eens opschieten, 't is al afgelopen bijna.
Ze stoppen er vast een redactielid ofzo in..
En deze is voor jou.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Deze post is voor Sven..
[afbeelding]
[FOK! awards 2005] Slowchattopic!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:59 schreef Svensational het volgende:
BVO: [FOK! awards 2005] Slowchattopic!
Het is ook nooit goed, druipsnuit.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
En deze is voor jou..
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
En deze is voor jou..
[afbeelding]
Ja, want daar werkte het echt goed.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:23 schreef BVO het volgende:
[BB] User Servival Game #4
Ook wel leuk voor SC..
Die dramatische discussies zijn juist geweldig daar.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, want daar werkte het echt goed.![]()
Lijkt me overigens best geinig. Maar dan moeten de regels wel meteen duidelijk zijn.
Bupatih is nog cooler.quote:
Waar als een verklede baksteen met pleinvrees.quote:
Ja maar ik las ook dingen over "eerst aankondigen dat je gaat stemmen en dan je post editen" blablabla.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Die dramatische discussies zijn juist geweldig daar.![]()
.
't Is een simpel spelletje. Iedereen begint met 15 punten. Elke dag mag je 3 stemmen uitbrengen, je mag zelf kiezzen tussen 2 pluspunten en 2 minpunten.
Bijv.:
X ++
Y --
Z --
X 17
Y 13
Z 13
That's it..
Welke reeks?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:04 schreef BVO het volgende:
Ik waan me de laatste tijd steeds vaker in een andere reeks..
Dat van aakondigen enzo is omdat het een stelletje josti's zijn daar.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja maar ik las ook dingen over "eerst aankondigen dat je gaat stemmen en dan je post editen" blablabla.
Maar gewoon stemmen zonder hele lijsten te moeten quoten/updaten/etc. is wel makkelijker. Dan kan 1 iemand alles gewoon bijhouden. (BVO?
)
Maar je begon toch met 17 punten?
Lipleesbroek.quote:
jeeeezusquote:Op woensdag 9 november 2005 22:10 schreef Zhenar het volgende:
EN WAAR BLIJFT DIEDIZER
MET Z'N VAKANTIEVERHALEN!?!?!/!!?!?!/1/1/??!?!1!!!
![]()
!
![]()
quote:
quote:
Djeeeeeeezzzzz, ik maakte maar een grapje hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar als een verklede baksteen met pleinvrees.
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:17 schreef BVO het volgende:
Ik ga niet alles uitleggen hoor.
Van mij ook, gekkie !!!!1quote:Op woensdag 9 november 2005 22:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Djeeeeeeezzzzz, ik maakte maar een grapje hoor.
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:17 schreef BVO het volgende:
Ik ga niet alles uitleggen hoor.
EN NOU BEN IK WEG; : R; R; r;
!!
Oh jee... Die therapeut van jou krijgt weer heel wat te behappen...quote:
Laatst ook al, deed Yvonne heel stom enzo...ging allemaal dingen verklappen.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh jee... Die therapeut van jou krijgt weer heel wat te behappen...![]()
Niet dus.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:33 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, dat mag de pret niet drukken, ik heb namelijk weekend..
Thxquote:
Heb je wel eerst naar mijn fotoboek gekeken?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:10 schreef Zhenar het volgende:
EN WAAR BLIJFT DIEDIZER
MET Z'N VAKANTIEVERHALEN!?!?!/!!?!?!/1/1/??!?!1!!!
![]()
!
![]()
Leuke foto's jaquote:Op woensdag 9 november 2005 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Thx![]()
[..]
Heb je wel eerst naar mijn fotoboek gekeken?
Het zal eens nietquote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
Zij is erg lief en heeft grote tieten.
Er is niks geëdit hoor?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:35 schreef Svensational het volgende:
Wie heeft de spelfouten eruit gehaald bedoel je?
Heb je die foto's nou gezien... je was er zo benieuwd naar..quote:Op woensdag 9 november 2005 23:33 schreef BVO het volgende:
Ja, dat ook, nee.. dat niet, je snapt toch... ik vind het gewoon anders geschreven dan anders.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:35 schreef Svensational het volgende:
Wie heeft de spelfouten eruit gehaald bedoel je?
Vanochtend al.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je die foto's nou gezien... je was er zo benieuwd naar..
Ik dacht, ik doe eens een keer wat andersquote:Op woensdag 9 november 2005 23:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat ook, nee.. dat niet, je snapt toch... ik vind het gewoon anders geschreven dan anders..
Maar het is een leuk stuk..
quote:
Ik wil er ook weer heen.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
En?????????ADSFWE@$#RQWT$%#T#RWRFR:
![]()
![]()
![]()
dsf(
Ooh.. als ik wil maak ik geen spelfouten. Normaal let ik nooit op wat ik tik of zo, omdat ik er geen zin in heb. Maar op mijn examenlijst staat er een mooie 8 voor Nederlandsquote:Op woensdag 9 november 2005 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..], ik bedoel dat ze er helemaal niet inzitten, dat is wat apartig voor je
.
Nope! Gelukkig niet!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:41 schreef BVO het volgende:
Had je nou nog een tussenlanding????
Nog speciaal voor jou halfnaakt geposeerd hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef Skaai het volgende:
Dat zijn echt typische vakantie foto's.
Ik kan me niet voorstellen dat jij in Egypte aan mijn moest denken en daarna speciaal voor mij ging poserenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nog speciaal voor jou halfnaakt geposeerd hoor
Dan niet #@%Tquote:Op donderdag 10 november 2005 00:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij in Egypte aan mijn moest denken en daarna speciaal voor mij ging poseren.
Wat zei je tegen diegene die de foto maakte dan?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan niet #@%TDFD
fsdaf
fds
sfsf
fdfdsfsdf42t43qv 4 t
![]()
![]()
gsdfgsfdgsHAQ35 GWDGF24
![]()
![]()
Nee, ik zei.. maak even een foto van me, voor die Skaai van het forum genaamd Fok met die grote tietuhquote:Op donderdag 10 november 2005 00:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat zei je tegen diegene die de foto maakte dan?
'Ja man maak ff een übergeile foto van me, speciaal voor die Skaai uit de polder'
Ik heb ABNquote:Op donderdag 10 november 2005 00:26 schreef Skaai het volgende:
Wie heeft er Postbank?
Waarom? Ik ben toch lief? Vraag het maar aan Zhenar of kijk in mijn sig..quote:
quote:
Nou dat klonk niet bepaald ABN hoor meneertjequote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
[..]
Nou dat klonk niet bepaald ABN hoor meneertje
En dat moet ik geloven?!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben toch lief? Vraag het maar aan Zhenar of kijk in mijn sig..
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:46 schreef Svensational het volgende:
Tonks heeft z'n ava veranderd hoor!
Ik vind dat jij als nieuwslezer sport wel wat vroeger moet opstaan hoor.quote:
Wie zegt dat ik net wakker benquote:Op donderdag 10 november 2005 09:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind dat jij als nieuwslezer sport wel wat vroeger moet opstaan hoor.![]()
Dat kan ik voelen via het scherm. Mijn mystieke gavequote:Op donderdag 10 november 2005 09:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik net wakker ben? Misschien ben ik wel zo moe van al het krantenlezen en zulks
.
quote:Fatal error: SML failed: You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '0'' at line 1
Dat kan toch, ik heb je net een link gegevenquote:
Kalm aan! Ik heb jou volop in mijn incrowd-lijstje. Maar moet 'em nog eventjes afmaken...quote:
Waarom? Jouw avatar is suf.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:41 schreef Svensational het volgende:
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Profielen!
Jullie moeten allemaal even mijn avatar nomineren.
Nee, dan die van jouquote:
Die van mij is STOER!quote:Op donderdag 10 november 2005 09:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dan die van jou:R :R R: R;R ;R R: R{R lRlR R:L<r fdjgl;icxnmkl;dfznbew
TOEVALLIG VET COOL JA!quote:
quote:Zij is erg lief en heeft grote tieten
quote:Die mochten we niet aanraken want anders gingen we dood. Dat was niet zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |