Je moet Yeahinho bedankenquote:
zo voorspelbaarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:57 schreef Dizer het volgende:
http://www.suonodiroma.com/labirinto.swf
Leuk spelletjes, vanaf de derde level wordt het leuk
En die moeder van Tanja er inquote:
Thx voor de tip, heb het geluid maar helemaal uitgezet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:03 schreef timbob het volgende:
[..]
zo voorspelbaar
en toch erin trappen he..
ik zat al zo van.. wacht, dit heb ik eerder gezien... dan ga ik zo schrikken...
ik al helemaal achteruit zitten, geluid zachter..
en toch schrikken!
Aaah wat lief, jij tussen de dvd's en moest aan mij denkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:02 schreef Skaai het volgende:
Dizer
Ik moest aan je denken afgelopen week, toen ik in Batavia Stad in de Free Record Shop liep.
Nee vergeten, en ik stemde toen niet omdat ik het er niet mee eens ben dat bar_rel en timbob hun stemmen niet meetelden omdat ze niet elke ronde hadden gestemd.. Ik wil namelijk een rekenvoorbeeld hoe dat oneerlijk kan zijnquote:
Ik stond naast de oorlogs films dus ja,quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aaah wat lief, jij tussen de dvd's en moest aan mij denken![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik stond naast de oorlogs films dus ja,.
Nou... het zou oneerlijk zijn als hun stemmen meegerekend worden omdat ze niet alle rondes gestemd hebben... dan vraag ik me af wat er oneerlijk aan kan zijn danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
Wat bedoel je precies met dat rekenvoorbeeld
Op wie zijn gleuf moet ik stemmen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:41 schreef Svensational het volgende:
Skaai. Jij moet ook nog stemmen, gleuf ik.
We laten bv. HeatWave en Haaibaaike toch ook niet ineens meestemmen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou... het zou oneerlijk zijn als hun stemmen meegerekend worden omdat ze niet alle rondes gestemd hebben... dan vraag ik me af wat er oneerlijk aan kan zijn dan
Mijnesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
Op wie zijn gleuf moet ik stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |