Welke opleiding deed ik ook alweerquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:29 schreef Tania18 het volgende:
Bupa, hij is een -t vergeten, de schande
quote:
Sartre is saai.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:30 schreef Svensational het volgende:
Weet ik niet meer precies PeRi, in iedergeval ene Sartre
Oh.quote:
Ik kom nooit meer in Rotterdam-city eigenlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh.. Ik zag vanmiddag in de Koopgoot iemand waarvan ik dacht dat jij het misschien was. Maar die rookte dus.
.
Ik zou het voor de zekerheid even navragenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Welke opleiding deed ik ook alweer???
Dat album is zoooo gruwelijk lekkerquote:
quote:
Perdonoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:33 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag Amelie gekocht op dvd. Op aanrader van een kennis (+ fokuser). Is dat nou een leuke film?
En ik heb ook de cd van Tiziano Ferro gekochtmet Sere Nere erop
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:33 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag Amelie gekocht op dvd. Op aanrader van een kennis (+ fokuser). Is dat nou een leuke film?
En ik heb ook de cd van Tiziano Ferro gekochtmet Sere Nere erop
Dus die tournament sheetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is de sheet, dus ook die sheet.!
En nu genoeg daarover, anders gaat Tania mij irritant vinden..
Dat zegt hij ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dus die tournament sheet.
(maakt niet uit of het DAT tournament is).
Ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dus die tournament sheet.
(maakt niet uit of het DAT tournament is).
En ik stop nu anders gaat Tania mij irritant vinden.
Niet...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja..
Dus heb ik toch gelijk? Zoals altijd.
quote:
quote:Ik heb Tiziano Ferro ooit live gezien, in Italië
Uitspraak van Tanja?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:40 schreef BVO het volgende:
Ik schijt echt bagger op die vent.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk nummer vond/vind ik dat
Mwoah, hij kan nog veel meer automatisch dan dat -ie nu isquote:
Gisteravond ja.quote:
Mensen hebben er wel vaker moeite mee om mij meteen gelijk te geven.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hij denkt 'Ach, toch een nieuw topic, Bupa merkt het niet als ik alles omdraai'
Dat je Amélie nog niet gezien hebtquote:
Oh, die heb ik even gemistquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Gisteravond ja.. Na die Krijg nou tieten. Ze liep naar binnen, vertelde het direct, en zei het.
.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, die heb ik even gemist
Ik heb me gisteren trouwens ook rot gelachen om Joost die alleen aan de ontbijttafel zat. Dat liedje 'All by myself' op de achtergrond![]()
Zat ie heel enthousiast in de dagboekkamer te vertellenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:44 schreef BVO het volgende:
[..]. Hij had de tafel nog wel zo leuk gedekt.
.
Serieus waar was dat ook al weer vanquote:
Ze waren voorprogramma. En we gingen ze uitjouwen. Duurde echt maar een kwartier ofzo en toen gingen ze weer wegquote:
Ik dacht dat dat een UVT-topic was, ofzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:46 schreef BVO het volgende:
Wie gaat er morgen onverwacht uit ?!?
Heb het gevoel dat er weer schokkende dingen gaan gebeuren vanavond..
Het is waarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat je Amélie nog niet gezien hebtAls dat echt waar is
quote:Ja viel wel mee, alleen die hoge uithalen vielen beetje tegen. Ik heb vooral op zn kont gelet eigenlijk.
Goed zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze waren voorprogramma. En we gingen ze uitjouwen. Duurde echt maar een kwartier ofzo en toen gingen ze weer weg
Het kan ook weer een stunt zijn om meer kijkers te trekken natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:46 schreef BVO het volgende:
Wie gaat er morgen onverwacht uit ?!?
Heb het gevoel dat er weer schokkende dingen gaan gebeuren vanavond..
Jawel, maar BB kan ook wel zo'n schok gebruiken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het kan ook weer een stunt zijn om meer kijkers te trekken natuurlijk![]()
Ik mis dus niksquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel, maar BB kan ook wel zo'n schok gebruiken..
Het is nog een beetje saai..
Een beetje?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel, maar BB kan ook wel zo'n schok gebruiken..
Het is nog een beetje saai..
Oeh, ik hoop dat dat vanavond in de uitzending is danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:54 schreef BVO het volgende:
Gisteravond was het wel ff leuk op de streams.. Chantal werd helemaal gek.
.
Praat gezellig mee over BBquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:56 schreef Bupatih het volgende:
Jullie willen me gewoon weg hebben, hè?.
Iemand de hele tijd verbeteren is inderdaad irritantquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:57 schreef Bupatih het volgende:
Iemand verbeteren is irritant, maar praten over Big Brother niet.
Hoezo omgekeerde wereld?
Dat doe ik ook bij mensen die BB kijkenquote:
Van mij leer je nog watquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Iemand de hele tijd verbeteren is inderdaad irritant![]()
Je negeert mequote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Je hebt Beev weggejaagdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat doe ik ook bij mensen die BB kijken! Daar ging mijn rust.
quote:
Dat heb ik al heel langquote:[quote]Op zondag 9 oktober 2005 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]WAT DOE JIJ MET EEN 3 DOORS DOWN NUMMER IN JE SIG??!!
The Road I'm On
3 Doors Down, heb ik al meerdere malen live gezien. Is denk ik toch mijn numero duo band
Dat heb je al gedaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ik stem op Sven in het tournament.
En tóch heb ik op jou gestemd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ik stem op Sven in het tournament. Oh wacht, die is toch al door![]()
![]()
Rightquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van mij leer je nog wat. Van Big Brother niet.
Wat denk je slecht over mijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hij denkt 'Ach, toch een nieuw topic, Bupa merkt het niet als ik alles omdraai'
Ik laat me niet beïnvloeden door een incidentele gebeurtenis zoals zovelen dat hier wel doen.quote:
Versie.. wat voor versie?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik al heel lang![]()
btw deze versie in mijn signy is gebaseerd op een hoofd personage uit een boek ,
En dat personage heeft vleugels en word met zijn vriendin bijna vermoord, Maar omdat hij een speciale kracht heeft kan hij niet sterven en daarom vliegt hij nu rond opzoek naar haar .
![]()
Ik doe het heus niet om erkenning voor mijn kunde te krijgen, hoor!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Right![]()
Maar daarom is het nog wel irritant we weten wel dat je het allemaal zo goed weet![]()
Sven heeft gewonnenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:11 schreef mark_03 het volgende:
Is er al een uitslag van dat tournament?
Jij hebt weer andere onhebbelijkhedenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik laat me niet beïnvloeden door een incidentele gebeurtenis zoals zovelen dat hier wel doen.
Ook ga ik niet dreigen met stemmen veranderen.
Bij mij zit het allemaal véél dieper.!
Jij bent ook lief hoor.![]()
Zoals?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij hebt weer andere onhebbelijkheden
Ja en daar is mijn sign dan een soort van hoe zeg je dat variant opquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Versie.. wat voor versie?Er is maar 1 versie van een nummer
Okquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja en daar is mijn sign dan een soort van hoe zeg je dat variant op![]()
Ik heb gezegd dat als Sven wint, ik mijn virtuele schoen opeet.quote:
Tania heeft toch gewonnenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat als Sven wint, ik mijn virtuele schoen opeet..
Dus..
Oh,... ik wil die uitslag wel eens zienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat als Sven wint, ik mijn virtuele schoen opeet..
Dus..
Ingridquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:17 schreef mark_03 het volgende:
Damn, wat is er met Menno's haar gebeurd.
Ik had er iets over gelezen, maar dat het zo verneukt isquote:
Its all about the eye'squote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:21 schreef Airelle het volgende:
Is dizer er nog?
Nee, ik besta volledig uit ogenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tania heeft wel meer hoor. Toch?
Daar wilde ik je net over sprekenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga wel over 10 minuten weg om te tennissen..
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daar wilde ik je net over spreken.
Ja maar haar mooie ogen bezorgen haar de overwinningquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tania heeft wel meer hoor. Toch?
[knip] dizzle is toch al weg ***quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat dacht ik alHoe zit het met Amsterdam - Jouw tennisbaan qua vervoer?
Onzin, vorig jaar had ze die ogen ook al en won ze nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja maar haar mooie ogen bezorgen haar de overwinning![]()
Ik zeg ook niet dat die ogen het enige zijn wat ze heeftquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Onzin, vorig jaar had ze die ogen ook al en won ze niet. Dus ... ze heeft wel degelijk meer dan alleen twee mooie
![]()
ogen
.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Uhh.. Nou... Amsterdan - Arnhem is een rechtstreekse verbinding geloof ik (of via Utrecht in elk geval) en dan moet je overstappen op de STOPtrein naar Doetinchem. Ik Doetinchem moet je overgaan op de bus naar zelhem en ... heb je een probleem want dan is het dus nog een kwartier fietsen naar de tennisbaan.
Om je al die moeite en ellende te sparen (vraag maar aan timbob) zal ik wel naar jou toe komen, is wat gemakkelijker denk ik. (en ik vind het geen probleem).
Thanks.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:22 schreef Airelle het volgende:
*** TV-TIP *** voor Bupatih.
Vanavond in 'Rondom Tien' gaat het over de verloedering van de Nederlandse taal.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:31 schreef Dizer het volgende:
[..]Maar bij mij is het vanuit Amsterdam 20 minuten met de bus en dan nog 10 minuten lopen naar de tennisbaan. Is dat dus ene stuk makkelijker?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Thanks..
Euh...ik bedoel: bedankt.
Bij mij danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:33 schreef Airelle het volgende:
[..].
Maakt dus niet echt veel uit....
Jeez.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:34 schreef mark_03 het volgende:
Eros Ramazzotti - Ma Che Bello Questo Amore
< Made in Holland >quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:36 schreef Bupatih het volgende:
De Nederlandse top 40 moet bestaan uit alleen maar Nederlandstalige nummers.
[/pberends-topic]
Ik ben zo'n topickiller.quote:
Kill Kill Killquote:
Tss, door jou ligt dit topic ook alweer een kwartier dood te bloedenquote:
Sorry.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tss, door jou ligt dit topic ook alweer een kwartier dood te bloeden.
Jij dan bij Meki shoarma bestellen jaja!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:39 schreef timbob het volgende:
Zo, dat was mij even een heerlijke smaakloze bak macaroni
Wat is dat precies voor sheetquote:
Zaterdag.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:11 schreef mark_03 het volgende:
Is er al een uitslag van dat tournament?
Heb ik je weggejaagdquote:
Je moet Yeahinho bedankenquote:
zo voorspelbaarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:57 schreef Dizer het volgende:
http://www.suonodiroma.com/labirinto.swf
Leuk spelletjes, vanaf de derde level wordt het leuk
En die moeder van Tanja er inquote:
Thx voor de tip, heb het geluid maar helemaal uitgezet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:03 schreef timbob het volgende:
[..]
zo voorspelbaar
en toch erin trappen he..
ik zat al zo van.. wacht, dit heb ik eerder gezien... dan ga ik zo schrikken...
ik al helemaal achteruit zitten, geluid zachter..
en toch schrikken!
Aaah wat lief, jij tussen de dvd's en moest aan mij denkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:02 schreef Skaai het volgende:
Dizer
Ik moest aan je denken afgelopen week, toen ik in Batavia Stad in de Free Record Shop liep.
Nee vergeten, en ik stemde toen niet omdat ik het er niet mee eens ben dat bar_rel en timbob hun stemmen niet meetelden omdat ze niet elke ronde hadden gestemd.. Ik wil namelijk een rekenvoorbeeld hoe dat oneerlijk kan zijnquote:
Ik stond naast de oorlogs films dus ja,quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aaah wat lief, jij tussen de dvd's en moest aan mij denken![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik stond naast de oorlogs films dus ja,.
Nou... het zou oneerlijk zijn als hun stemmen meegerekend worden omdat ze niet alle rondes gestemd hebben... dan vraag ik me af wat er oneerlijk aan kan zijn danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
Wat bedoel je precies met dat rekenvoorbeeld
Op wie zijn gleuf moet ik stemmen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:41 schreef Svensational het volgende:
Skaai. Jij moet ook nog stemmen, gleuf ik.
We laten bv. HeatWave en Haaibaaike toch ook niet ineens meestemmen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou... het zou oneerlijk zijn als hun stemmen meegerekend worden omdat ze niet alle rondes gestemd hebben... dan vraag ik me af wat er oneerlijk aan kan zijn dan
Mijnesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
Op wie zijn gleuf moet ik stemmen?
Op die van Mbabe, Tania en ondergetekende!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
Op wie zijn gleuf moet ik stemmen?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:36 schreef MissBliss het volgende:
Ik eet trouwens tiramisu nu... dat jullie allemaal even jaloers worden.
Netjes gevraagd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:45 schreef Dizer het volgende:
Sven, je avvie is 105kb, hoe heb je het voor elkaar gekregen dat je hem mocht houden?
Trouwens, bij andere tournaments geldt die regel ook niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou... het zou oneerlijk zijn als hun stemmen meegerekend worden omdat ze niet alle rondes gestemd hebben... dan vraag ik me af wat er oneerlijk aan kan zijn dan
Dus dat wordt ienemienemutten tussen MissBliss, Tania en jou?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op die van Mbabe, Tania en ondergetekende!
Ze hebben toch ook rondes wél gestemd.. en ze doen toch zelf ook mee aan het tournament?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
We laten bv. HeatWave en Haaibaaike toch ook niet ineens meestemmen?
Nee, een top 3.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dus dat wordt ienemienemutten tussen MissBliss, Tania en jou?
Okeee..komt ie..*tromgeroffel*
Oh.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:53 schreef BVO het volgende:
Ik ben het met MB eens.
Jij ook he.quote:
Welke andere tournaments? Ik doe alleen mee met deze. Maar iig 1 van de 2 heeft ook in vorige rondes meegestemd en toen telde zn stem wel en nu niet.. das raar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Trouwens, bij andere tournaments geldt die regel ook niet.. Dus waarom hier wel?
![]()
![]()
Dát is pas oneerlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:52 schreef MissBliss het volgende:
(willekeurig, ik heb geen voorkeur)
Ik bedoelde dat je gelijk hadquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke andere tournaments? Ik doe alleen mee met deze. Maar iig 1 van de 2 heeft ook in vorige rondes meegestemd en toen telde zn stem wel en nu niet.. das raar.
Ik heb je toch bovenaan gezet?quote:
Ah ok, ik zag het verkeerd. Naja, ik vind het dus een rare regel en zie het oneerlijke eraan niet echt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je gelijk had.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:55 schreef Skaai het volgende:
Oh een top 3
1. MissBliss
2. Svensational
3. Tania18
Oh sorry, dan las ik het ook verkeerd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb je toch bovenaan gezet?
Ik zeg er alleen bij dat dat zomaar willekeurig gekozen is dus, maar je hebt je punten hoor.
Heb je eigenlijk ook wel gelijk in, ik zal hun punten alsnog toevoegen. (als ik ze terug kan vindenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah ok, ik zag het verkeerd. Naja, ik vind het dus een rare regel en zie het oneerlijke eraan niet echt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:57 schreef Dizer het volgende:
http://www.suonodiroma.com/labirinto.swf
Leuk spelletjes, vanaf de derde level wordt het leuk
Ik tel toevallig de punten, meer niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef MissBliss het volgende:
Maar het is toch jouw tournament en dan bepaal JIJ de regels toch lijkt me?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ook wel gelijk vinden, ik zal hun punten alsnog toevoegen. (als ik ze terug kan vinden.)
Ik weet wel dat jij twee keer op 1 stondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu lijk ik wel een zeikerd he?
Ik weet de punten ook niet meer precies.
Dat wist ik ook jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet wel dat jij twee keer op 1 stond.
Wil je een rel dan, pruts-tournamentorganisator?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Wel jammer dat dit geen rel geworden is trouwens..
Nee, nou is het niet leuk meer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wil je een rel dan, pruts-tournamentorganisator?![]()
![]()
Wat nou "-O-"?quote:
Leer smileys typenquote:
Nee, dan die van jou.quote:
Verneuk mn quote niet lulquote:
Je bent zelf een lulquote:
Lul nietquote:
quote:
Als een tiet op een drumstel.. ken je uitdrukkingen, lulhannesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat slaat echt als een lul op een drumstel..
Whatever.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als een tiet op een drumstel.. ken je uitdrukkingen, lulhannes
Blijf eens van je lul af en let eens opquote:
Jouw kont?? Nee dank je, ik wil nog kunnen slapenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whatever.. Lul maar tegen m'n kont, dan doet m'n kop geen zeer .
.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
[me=Svensational] overspoelt MissBabe met liefde. [afbeelding] [afbeelding]
Ja, gewonnen door een ienie-miene-mutte.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeker omdat ik op je gestemd heb?
Detailsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, gewonnen door een ienie-miene-mutte..
Niet zo negatief, ventjequote:
Ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:44 schreef timbob het volgende:
ik heb zin om onwijs veel geld uit te geven
gewoon iemand anders' geld uitgevenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook
Ik moet er alleen wel aan zien te komen..
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet zo negatief, ventje
Dankzij MissBliss tellen de drie punten die je aan haar gaf alsnog mee..
Ey grote vriendquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:44 schreef timbob het volgende:
ik heb zin om onwijs veel geld uit te geven
Ben je al modquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey grote vriend
Laten we samen gaan shoppen![]()
Ik heb nog geen mail binnenquote:
Ze zijn nu aan het bespreken denk ikquote:
Vast welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze zijn nu aan het bespreken denk ik.
Is het een ontsteking? Of ben je er nog niet mee heen geweest?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:01 schreef MissBliss het volgende:
Hello![]()
KUTKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog niet geweest neequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is het een ontsteking? Of ben je er nog niet mee heen geweest?
Naja, eigenlijk doet meer het gat waar mn kies zát pijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Doen die verstandskiezen nog steeds pijn?
Verstandskiezen laten trekken Ook weer zo'n leuk verstandskiestrekverhaal
Je mag er wel een lenenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nog niet geweest nee
Maar het kan volgens mij weinig anders zijn. En nú doet het ineens weer veel pijn maar soms voel ik er niks van, heel raar.
Oh jij had je kiezen nog he?
Dan moet ie er eerst uit bij jouquote:
Dat heb ik wel voor je overquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan moet ie er eerst uit bij jou
En dat doet auw
Oehquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh!
Kwam door dat naamtopic he?
Heb je al geteld?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:45 schreef Svensational het volgende:
Alleen beaverhausen moet nog stemmen!
WAT NOU??!!! HEB JIJ AL IETS BOEIENDS GEPOST DAN VANDAAG????????quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:53 schreef Zhenar het volgende:
NIKS NIKS NIKS! IKOP JULLIE NIKSIGHEID!!!!!!!!!11!!!1!`1!121!~`~1
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraard.quote:
En wanneer is de uitslag?quote:
Als ik de stemmen van bbar_rel gevonden heb.quote:
Wie is bbar_relquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik de stemmen van bbar_rel gevonden heb..
Ahquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik de stemmen van bbar_rel gevonden heb..
FOK! is nu te traag om te zoeken trouwens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ahnou dan lees ik het vanzelf wel een keer
Ik wou zeggen: Ja, het gaat weer eens lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
FOK! is nu te traag om te zoeken trouwens..
Niet zo bescheiden, nummer 1/2/3*quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:59 schreef Tania18 het volgende:
Hoi
Uh, is wel makkelijk opzich ... zal ik je m ff mailen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:54 schreef Svensational het volgende:
Mark, wat was dat voor tournamentsheet trouwens???
Thanx, maareh:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Uh, is wel makkelijk opzich ... zal ik je m ff mailen?
quote:Hey Sven,
Bij deze![]()
Groeten,
Mark
Loten blijf ik uiteraard gewoon met papiertjes doen.quote:De sheet bestaat uit 3 delen: Uitslagen, Nominaties + stemmers en de Lotingen. Lotingen gaat niet helemaal willekeurig, maar het is wel een snelle manier om een loting te maken. Volgens mij kan je ook wel zoiets maken met excel, maar daar ben ik nooit achteraan gegaan. En met query's enzo kan je ook die hele Excelsheet meer 'automatiseren', maar goed.
Verder zijn bij uitslagen de kolommen N tot en met EN bedoeld voor de stemlijsten van de stemmers. Het werkt vrij simpel: een 1 wordt ingevuld als voor de eerste keuze wordt gestemd, een 2 voor de tweede keuze. De winnaars van een ronde worden dan meteen gegeven in kolom L, die dan weer gekopieerd kunnen worden naar Lotingen om een nieuwe loting te maken voor een nieuwe ronde.
Nooit, dat weet je tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:55 schreef Bupatih het volgende:
Tania, heb jij misschien wat interessants te vertellen?
Ach, het is toch wel interessanter dan loten of BB?quote:
Duh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:01 schreef MissBliss het volgende:
Wat is MS Word eigenlijk een grafprogramma![]()
Ja maarquote:
Soort auto-aanpassen van Word?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar
IK DOE HET GOED!!!!!!Dat kutprogramma is echt gek geworden.
Mn nummering is nu zo:
Hoofdstuk 1
Hoofdstuk 2
Hoofdstuk 3
paragraaf 1.1
WAAROM NIET 3.1??? Ik heb geen idee![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik weet niet wat het is... Je regelt die nummeringen in opmaakprofielen en daarin staat het helemaal goed... hij doet het alleen nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Soort auto-aanpassen van Word?
Dan kun je het daarna toch altijd weer terugveranderen?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:35 schreef Zhenar het volgende:
Oh, MB, ik voel je pijn. Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat Microsoft een stukje Satan heeft geprogrammeerd in haar Office programma's, en in Word zit zijn aars. Ik ken geen enkel programma dat zo verduiveld de schijt lijkt te hebben aan haar gebruikers. Ook bijvoorbeeld de grammaticacontrole: "te modern woordgebruik", WTF WAAR BEMOEI JE JE MEE KUT PROGRAMMA?!?!???![]()
![]()
JA!quote:
Die is er dus niet uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:58 schreef lenin het volgende:
Wat betreft die topic titel, helemaal mee eens! wat is die jongen irritant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |