EN WAT ZIT JIJ TE BRUINNEUZEN, ORANJEHAARTJE!quote:
AF EN TOE HE!!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het staat je niet.![]()
En het siert je niet.![]()
Jij was de laatste die niet meehobbelde met de kleffe drek die ShowChat heet, en nu ga zelfs jij om!![]()
![]()
!!!
Ow ja!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
AF EN TOE HE!!!!
BEETJE ZAND IN DE OGEN STROOIEN ENZOrrr
bruinneuzen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
EN WAT ZIT JIJ TE BRUINNEUZEN, ORANJEHAARTJE!![]()
![]()
!!!!!!!!1!!!!!
?
Teveel uitroeptekens.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
bruinneuzen?
Oranjehaartje!???????? GOTVERDOMME!!!!!!!!! dat doet het hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ga met jezelf spelen ofzo!![afbeelding] apufhhhhhhhhhhhhhhhhhhh TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!
!1111111111111
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stil esquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Teveel uitroeptekens.![]()
Eg nie overtuigend.![]()
Bij mij is er morgen al niks meer van te zien.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
Ik heb mijn kamer twee weken geleden opgeruimd. Daar is nog weinig van terug te zien nu..
Dat vind ik dan weer een tikkeltje overdreven, zo'n varken ben ik nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bij mij is er morgen al niks meer van te zien.
quote:Op woensdag 9 november 2005 09:21 schreef BVO het volgende:
TommyKnocker84, beter dan Jim en zonder vriendin!. Kneusje.
.
OMG... echt erg gewoon.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:43 schreef pberends het volgende:
Fotoboek van Jett
Opperbreezer van Fok gevonden.
Is dat een sigarenmerk?quote:Op woensdag 9 november 2005 10:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil graag iedereen op deze herfstige ochtend. Sigur Ros.
. aanraden.
Nu pas?quote:Op woensdag 9 november 2005 10:43 schreef pberends het volgende:
Fotoboek van Jett
Opperbreezer van Fok gevonden.
Kan het zijn dat ik hun weleens gehoord heb in een van de afleveringen van CSI??quote:Op woensdag 9 november 2005 10:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil graag iedereen op deze herfstige ochtend. Sigur Ros.
. aanraden.
hun?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:34 schreef niksan het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik hun weleens gehoord heb in een van de afleveringen van CSI??
verwijzing naarquote:
quote:De muziek dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |