quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ook wel gelijk vinden, ik zal hun punten alsnog toevoegen. (als ik ze terug kan vinden.)
Ik weet wel dat jij twee keer op 1 stondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu lijk ik wel een zeikerd he?
Ik weet de punten ook niet meer precies.
Dat wist ik ook jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet wel dat jij twee keer op 1 stond.
Wil je een rel dan, pruts-tournamentorganisator?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Wel jammer dat dit geen rel geworden is trouwens..
Nee, nou is het niet leuk meer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wil je een rel dan, pruts-tournamentorganisator?![]()
![]()
Wat nou "-O-"?quote:
Leer smileys typenquote:
Nee, dan die van jou.quote:
Verneuk mn quote niet lulquote:
Je bent zelf een lulquote:
Lul nietquote:
quote:
Als een tiet op een drumstel.. ken je uitdrukkingen, lulhannesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat slaat echt als een lul op een drumstel..
Whatever.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als een tiet op een drumstel.. ken je uitdrukkingen, lulhannes
Blijf eens van je lul af en let eens opquote:
Jouw kont?? Nee dank je, ik wil nog kunnen slapenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whatever.. Lul maar tegen m'n kont, dan doet m'n kop geen zeer .
.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
[me=Svensational] overspoelt MissBabe met liefde. [afbeelding] [afbeelding]
Ja, gewonnen door een ienie-miene-mutte.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeker omdat ik op je gestemd heb?
Detailsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, gewonnen door een ienie-miene-mutte..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |