Als die d'r niet uitvliegt....quote:Op woensdag 9 november 2005 18:54 schreef BVO het volgende:
[..]
En ik Rob.. Morgenavond.
rrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!
Denk het wel, Menno is leuk als bash-object en Roel en Dido voor de sex en gekibbel. Rob voegt het minste toe. Denk dat ze zo denken.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als die d'r niet uitvliegt....![]()
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Denk het wel, Menno is leuk als bash-object en Roel en Dido voor de sex en gekibbel. Rob voegt het minste toe. Denk dat ze zo denken..
WAAROM VRAAG JE ER DAN NAAR!?!?!!?!?!???quote:
Uhuh, dat een vent van in de 40 gewoon zó kinderachtig kan zijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Rob had er meteen uitgedonderd moeten worden toen die door de bewoners weggestemd werd. Dat had hem pas goed gedaan, nu is 'ie nog vol van zichzelf.
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
>> BB
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WAAROM VRAAG JE ER DAN NAAR!?!?!!?!?!???![]()
JE ZIET HET VERKEERD, WE MOGEN HIER ALLEEN PRATEN OVER DE FLAUWE GRAPJES VAN BOEPATIEquote:Op woensdag 9 november 2005 19:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Dit is toch ShowChat!!!!?!?!???BB is een show en wij chatten erover!!!!!!1!1!!!!!!!!!1eins!11!!11!!!!
![]()
![]()
![]()
!
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:13 schreef BVO het volgende:
Voornaam: Frank
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:06 schreef BVO het volgende:
[..]
JE ZIET HET VERKEERD, WE MOGEN HIER ALLEEN PRATEN OVER DE FLAUWE GRAPJES VAN BOEPATIE:R;::r;R:;R
![]()
![]()
R:r R:r R:r r; r:RRRRRRR!
nou nouquote:Op woensdag 9 november 2005 19:14 schreef Zhenar het volgende:
op Bupa
Op zijn graf bedoelde ik!quote:
Staat er nu al meer dan een maand.quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Staat er nu al meer dan een maand.
Gek he, niemand reageert.
Verschrikkelijk kutwijf, dat is het.
Gna Gna Gna.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Sex met Chantal:
"Gna! GNA! GNAAAAAAAAAAHHHHHH!! IK KOM!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
Die actie startte al 5 liveshows geleden ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Hoe weet jij de ins en outs van wat er al dan niet een maand op de Up2Date website staat!![]()
Of een acteur! Iemand die we al eens bij Temptation Island gezien hebben ofzo...quote:Op woensdag 9 november 2005 19:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Die actie startte al 5 liveshows geleden ofzo..
Ze mogen wel eens opschieten, 't is al afgelopen bijna.
Ze stoppen er vast een redactielid ofzo in..
En deze is voor jou.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Deze post is voor Sven..
[afbeelding]
[FOK! awards 2005] Slowchattopic!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:59 schreef Svensational het volgende:
BVO: [FOK! awards 2005] Slowchattopic!
Het is ook nooit goed, druipsnuit.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
En deze is voor jou..
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
En deze is voor jou..
[afbeelding]
Ja, want daar werkte het echt goed.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:23 schreef BVO het volgende:
[BB] User Servival Game #4
Ook wel leuk voor SC..
Die dramatische discussies zijn juist geweldig daar.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, want daar werkte het echt goed.![]()
Lijkt me overigens best geinig. Maar dan moeten de regels wel meteen duidelijk zijn.
Bupatih is nog cooler.quote:
Waar als een verklede baksteen met pleinvrees.quote:
Ja maar ik las ook dingen over "eerst aankondigen dat je gaat stemmen en dan je post editen" blablabla.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Die dramatische discussies zijn juist geweldig daar.![]()
.
't Is een simpel spelletje. Iedereen begint met 15 punten. Elke dag mag je 3 stemmen uitbrengen, je mag zelf kiezzen tussen 2 pluspunten en 2 minpunten.
Bijv.:
X ++
Y --
Z --
X 17
Y 13
Z 13
That's it..
Welke reeks?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:04 schreef BVO het volgende:
Ik waan me de laatste tijd steeds vaker in een andere reeks..
Dat van aakondigen enzo is omdat het een stelletje josti's zijn daar.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja maar ik las ook dingen over "eerst aankondigen dat je gaat stemmen en dan je post editen" blablabla.
Maar gewoon stemmen zonder hele lijsten te moeten quoten/updaten/etc. is wel makkelijker. Dan kan 1 iemand alles gewoon bijhouden. (BVO?
)
Maar je begon toch met 17 punten?
Lipleesbroek.quote:
jeeeezusquote:Op woensdag 9 november 2005 22:10 schreef Zhenar het volgende:
EN WAAR BLIJFT DIEDIZER
MET Z'N VAKANTIEVERHALEN!?!?!/!!?!?!/1/1/??!?!1!!!
![]()
!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |