Ik ben idd één van de weinigen die haar niet slecht vindt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:43 schreef SillyWalks het volgende:
Barbara Barend is trouwens een van de weinige mensen op tv die echt verstand heeft van voetbal.
BVD heeft toch wel wat meer niveau dan die zakkewasser van een jensen... maar goed ik ga ook wel eventjes kijken, kijken hoelang hij het kan uithouden zonder lach machine tis tenslotte live toch?quote:Op zondag 4 september 2005 17:25 schreef Cool_Runner het volgende:
Jensen heeft cker mijn voorkeur. geen kans dat ik nog naar die grijse sokken zal kijken. De rillingen lopen over me rug van die 2 slijmballen van een barend en van dorp.
Nee het is niet live,Er worden opname's gemaakt.quote:BVD heeft toch wel wat meer niveau dan die zakkewasser van een jensen... maar goed ik ga ook wel eventjes kijken, kijken hoelang hij het kan uithouden zonder lach machine tis tenslotte live toch?
Mijn ouders werden ook al uitgenodigd om weer een uitzending bij te wonen (omdat ze al eens eerder zijn geweest), maar ze hebben principieel geweigerd, ze hebben het niet zo op talpaquote:Op zondag 4 september 2005 17:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee het is niet live,Er worden opname's gemaakt.
Ik heb ook een uitnodiging gehad voor 12 september.Om bij de opname aanwezig te zijn..
De manier hoe je dit verwoordt zegt al genoeg. Kijk maar fijn naar Jensen.quote:Op zondag 4 september 2005 17:25 schreef Cool_Runner het volgende:
Jensen heeft cker mijn voorkeur. geen kans dat ik nog naar die grijse sokken zal kijken. De rillingen lopen over me rug van die 2 slijmballen van een barend en van dorp.
Dat geef niks johquote:edit- excuus, ik zie dat je het over Jensen hebt... ik las er weer eens even overheen
Erkel gaat de politiek in, vandaar.quote:Op maandag 5 september 2005 18:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Erkel? Waarom hij?
Charles is misschien wel boeiend.
Ja joh? Dat heb ik helemaal gemist. In welke hoedanigheid?quote:Op maandag 5 september 2005 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erkel gaat de politiek in, vandaar.
Raam-prostitueé en Ouderkerk is de lijsttrekker.quote:Op maandag 5 september 2005 18:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja joh? Dat heb ik helemaal gemist. In welke hoedanigheid?
Hoezo "zijn" plannen? Ik neem aan dat de plannen het programma van het CDA is? Of snapt meneer Erkel de beginselen van politiek niet helemaal (ik vrees van nietquote:Arjan Erkel Het Rotterdamse CDA heeft Arjan Erkel gevraagd om zich in 2006 kandidaat te stellen voor de gemeenteraadsverkiezingen. Het CDA ziet Erkel daarmee als een belangrijke aanwinst voor de partij. In de eerste aflevering van het nieuwe seizoen BVD komt Arjan Erkel zijn plannen toelichten in de fonkelnieuwe studio..
Alhoewel, ik vrees dat niemand aan tafel erg kritisch over de voormalig vermiste God Erkel zal zijn. Ik zou hem binnen 2 minuten van de tafel vegen met kritische vragen.quote:Op maandag 5 september 2005 20:50 schreef pberends het volgende:
tvp.
Arjen Erkel wordt hilarisch. Wedden dat je in een deuk ligt als je ook maar iets over politiek weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |