Its all about the eye'squote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:21 schreef Airelle het volgende:
Is dizer er nog?
Nee, ik besta volledig uit ogenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tania heeft wel meer hoor. Toch?
Daar wilde ik je net over sprekenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga wel over 10 minuten weg om te tennissen..
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daar wilde ik je net over spreken.
Ja maar haar mooie ogen bezorgen haar de overwinningquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tania heeft wel meer hoor. Toch?
[knip] dizzle is toch al weg ***quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat dacht ik alHoe zit het met Amsterdam - Jouw tennisbaan qua vervoer?
Onzin, vorig jaar had ze die ogen ook al en won ze nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja maar haar mooie ogen bezorgen haar de overwinning![]()
Ik zeg ook niet dat die ogen het enige zijn wat ze heeftquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Onzin, vorig jaar had ze die ogen ook al en won ze niet. Dus ... ze heeft wel degelijk meer dan alleen twee mooie
![]()
ogen
.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Uhh.. Nou... Amsterdan - Arnhem is een rechtstreekse verbinding geloof ik (of via Utrecht in elk geval) en dan moet je overstappen op de STOPtrein naar Doetinchem. Ik Doetinchem moet je overgaan op de bus naar zelhem en ... heb je een probleem want dan is het dus nog een kwartier fietsen naar de tennisbaan.
Om je al die moeite en ellende te sparen (vraag maar aan timbob) zal ik wel naar jou toe komen, is wat gemakkelijker denk ik. (en ik vind het geen probleem).
Thanks.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:22 schreef Airelle het volgende:
*** TV-TIP *** voor Bupatih.
Vanavond in 'Rondom Tien' gaat het over de verloedering van de Nederlandse taal.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:31 schreef Dizer het volgende:
[..]Maar bij mij is het vanuit Amsterdam 20 minuten met de bus en dan nog 10 minuten lopen naar de tennisbaan. Is dat dus ene stuk makkelijker?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Thanks..
Euh...ik bedoel: bedankt.
Bij mij danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:33 schreef Airelle het volgende:
[..].
Maakt dus niet echt veel uit....
Jeez.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:34 schreef mark_03 het volgende:
Eros Ramazzotti - Ma Che Bello Questo Amore
< Made in Holland >quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:36 schreef Bupatih het volgende:
De Nederlandse top 40 moet bestaan uit alleen maar Nederlandstalige nummers.
[/pberends-topic]
Ik ben zo'n topickiller.quote:
Kill Kill Killquote:
Tss, door jou ligt dit topic ook alweer een kwartier dood te bloedenquote:
Sorry.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tss, door jou ligt dit topic ook alweer een kwartier dood te bloeden.
Jij dan bij Meki shoarma bestellen jaja!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:39 schreef timbob het volgende:
Zo, dat was mij even een heerlijke smaakloze bak macaroni
Wat is dat precies voor sheetquote:
Zaterdag.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:11 schreef mark_03 het volgende:
Is er al een uitslag van dat tournament?
Heb ik je weggejaagdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |