Alleen maar een irma avatar! Mjin eerste avatar was deez:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:17 schreef Svensational het volgende:
Dizer had tijdens IDO ook een Irma-avatar, dat is alles wat ik nog weet..
Ik kende BVO als eerste!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:17 schreef Svensational het volgende:
Ik kende Dizer pas vet laat, na Idols pas echt geloof ik.
Haha.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:20 schreef Airelle het volgende:
Hehe.
Dus dan mag je alleen thuis een burka dragen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
(Op het werk, op scholen/universiteiten en in openbare functies en ruimtes dan he)
Ja, maar jij zit al veel langer op FOK!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alleen maar een irma avatar! Mjin eerste avatar was deez:
[afbeelding]
En toen heb ik hem veranderd in IDO avatars..
FIPO
Dat gaat niet meer lukkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mn andere tab is aan het laden, hij wil niet geëdit worden geloof ik.
Nee, echt een klote-bug is dat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mn andere tab is aan het laden, hij wil niet geëdit worden geloof ik.
Ach, zo erg is het nou ook weer niet.quote:
Klopt, daarvoor zat ik in FTR enquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit al veel langer op FOK!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voordat ik jullie leerde kennen (IDO en ShowChat) had ik nog maar 2000 posts of zo
Friends don't let friends remain beardless...
Ik wil verdomme dat ding editten!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het nou ook weer niet..
Ik 17 april 2003, maar ik lurckte al sinds eind 2002quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:25 schreef Svensational het volgende:
PeRi zit net iets langer op FOK! dan ik geloof ik.
OP-plaatje doet het niet.quote:
Open je een nieuwe en vraag je of Bupa de posts wil mergenquote:
Dan haal je die klote-linkjes eruitquote:
Geregistreerd op: dinsdag 5 februari 2002 @ 12:35quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik 17 april 2003, maar ik lurckte al sinds eind 2002
Das teveel werkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Open je een nieuwe en vraag je of Bupa de posts wil mergen
Ik 7 mei 2003, en toen lurckte ik een maand of twee..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik 17 april 2003, maar ik lurckte al sinds eind 2002
Rond de tijd zat ik nog op de kleuterschoolquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben oudquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Rond de tijd zat ik nog op de kleuterschool
Ik wist niet eens wat een forum wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:28 schreef Dizer het volgende:
Ik heb noiot gelurkt. Ik wou op een leuke forum met veel onderwerpen en een vriendin van me zei dat ik naar FOK moest. Dus ik kijk, ik registreer en ik maanden niet teruggekomen. Omdat iedereen zo naar tegen me deed en zo. Ik voelde me weer als een brugpieper, maar nu piep ik anders
Ik had toen mijn eigen forum met meer dan 1000 users en over de 100.000 postsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wat een forum was!
Dat zei ik ook toen ik voor het eerst voor school op het schoolforum moest gaan kijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:31 schreef PeRi het volgende:
Ik zat altijd op de FP, en toen zei een vriendin dat ik me ook op het forum registreren. En ik zo; 'Forum, wat is dat!?'
Ik wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:44 schreef babette21 het volgende:
.... en ik weet niet meer hoe ik hier ooit ben terecht gekomen
ik was dequote:
Ik vind het nog altijd jammer dat je die club hebt weggedaan.quote:
inhoudelijk staat er op de site inmiddels veel meer dan op de clubquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:49 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het nog altijd jammer dat je die club hebt weggedaan.. Nou kan ik niks meer jatten en geen übermoeilijke quizzen meer maken.
.
Katie is vele malen leuker én beter dan Hquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:23 schreef BVO het volgende:
Wanneer was dat?. Was toch alleen een optreden???
Edit: Ja, ik had het nu over Hind he..
Al moet ik zeggen, die Katie viel me niet tegen.
Katie Melua?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Katie is vele malen leuker én beter dan Hnd.
Betje.quote:
wist je al dat ik 'n nieuwe tv heb gekocht??!?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:03 schreef Dizer het volgende:
Ik ga naar huis... Ik word even depri nu ik 200 euro moet neerleggen voor bagger boeken voro school
Universiteit?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:03 schreef Dizer het volgende:
Ik ga naar huis... Ik word even depri nu ik 200 euro moet neerleggen voor bagger boeken voro school
Katie Melua.quote:
quote:
Bijna... Pffft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:07 schreef LeBeau het volgende:
[subtiel]Volgens mij is er bijna iemand jarig/[/subtiel]
hoort erbij toch...... irritante eraan is dat jequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:05 schreef LeBeau het volgende:
Ik moest destijds op de Erasmus ook 500 gulden (het is al weer even geleden.) neerleggen, en dat alleen voor de eerste helft van het eerste semester.
Wat hij zegt.quote:
Ja, zelfs die.quote:Meow.
Zelfs Katie Holmes?
Ja, bijna.quote:
Is Beau mijn vriendje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:11 schreef PeRi het volgende:
Euj Beau is op dezelfde dag jarig als mijn vriendje
Nee, 23 oktober 2006 is wel bijna he.quote:
Nu ben je Mister Fok!!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:28 schreef Dizer het volgende:
Ik heb noiot gelurkt. Ik wou op een leuke forum met veel onderwerpen en een vriendin van me zei dat ik naar FOK moest. Dus ik kijk, ik registreer en ik maanden niet teruggekomen. Omdat iedereen zo naar tegen me deed en zo. Ik voelde me weer als een brugpieper, maar nu piep ik anders
Tenzij jou vriendje ook homo is en jij al jaren wat verborgen houdt, nee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is Beau mijn vriendje?
*paniekerig rondjes rent*
Je bent gewoon een oldbiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:13 schreef Zhenar het volgende:
Maar nu kan ik niet meer in m’n oude account… password kwijt. En ik ben ook niet meer zeker van de inlognaam… daarvoor moet ik terug in
GTST
zoeken.
Uhuh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, 23 oktober 2006 is wel bijna he.!
Alles minder dan twee weken is bijna voor mij.quote:
Ik hou wel van homo'squote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Tenzij jou vriendje ook homo is en jij al jaren wat verborgen houdt, nee.
Beetje te jong voor jou he, met je 26.quote:
Kssst!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:15 schreef PeRi het volgende:
26? Babette is toch al 38?
ik val wel op jongquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:15 schreef Svensational het volgende:
Beetje te jong voor jou he, met je 26.
Hoe heet je danquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:15 schreef Bupatih het volgende:
Ik had eerst "Danny" geregistreerd, maar ik heet geeneens Danny!!!!
Toen heb ik het maar verkocht aan een of andere kerel.
Een van mn beste vrienden is homoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook, homo's zijn lief én bitchy tegelijk
Neequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
*vinger opsteekt*
Oeh oeh oeh mag ik?!
*meldt*quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik val wel op jong
groene blaadjes![]()
Wat frivool van je!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:15 schreef Bupatih het volgende:
Ik had eerst "Danny" geregistreerd, maar ik heet geeneens Danny!!!!
Toen heb ik het maar verkocht aan een of andere kerel.
Een beetje als vrouwen, maar dan zonder hormonen en gezeik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook, homo's zijn lief én bitchy tegelijk
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
nog twee jaar Bupie.... nog twee jaar
hoe kun je nou níet blij worden van zo'n postquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:23 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] NOG TWEE JAARTJES [afbeelding] [afbeelding]
Stiekum!quote:
Ah, dus ik kom al in aanmerkingquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
Bah Sven, wat hadden we nou afgesproken.... géén avances van jouw kantquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:29 schreef Svensational het volgende:
Ah, dus ik kom al in aanmerking.
Hoe kan ik nou niet blij worden van jou, babette?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe kun je nou níet blij worden van zo'n post
Je vat het verkeerd op, het was slechts een constatering. Die avances was ik heul niet van plan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
Bah Sven, wat hadden we nou afgesproken.... géén avances van jouw kant![]()
oke, fijn dat dat misverstand weer uit de wereld isquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:32 schreef Svensational het volgende:
Je vat het verkeerd op, het was slechts een constatering. Die avances was ik heul niet van plan. :
Hallo, schoonheid.quote:
Wat voor een fiets heb je besteld?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:57 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb net m'nfiets
besteld. Geen lui gebrommer meer voor mij.
![]()
Hoi lieffiequote:
Hallo Bipatuh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:04 schreef Bupatih het volgende:
Hallo, dinges.
Een rooie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat voor een fiets heb je besteld?
Nu zou ik heel leuk als ZOWIEE in kunnen loggen en zeggen: HIERquote:
Wees er snel bij, Mukie ligt op de loer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
wist je al dat ik 'n nieuwe tv heb gekocht??!?
én - jajaja - een dvd-recorder!!
Hmm... het is dus overal zo. En ik maar denken, het ligt aan mijn opleidingquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoort erbij toch...... irritante eraan is dat je
a) altijd de nieuwste versie moet hebben, dus niet naar de Slegte kan, en
b) die boeken feitelijk nooit gebruikt, omdat ze - bij ons iig- geil werden van hun eigen moduleboeken
Het is er zo eentje waar je alleen maar op hoeft te zitten om er sportief uit te zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:17 schreef Copycat het volgende:
Een flitsende rooie, zelfs!
ZOWIEE is verledentijd!!!! M'Babe is nu inquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:20 schreef LeBeau het volgende:
Het is er zo eentje waar je alleen maar op hoeft te zitten om er sportief uit te zien.
Als je een hééééle mooie fiets koopt is dat natuurlijk motivatie om voortaan fietsend naar je werk te gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:20 schreef babette21 het volgende:
wat 'n mooie fiets
ik wil ook nog steeds 'n nieuwe, maar aan de andere kant: ik zit er maar 4x per jaar op ofzo
nou, die jongen werd wel 'n beetje nerveus van me hihi.... zo'n wijfie in z'n winkel...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:19 schreef Dizer het volgende:
Wat?
Wie?
Waar?
Hoeveel?
Heb je je borsten in de strijd gegooid?
Al had ik een fiets van 4000 euro en een Auto van 400 euro, ga ik nog liever met de autoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je een hééééle mooie fiets koopt is dat natuurlijk motivatie om voortaan fietsend naar je werk te gaan.![]()
Juistquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
ZOWIEE is verledentijd!!!! M'Babe is nu in
Hetzelfde met Charlie #1 en Charlie #3 in GTST
Sonyquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, die jongen werd wel 'n beetje nerveus van me hihi.... zo'n wijfie in z'n winkel...
maar het hielp wel: kreeg er 5 lege discs een scartkabel bij én de tv word gratis bezorgd!!
heb 'n dvd van sony en 'n tv van proline [kan dat??]... philipstv was mooier,
maar dvd viel veel duurder uit dan gepland, dus dan maar schipperen...
heb de hele handel bij bcc gekocht, in totaal - incl 5 jaar verzekering - voor 470 euro
Uit: Wijsheden van Haaibaaike deel 2.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat heb je gelijk in dat is veel ze duur om alleen GTST op te nemen !
En je neemt anders niks op...Dan moet je zeker niet kopen![]()
Die associeer ik toch met orgies en die vieze darkrooms enzo die ik bij Spuiten & Slikken pas zag.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uit Wijsheden van Haaibaaike deel 2.
En MissBliss is egwel veel super-leukerder dan ZOWIEE.quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu zou ik heel leuk als ZOWIEE in kunnen loggen en zeggen: HIER:D
!!!.....
Maar dat doe ik niet want ze is zo mooi gestopt op 7500 posts
Nee man. Juist hartstikke gezellig, iedereen kletst met elkaar en respecteert elkaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Die associeer ik toch met orgies en die vieze darkrooms enzo die ik bij Spuiten & Slikken pas zag.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Wees er snel bij, Mukie ligt op de loer.
[..]
Uit: Wijsheden van Haaibaaike deel 2.
Ik ben er echt nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee man. Juist hartstikke gezellig, iedereen klets met elkaar en respecteert elkaar.
Zit tenminste niemand onnodig aan je kont en niemand loert naar je borsten. Ook de Lesbo's niet.
Ze ruiken gewoon of je hetero of homo bent
Wat dat betreft ben ik chronisch verkouden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze ruiken gewoon of je hetero of homo bent
Je zou er wel zo tussen passen, relnicht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben er echt nog nooit geweest.. De nichtenhumor kan ik ook wel weer waarderen, dus wat dat betreft.
. Ja, aan jouw kont zitten ze niet, maar ik zou er niet veilig zijn.
.
.
ik werk in een wijk waar héééle mooie fietsen direct gejat wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:22 schreef LeBeau het volgende:
Als je een hééééle mooie fiets koopt is dat natuurlijk motivatie om voortaan fietsend naar je werk te gaan.![]()
er zijn momenten dat ik 't echt niet aankan hoor: iets 7x lezen en nog niet snappenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:29 schreef Svensational het volgende:
ja tochquote:
ik ken 't niet, maar 't zag er redelijk uit en was maar 150 euro,quote:Proline![]()
niks mis mee, ze hebben tenminste aandacht voor jequote:BCC![]()
[..]
Vooruitquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja toch
[..]
ik ken 't niet, maar 't zag er redelijk uit en was maar 150 euro,
dus als ie 't begeeft is het niet zó'n enorme ramp
[..]
niks mis mee, ze hebben tenminste aandacht voor je
kun je van Mediamarkt niet zeggen
en die Smit van jou hebben ze hier niet geloof ik
inhoudelijk kan ik deze nog aardig volgenquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En MissBliss is egwel veel super-leukerder dan ZOWIEE.Dat is zo'n schreeuwnaam.
ZOOOWIIIEEEEE!111een!11![]()
![]()
!!
![]()
Gelukkig heb je het licht gezien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ik heb altijd spijt gehad van die caps
Iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het licht gezien.
Anders had je nooit zulke mooie avatars gehad.
Whihi.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:19 schreef Bupatih het volgende:
>> IRC, nu!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:19 schreef Bupatih het volgende:
>> IRC, nu!
http://irc.fok.nl --> #SHOquote:
#MissBlissquote:
Ik zie het niet zo zitten om in jou te komen. Dat laat ik aan Bupa over.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo zitten om in jou te komen. Dat laat ik aan Bupa over.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo zitten om in jou te komen. Dat laat ik aan Bupa over.
IRC-grapje. Wederom.quote:
Daar komt het wel op neer jaquote:
Omdat het zo leuk en gezellig is?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet wel weer waarom ik nooit in SC topics kwam...
Kusje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet wel weer waarom ik nooit in SC topics kwam...
Afblijven Bupa!!!!!11!1111quote:
Jij ook een kusje.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij ook een kusje.
Nu staan jullie quitte.
Geil! Ik bedoel gaaf!quote:
Als je langs de grote vijver fietst zwaai maar even naar de kant van het museumplein, dan ben ik net nog niet weg hier denk ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:33 schreef Zhenar het volgende:
HOU ES OP MET DAT KLEFFE GEDOE JA!?!???![]()
![]()
[..]
Als je rond half 6 in het Vondelpark bent, kun je mij zien langsfietsen!![]()
Nee, pas laterquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:33 schreef Zhenar het volgende:
HOU ES OP MET DAT KLEFFE GEDOE JA!?!???![]()
![]()
[..]
Geil! Ik bedoel gaaf!
Als je rond half 6 in het Vondelpark bent, kun je mij zien langsfietsen!![]()
Ik ben die toffe gozer in pak die er uit ziet alsof hij zojuist héél gewichtige dingen heeft gedaan!![]()
En ik fiets langs met een peuk in m'n bek.![]()
![]()
Het museumplein fiets ik ook over.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je langs de grote vijver fietst zwaai maar even naar de kant van het museumplein, dan ben ik net nog niet weg hier denk ik
IK niet, ik werk aan het vondelpark dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het museumplein fiets ik ook over.
Ik heb echt een toffe woon-werkroute!!![]()
Ik zal wel een liedje fluiten. Iets van Moulin Rouge...!
En dát mis ik dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik zal wel een liedje fluiten. Iets van Moulin Rouge...!
TJEUMIG ZEG! TRAGE DOOS!quote:
Toffe werkplek!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK niet, ik werk aan het vondelpark dus. Als ik uit mijn raam kijk zal ik je wel zien fietsen denk ik
.
Meestal rond half 8 op CS.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
TJEUMIG ZEG! TRAGE DOOS!![]()
Hoe laat dan?![]()
IK KAN ER NIKS AAN DOEN DAT IK NIET IN DAT SODOM EN GOMORRA WOON!!1!11quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En JA MB. DÁT MIS JE DUS!!! EIGEN SCHULD DIKKE VETTE BULT!!!![]()
IN DAT GEVAL: BLIJF MAAR LEKKER IN TRUTTENTOWN! DÁÁR WORD JE VAST GELUKKIG!!!!...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
IK KAN ER NIKS AAN DOEN DAT IK NIET IN DAT SODOM EN GOMORRA WOON!!1!11![]()
WAAROM DENK JE DAT IK STEEDS 2 UUR IN DIE GRAFTREIN ZIT?????quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
IN DAT GEVAL: BLIJF MAAR LEKKER IN TRUTTENTOWN! DÁÁR WORD JE VAST GELUKKIG!!!!...![]()
![]()
![]()
![]()
Amsterdam…
![]()
Voor de sex.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
WAAROM DENK JE DAT IK STEEDS 2 UUR IN DIE GRAFTREIN ZIT?????![]()
![]()
![]()
Sex in de trein met vreemdelingen.quote:
YEAH BABY!quote:
Daar komt het wel op neer jaquote:
Niet als je er soms 10 uur per week doorbrengtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:21 schreef Svensational het volgende:
Nou nou, de trein is best leuk.
*12 uur meldt zich*quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet als je er soms 10 uur per week doorbrengt
Mja, als ik 2 keer naar HW ga (dus 2 keer heen en terug) en dan nog 2 keer naar school bijvoorbeeld (ipv de 4 keer) breng ik dus 14 uur door in het OV.. Maar het verschilt elke week dus.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, als ik 2 keer naar HW ga (dus 2 keer heen en terug) en dan nog 2 keer naar school bijvoorbeeld (ipv de 4 keer) breng ik dus 14 uur door in het OV.. Maar het verschilt elke week dus.
En als er dan treinen uitvallen, tja dan duurt het nog langer
Iquote:
[12:11:00] * peri|nakend is now known as periquote:
Wie?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:29 schreef pberends het volgende:
Het Heerlijke NOVA-avondje is gekomen -Deel 3-.
Havik Van Baalen vanavond in NOVA Politiek.
stomme niksan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:01 schreef Svensational het volgende:
Net te vroeg weg, Bupatih.
[16:59:39] * Bupatih was kicked by Bupatih(klaasjan@j96114.upc-j.chello.nl) Reason (opgetieft, ga leren kreng)
[16:59:42] * MissBliss|weg is now known as MissBliss|douche
[17:04:33] * niksan (FokIRC@ip51cf76c1.direct-adsl.nl) has joined #SHO
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wie?
Is het vanavond met. Clairy Polak?
.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:37 schreef Bupatih het volgende:
Onvermoede humor in IRC:
<Bupatih> ik heb nu duitsland, orkanen, vogelgriep en aarsbeving
Ja, ik versprak me.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik versprak me.
De 'v' zit ook zó dicht bij de 'k'.
Zoals je dat van me gewend bent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:02 schreef Svensational het volgende:
Subtiele kick.
Que pasa?quote:
Och, dan wil je nog niet eens weten hoe het er op IRC aan toegaatquote:
Zal ik een kijkje nemen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Och, dan wil je nog niet eens weten hoe het er op IRC aan toegaat!
Ik g@ 'm d00RrRrRrRrRr$tUrRrEn! :dquote:hoi,
Wil je dit ff doorsturen?
vanaf 1 augustus zal msn messenger
betalend worden voor de mensen die dit bericht niet doorsturen
aan acht mensen in je
contactpersonenlijst!
Dit is geen grap. ( kijk maar op msn.com)
Wanneer je dit bericht verzonden hebt aan acht
contactpersonen, zal je messenger icoontje blauw worden.
Kijk A.U.B. bij de ps!
ps. klik niet op doorsturen! je moet het kopiëren
anders komen er allemaal van die > tekentjes te staan!
Nou zeg. Ik keek op MSN.com en er stond helemaal niets over!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik g@ 'm d00RrRrRrRrRr$tUrRrEn! :d![]()
!ééN!!!1!!!11
W0UjUh $0m$ ZeGgEn d@t mIjN MsN-VrIeNdJe$ @@N HeT J0KkEn zIjN Ge\/\/Ee$tquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik keek op MSN.com en er stond helemaal niets over!![]()
![]()
Ik heb een verjaardag hier en ben even de vervelende massa ontvlucht.quote:
Kan leuk zijn idd.quote:
Nah, me moeder is jarig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:11 schreef Svensational het volgende:
Je bent bij iemand anders en sneakt dan op FOK! daar?
Oh, dat kan ook.quote:
Ik geloof dat hij BVO's moeder feliciteerdequote:
WTFquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:31 schreef Airelle het volgende:
Weet ik veel.
Anyhow, ik moet jou dus feliciterenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:34 schreef BVO het volgende:
[..].
Dank je..
Maar hoe later en hoe meer drank, hoe lager het niveau.. Als je zelf ook meedrinkt maakt het niet uit, maar dat heb ik na gisteravond maar even niet gedaan.
.
Ik vond hem ook grappig hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:50 schreef Svensational het volgende:
Ook maar even hier:Kuijt-blessure
.
Ja BVO, dat is WEL leuk..
Dat is dan weer minder.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:51 schreef BVO het volgende:
Maja, hij speelt gewoon dit weekend, dus serieus is het niet..
quote:Vreselijk zeg die ruzie's![]()
Nu maar hopen dat die ene die er slecht aan toe is.
Dat ie gauw opknapt.
Ondanks die steekpartijben benieuwd wat de oorzaak van is.
Ik ook hoor. Zou ze niet helemaal goed zijn (lees: licht geestelijk gehandicapt), een kloon, gewoon niet snugger....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:58 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die echt heel erg benieuwd is naar de persoon achter Haaibaaike?.
Wie ze is, hoe oud, enz. Ze intrigeert me gewoon..
Damn, dat is idd grappigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Zou ze niet helemaal goed zijn (lees: licht geestelijk gehandicapt), een kloon, gewoon niet snugger
![]()
Vond deze reactie ook komisch, vooral hoe ze het zegt.
Maar vandaag bleef ze er voor thuis, omdat het de laatste wasquote:
quote:Ga dat vanavond kijken of ik neem vermist op !!
Hahahhahaha, oh god, dat had ik nog niet eens gezien!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:07 schreef Svensational het volgende:
Hoe ze zich verontschuldigt tegen SunChaser
Andy de Witt onthult naam moordenaar stiefdochter
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:24 schreef PeRi het volgende:
Zou Haaibaaike een kloon van XemmyX/Ymme zijn
Ik word met de dag slimmer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:57 schreef Svensational het volgende:
Ah, je hebt dat NOVA-topic maar in je sig gezet, scheelt je weer copy/paste!
Nee, das de reet van Mukie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |