Hehe.quote:
Maar dat kan jij wel erg goed.. over polotiek praten. Misschien kan je het combineren met Tennis. Dat bijvoorbeeld alle leden van het tweede kamer aan Tennis moeten doen, misschien dat ze elkaar leuker gaan vnden of zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hehe..
Ik moet zo presentatie houden voor Maatschappijleer *spannend*.
En natuurlijk over POLITIEK!.
Klinkt spannendquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:17 schreef Airelle het volgende:
Over het anti-radicaliseringsbeleid van mevrouw Verdonk wel te verstaan.
Beetje teambuilden enzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar dat kan jij wel erg goed.. over polotiek praten. Misschien kan je het combineren met Tennis. Dat bijvoorbeeld alle leden van het tweede kamer aan Tennis moeten doen, misschien dat ze elkaar leuker gaan vnden of zo
Ik hoop dat de klas dat ook vind... Er zijn er maar een paar die zich werkelijk interesseren voor politiekquote:
Bier?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:22 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Daarna lekker een biertje drinken en zo
Politiek is toch een groot onderdeel van Maatschappijleer? Dat was bij mij wel het geval. Dus pech hebben zequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik hoop dat de klas dat ook vind... Er zijn er maar een paar die zich werkelijk interesseren voor politiek.
Too bad for them.
Daarom.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Politiek is toch een groot onderdeel van Maatschappijleer? Dat was bij mij wel het geval. Dus pech hebben ze
Ha! Weet ik wat ik voor jou moet bestellen als je hier komt tennissen over een paar wekenquote:
Haha is goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ha! Weet ik wat ik voor jou moet bestellen als je hier komt tennissen over een paar weken
Nee!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:24 schreef Airelle het volgende:
Vind jij dat de burka in Nederland afgeschaft moet worden?
Alle islamieten het land uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:24 schreef Airelle het volgende:
Vind jij dat de burka in Nederland afgeschaft moet worden?
En de Irakezen erachteraan!quote:
Ik ben geen buitenlanderquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En de Irakezen erachteraan!![]()
![]()
Niet echt hoor!![]()
Ik vind van welquote:
Ok, vooruit, wel de Burka's en Ali B danquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan gaat me dan weer een stapje te ver.
Ali Banali sowieso.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok, vooruit, wel de Burka's en Ali B dan
I can feel your pain.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat was ook waarom ik verdrietig was.
Er is geeneens een "LeBeau met z'n ..." dinges.
Niks niet.quote:
Dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:04 schreef Dizer het volgende:
Sven, volgens mij hebben wij een record in het vasthouden van een avatar
Bij ons op school in de kantine hangt een tekening die precies op jouw ava lijkt. Dus ik moet op school vet vaak aan jou denken.quote:
Ik ben op schoolquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:07 schreef Svensational het volgende:
Hoef je niet naar school vandaag, Diez?
Ja maar binnenkort heb jij weer een nieuwe! En ik lekker niet... tenzij ik weer een Band Of Brothers aanval krijgquote:
Tourneé du Chat Noirquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij ons op school in de kantine hangt een tekening die precies op jouw ava lijkt. Dus ik moet op school vet vaak aan jou denken..
Dit was mijn aller- aller- allereerste avatar hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beev!! Je avatar! Eindelijk heb je een leuke avatar. Voor het eerst in twee jaar tijd
Heb je The Motorcycle Diaries al gezien? Die is vet goed
Oh, jammer.quote:
Echt?!!! Volgens kende ik jou toen nog niet... of wel?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit was mijn aller- aller- allereerste avatar hoor..
Ja, dat is het dus niet, want het is een zelfgemaakte tekening van iemand. Maar hij lijkt er wel op qua kleurcompositie enzo...quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb hem een maand ofzo gehad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt?!!! Volgens kende ik jou toen nog niet... of wel?
Nepperdsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat is het dus niet, want het is een zelfgemaakte tekening van iemand. Maar hij lijkt er wel op qua kleurcompositie enzo...
Met je stomme edit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |