Klinkt als een dreigementquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Ga dat vanavond kijken of ik neem vermist op !!
Nee, Joh, Ik kijk altijd naar TROS vermist, het is geen dreigementquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef Copycat het volgende:
Hij zei helemaal niets.
Het moet iemand zijn geweest die dichtbij de familie staat.
Hij had zijn vermoeden, maar sprak niets uit.
Non item.
Ik bedoelde het goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wil niet bekijken ik wil gewoon effe kort horen wat 'ie nu zei anders moet ik dat galbakkenprogramma van die Jongbloed gaan zitten aanschouwen en ik heb nog niet eens koffie op ja
Dus als iemand het weet: wat zei hij?
Ik vond hem zeer redelijk overkomen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:06 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij was het meer een kwestie van niet iemand aan de schandpaal willen nagelen zonder 100% zekerheid.
Waar Van den Hurk zelf immers ook ruimschoots ervaring mee heeft.
Of hij nu wel of niet iets met de moord op zijn stiefdochter te maken heeft, het blijft altijd aan hem kleven.
Dat vond ik ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:23 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik vond hem zeer redelijk overkomen.
Zo te zien heeft ze de account zelfs speciaal aangemaakt om een 3 jaar oud topic omhoog te schoppenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:33 schreef Copycat het volgende:
Dat nadenken heb jij zeker wel heel goed en uitgebreid gedaan, gezien deze kick?
Laten we het hopen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:15 schreef SunChaser het volgende:
Jolanda is een rancuneuze ex denk ik, onlangs trouwde Andy voor de honderddertigste keer
http://www.andydewitt.net/
quote:Ernstige waarschuwing !!!!!
Hallo Allemaal
Helaas kom je in ons vak altijd dorpsgekken en aanverwanten tegen, welnu bij Andy de Witt is dit nu ook het geval, een zekere Bobby, of Germain of Wasili (in alle gevallen dezelfde persoon en zijn echte naam is Germain Stavros spreekt met een Belgisch accent)
probeert Andy zijn leven onaangenaam te verzieken door mensen te benaderen met onzinnige verhalen over alles wat maar slecht is over Andy.
Natuurlijk heeft Andy hier inmiddels aangifte van gedaan. Mocht deze persoon U benaderen probeer dan het gesprek op te nemen, het telefoonnummer op te schrijven of de mails te bewaren, (in alle gevallen belt deze persoon vanuit Spanje) stuur ons deze gegevens aub toe dan kunnen wij, met zijn allen, bewerkstellen dat loslopende artiestenhaters dit soort dingen bij Andy of een van zijn andere collega's zullen doen. Dit soort personen vinden het schijnbaar een leuk spelletje, en dit moet worden gestopt.
Verspreidt deze boodschap a.u.b.
Berichten stuurt hij via ES Telefonica de España, gebruikstaal Duits, schrijft wel in het Nederlands.
De man is een Duitser die enige jaren terug naar Belgie is gevlucht, naar de omgeving Lommel, en zich nu illegaal heeft gevestigd in Spanje in Villajoyosa. Hij begeeft zich uitsluitend in gayclubs, gaat regelmatig naar Thailand en runt reeds 7 jaar een illegaal, niet geregistreerd en derhalve niet verzekerde zwarte taxi in Spanje voornamelijk airportservice in de omgeving Alicante/Benidorm.
U bent gewaarschuwd !!!!
Werd u ook reeds benadert door deze persoon?
Of heeft u ook een verhaal over deze persoon
Dan kan u uw verhaal sturen naar dit mailadres Klik hier voor uw verhaal
Bedankt voor Uw steun
hangt er vanaf hoe dit verder gaat verlopen..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:46 schreef Scorpie het volgende:
kutkick dit.
Godsamme dude, ik kan het niet eens lezen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat Jolan em trug wilt en Nadia (die niewe) maar een verlepte hoewa vint met der grote bakkus en dat Andy wel betuh kan krijge want hij is egt knap enzow en ook in telegent want dat hoor je in ze niewe singel een nachtje samen met jou ook daar zit gewoon diepheid in want An is een gefoelsmens en ut huwelijk was egt nie zo slegt maar Jolan trok gewoon effe dat meppe nie meer maar ze is nu sterker geworre en wilt hem trug!!!!!!!!!!!!!111111!!!
Nou dat ze nem trug wilt met al ze ups en downs en voors en teges en pluspunte want iedereen heb wel wat ja tog???dus om dan gelijk te doen van jaa hij trouwt zo vaak enzow, dan zeg Jolan op haar beurt ze zeg: hij is een gefoelsmens mense!!!!!!!!!! Die make ook foute dat komp in de beste mense voort ja!! En volleges de laatste berigte heb ie dus ook nog een stalker opgepikt in de gayclup en dat seg ik op mijn beurt: dan hep ie het geluk gewoon niet aan de kont hange.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Godsamme dude, ik kan het niet eens lezen...![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Of jolanda42 is een enge Duitser!
Van Andy's wepseit:
[..]
onaangenaam te verzieken
Ik vond de 'loslopende artiestenhaters' ook wel sterk. Gelukkig zijn de meeste gewoon veilig aangelijnd!quote:
Hè verdorie, de spesjall gemist!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:51 schreef Ole het volgende:
zou dit haar zijn? http://www.andydewitt.info/logjejol.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |