Je vat het verkeerd op, het was slechts een constatering. Die avances was ik heul niet van plan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
Bah Sven, wat hadden we nou afgesproken.... géén avances van jouw kant![]()
oke, fijn dat dat misverstand weer uit de wereld isquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:32 schreef Svensational het volgende:
Je vat het verkeerd op, het was slechts een constatering. Die avances was ik heul niet van plan. :
Hallo, schoonheid.quote:
Wat voor een fiets heb je besteld?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:57 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb net m'nfiets
besteld. Geen lui gebrommer meer voor mij.
![]()
Hoi lieffiequote:
Hallo Bipatuh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:04 schreef Bupatih het volgende:
Hallo, dinges.
Een rooie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat voor een fiets heb je besteld?
Nu zou ik heel leuk als ZOWIEE in kunnen loggen en zeggen: HIERquote:
Wees er snel bij, Mukie ligt op de loer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
nog twee jaar Bupie.... nog twee jaar
Wat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
wist je al dat ik 'n nieuwe tv heb gekocht??!?
én - jajaja - een dvd-recorder!!
Hmm... het is dus overal zo. En ik maar denken, het ligt aan mijn opleidingquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoort erbij toch...... irritante eraan is dat je
a) altijd de nieuwste versie moet hebben, dus niet naar de Slegte kan, en
b) die boeken feitelijk nooit gebruikt, omdat ze - bij ons iig- geil werden van hun eigen moduleboeken
Het is er zo eentje waar je alleen maar op hoeft te zitten om er sportief uit te zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:17 schreef Copycat het volgende:
Een flitsende rooie, zelfs!
ZOWIEE is verledentijd!!!! M'Babe is nu inquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:20 schreef LeBeau het volgende:
Het is er zo eentje waar je alleen maar op hoeft te zitten om er sportief uit te zien.
Als je een hééééle mooie fiets koopt is dat natuurlijk motivatie om voortaan fietsend naar je werk te gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:20 schreef babette21 het volgende:
wat 'n mooie fiets
ik wil ook nog steeds 'n nieuwe, maar aan de andere kant: ik zit er maar 4x per jaar op ofzo
nou, die jongen werd wel 'n beetje nerveus van me hihi.... zo'n wijfie in z'n winkel...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:19 schreef Dizer het volgende:
Wat?
Wie?
Waar?
Hoeveel?
Heb je je borsten in de strijd gegooid?
Al had ik een fiets van 4000 euro en een Auto van 400 euro, ga ik nog liever met de autoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je een hééééle mooie fiets koopt is dat natuurlijk motivatie om voortaan fietsend naar je werk te gaan.![]()
Juistquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
ZOWIEE is verledentijd!!!! M'Babe is nu in
Hetzelfde met Charlie #1 en Charlie #3 in GTST
Sonyquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, die jongen werd wel 'n beetje nerveus van me hihi.... zo'n wijfie in z'n winkel...
maar het hielp wel: kreeg er 5 lege discs een scartkabel bij én de tv word gratis bezorgd!!
heb 'n dvd van sony en 'n tv van proline [kan dat??]... philipstv was mooier,
maar dvd viel veel duurder uit dan gepland, dus dan maar schipperen...
heb de hele handel bij bcc gekocht, in totaal - incl 5 jaar verzekering - voor 470 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |