Op die van Mbabe, Tania en ondergetekende!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
Op wie zijn gleuf moet ik stemmen?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:36 schreef MissBliss het volgende:
Ik eet trouwens tiramisu nu... dat jullie allemaal even jaloers worden.
Netjes gevraagd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:45 schreef Dizer het volgende:
Sven, je avvie is 105kb, hoe heb je het voor elkaar gekregen dat je hem mocht houden?
Trouwens, bij andere tournaments geldt die regel ook niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou... het zou oneerlijk zijn als hun stemmen meegerekend worden omdat ze niet alle rondes gestemd hebben... dan vraag ik me af wat er oneerlijk aan kan zijn dan
Dus dat wordt ienemienemutten tussen MissBliss, Tania en jou?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op die van Mbabe, Tania en ondergetekende!
Ze hebben toch ook rondes wél gestemd.. en ze doen toch zelf ook mee aan het tournament?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
We laten bv. HeatWave en Haaibaaike toch ook niet ineens meestemmen?
Nee, een top 3.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dus dat wordt ienemienemutten tussen MissBliss, Tania en jou?
Okeee..komt ie..*tromgeroffel*
Oh.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:53 schreef BVO het volgende:
Ik ben het met MB eens.
Jij ook he.quote:
Welke andere tournaments? Ik doe alleen mee met deze. Maar iig 1 van de 2 heeft ook in vorige rondes meegestemd en toen telde zn stem wel en nu niet.. das raar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Trouwens, bij andere tournaments geldt die regel ook niet.. Dus waarom hier wel?
![]()
![]()
Dát is pas oneerlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:52 schreef MissBliss het volgende:
(willekeurig, ik heb geen voorkeur)
Ik bedoelde dat je gelijk hadquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke andere tournaments? Ik doe alleen mee met deze. Maar iig 1 van de 2 heeft ook in vorige rondes meegestemd en toen telde zn stem wel en nu niet.. das raar.
Ik heb je toch bovenaan gezet?quote:
Ah ok, ik zag het verkeerd. Naja, ik vind het dus een rare regel en zie het oneerlijke eraan niet echt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je gelijk had.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:55 schreef Skaai het volgende:
Oh een top 3
1. MissBliss
2. Svensational
3. Tania18
Oh sorry, dan las ik het ook verkeerd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb je toch bovenaan gezet?
Ik zeg er alleen bij dat dat zomaar willekeurig gekozen is dus, maar je hebt je punten hoor.
Heb je eigenlijk ook wel gelijk in, ik zal hun punten alsnog toevoegen. (als ik ze terug kan vindenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah ok, ik zag het verkeerd. Naja, ik vind het dus een rare regel en zie het oneerlijke eraan niet echt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:57 schreef Dizer het volgende:
http://www.suonodiroma.com/labirinto.swf
Leuk spelletjes, vanaf de derde level wordt het leuk
Ik tel toevallig de punten, meer niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef MissBliss het volgende:
Maar het is toch jouw tournament en dan bepaal JIJ de regels toch lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |