Maar ikquote:
Ik dacht alquote:Op woensdag 9 november 2005 15:23 schreef MissBliss het volgende:
@Bupatih: ik ben aan het downloaden maar het gaat traaaaaag...
Dus ik maak eerst even een cup-a-soup
Kom ff op MSN, dan stuur ik het installatie-bestand wel.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:33 schreef MissBliss het volgende:
Download hangt vast op 20%

Hey MB, was jij nu degene waar deze TT over gaat!?!?!? Ik wordquote:Op woensdag 9 november 2005 15:37 schreef MissBliss het volgende:
Hij is nu al op 50%
Neenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hey MB, was jij nu degene waar deze TT over gaat!?!?!? Ik word!!!!
[moedeloos]quote:
Que pasa?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Morguh
Donald Duckquote:
NEEEEE! Ik weet het zeker. IEMAND in ShowChat verraste mij aangenaam door Battus te citeren en daarna te bevestigen dat zij (of heeeel misschien hij) Opperlands had gelezen!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:07 schreef Svensational het volgende:
Het was waarschijnlijk gewoon een boze, enge droom, Zhenar.
Ga de laatste 10 delen even met 300 posts per pag. en Ctrl-F door en voila.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NEEEEE! Ik weet het zeker. IEMAND in ShowChat verraste mij aangenaam door Battus te citeren en daarna te bevestigen dat zij (of heeeel misschien hij) Opperlands had gelezen!IK WEET HET ZEKER!!!!! Grmbl!
Idee?quote:Op woensdag 9 november 2005 18:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga de laatste 10 delen even met 300 posts per pag. en Ctrl-F door en voila.
Die vrolijke Amsterdamse liegt er ook met een stalen kop over, terwijl ze over Menno zo boos was.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:42 schreef Zhenar het volgende:
Ik geloof dat zn 10.000 euro is gejat door andere bewoners.![]()
Ik ga haar zo opwachten na schooltijd!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Die vrolijke Amsterdamse liegt er ook met een stalen kop over, terwijl ze over Menno zo boos was..
En ik Rob.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ga haar zo opwachten na schooltijd!![]()
Rob heeft heel de groep tegen Menno op weten te zeggen, iedereen kotst hem nu uit. Ingrid vindt dat hij veranderd is en een spelletje speelt.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:54 schreef Svensational het volgende:
Wat heeft Menno gedaan dan, dat Ingrid zo boos op hem was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |