Het kan ook weer een stunt zijn om meer kijkers te trekken natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:46 schreef BVO het volgende:
Wie gaat er morgen onverwacht uit ?!?
Heb het gevoel dat er weer schokkende dingen gaan gebeuren vanavond..
Jawel, maar BB kan ook wel zo'n schok gebruiken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het kan ook weer een stunt zijn om meer kijkers te trekken natuurlijk![]()
Ik mis dus niksquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel, maar BB kan ook wel zo'n schok gebruiken..
Het is nog een beetje saai..
Een beetje?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel, maar BB kan ook wel zo'n schok gebruiken..
Het is nog een beetje saai..
Oeh, ik hoop dat dat vanavond in de uitzending is danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:54 schreef BVO het volgende:
Gisteravond was het wel ff leuk op de streams.. Chantal werd helemaal gek.
.
Praat gezellig mee over BBquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:56 schreef Bupatih het volgende:
Jullie willen me gewoon weg hebben, hè?.
Iemand de hele tijd verbeteren is inderdaad irritantquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:57 schreef Bupatih het volgende:
Iemand verbeteren is irritant, maar praten over Big Brother niet.
Hoezo omgekeerde wereld?
Dat doe ik ook bij mensen die BB kijkenquote:
Van mij leer je nog watquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Iemand de hele tijd verbeteren is inderdaad irritant![]()
Je negeert mequote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Je hebt Beev weggejaagdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat doe ik ook bij mensen die BB kijken! Daar ging mijn rust.
quote:
Dat heb ik al heel langquote:[quote]Op zondag 9 oktober 2005 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]WAT DOE JIJ MET EEN 3 DOORS DOWN NUMMER IN JE SIG??!!
The Road I'm On
3 Doors Down, heb ik al meerdere malen live gezien. Is denk ik toch mijn numero duo band
Dat heb je al gedaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ik stem op Sven in het tournament.
En tóch heb ik op jou gestemd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ik stem op Sven in het tournament. Oh wacht, die is toch al door![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |