Er is niks geëdit hoor?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:35 schreef Svensational het volgende:
Wie heeft de spelfouten eruit gehaald bedoel je?
Heb je die foto's nou gezien... je was er zo benieuwd naar..quote:Op woensdag 9 november 2005 23:33 schreef BVO het volgende:
Ja, dat ook, nee.. dat niet, je snapt toch... ik vind het gewoon anders geschreven dan anders.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:35 schreef Svensational het volgende:
Wie heeft de spelfouten eruit gehaald bedoel je?
Vanochtend al.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je die foto's nou gezien... je was er zo benieuwd naar..
Ik dacht, ik doe eens een keer wat andersquote:Op woensdag 9 november 2005 23:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat ook, nee.. dat niet, je snapt toch... ik vind het gewoon anders geschreven dan anders..
Maar het is een leuk stuk..
quote:
Ik wil er ook weer heen.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
En?????????ADSFWE@$#RQWT$%#T#RWRFR:
![]()
![]()
![]()
dsf(
Ooh.. als ik wil maak ik geen spelfouten. Normaal let ik nooit op wat ik tik of zo, omdat ik er geen zin in heb. Maar op mijn examenlijst staat er een mooie 8 voor Nederlandsquote:Op woensdag 9 november 2005 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..], ik bedoel dat ze er helemaal niet inzitten, dat is wat apartig voor je
.
Nope! Gelukkig niet!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:41 schreef BVO het volgende:
Had je nou nog een tussenlanding????
Nog speciaal voor jou halfnaakt geposeerd hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef Skaai het volgende:
Dat zijn echt typische vakantie foto's.
Ik kan me niet voorstellen dat jij in Egypte aan mijn moest denken en daarna speciaal voor mij ging poserenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nog speciaal voor jou halfnaakt geposeerd hoor
Dan niet #@%Tquote:Op donderdag 10 november 2005 00:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij in Egypte aan mijn moest denken en daarna speciaal voor mij ging poseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |