Zondag ?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
Vorig topic
Iedere werkdag, zelfs op zondag, rond de klok van 22.30 op Talpa.
Dat zei Henk aan het begin vandaag, maar de vraag is of het waar is idd.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zondag ?
Dan zijn ze niet te zien op TVSinds wanneer komen ze op de zondagavond !?
Dat was waarschijnlijk een verwijzing naar de imitaties gister bij Koefnoen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zei Henk aan het begin vandaag, maar de vraag is of het waar is idd.
TerugVindPost, daardoor komt dit topic in de MyActiveTopics-lijst.quote:
Aha, het zou dan goed kunnen in plaats van sportcafé..quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zei Henk aan het begin vandaag, maar de vraag is of het waar is idd.
Daar ga ik altijd naar toe naar MyActiveTopics-lijst..quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
TerugVindPost, daardoor komt dit topic in de MyActiveTopics-lijst.
Wilde je eerst gaan dissen met een TVP maar vind het wel een goeie link...quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:23 schreef Mike het volgende:
Het gebruik van tvp's is overigens niet toegestaan. Normaal gesproken worden ze ook verwijderd:
Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.
het was inderdaad geen discussie.... ben maar gaan slapen en heb het niet verder afgekeken..quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
Dan kondigen ze het aan als discussie, ze waren het compleet eens.
Omdat Talpa een kutzender is en een nationale boycot verdiend?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:57 schreef dartfanaat het volgende:
Wie hadden ze gister?
Helemaal vergeten te kijken....normaal kijk ik hiernaar (waarom ik niet gekeken heb, geen flauw idee)
Wat een onzin, bookmarken sucksquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:23 schreef Mike het volgende:
Het gebruik van tvp's is overigens niet toegestaan. Normaal gesproken worden ze ook verwijderd:
Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.
Tja ben het met je eens dat het belachelijk is dat ze overal de goede programma's weggekocht hebben als je dat bedoelt, maar een boycot gaat me iets te ver. Ik vind de programma's te leuk om te missen... dus dan maar naar Talpa kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:20 schreef PDOA het volgende:
[..]
Omdat Talpa een kutzender is en een nationale boycot verdiend?
Oudkerk is:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom komt die Rob Oudkerk altijd![]()
Ik vind het een saaie vent...Niet dat ik ernaar kijk, maar hoor dat hij vaak is !
Ik heb 1/of2 keer BVD gezien sinds ze bij Talpa zitten !!
Ik vond het de laatste jaren bij RTL4, BVD ook niet zo veel aan meer !
Zeker op aandringen van Frits Barendquote:levensbeschouwing
Ned. Israëlitisch (opgevoed)
Hij was huisarts !quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:22 schreef rosmalen het volgende:
ahhhahahhahahahahhahahahahahahhahahahahahahaahhaahahahahahahahahahaahaha
analist......hij was huisarts en strandde op de wallen........of moet het zijn belandde op de wallen
Ik denk dat veel mensen keken uit een soort gewoonte. Ik hoorde wel van meer mensen dat ze het programma eigenlijk niet meer zo goed vonden, maar ze keken toch nog.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:28 schreef Loohcs het volgende:
Toch vind ik het raar dat er ineens zoveel minder mensen kijken. Het format is niet gewijzigd en vroeger waren ze imo echt niet veel scherper. Blijkbaar weten de voormalige kijkers BvD niet te vinden en dat zegt dan met terugwerkende kracht ook wel iets over de hoge kijkcijfers die ze eerst hadden. Dat was dan blijkbaar ook alleen maar omdat je al zappend redelijk snel bij 4 bent.
Ach ja, alles om sociaal te lijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eerste keer BvD bij Talpa gezien. Wederom het gezeik over asielzoekers. Niks nieuws dus![]()
.
Dat zielige, 'aandoenlijke' gezeik van Frits![]()
.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:22 schreef rosmalen het volgende:
ahhhahahhahahahahhahahahahahahhahahahahahahaahhaahahahahahahahahahaahaha
analist......hij was huisarts en strandde op de wallen........of moet het zijn belandde op de wallen
Heb het niet gezien. Wie waren er?quote:
Doedens, van Hout en die misdaad verslaggever van de NOS. De hele onderwereld is even uitgelegd, veel wist ik al, maar het was/is erg leuk.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:57 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Heb het niet gezien. Wie waren er?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Doedens, van Hout en die misdaad verslaggever van de NOS. De hele onderwereld is even uitgelegd, veel wist ik al, maar het was/is erg leuk.
wordt om 01.05 herhaald en dan vd week staat het onlinequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Verdorie dat had ik graag willen zien BVD![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |