Ik denk zelf Chantal, die ziet het al niet zitten de laatste dagenquote:Onverwachte exit morgen!
Volgens Ruud de Wild zal morgen een speciaal iemand het huis verlaten, iemand van wie het niet verwacht word dat hij/zij zal vertrekken, het zal een grote verrassing zijn.
Dit meldde hij rond 18:45 in zijn radioshow. Het nieuwtje was zo belangrijk dat hij tegen zijn gewoonte in hiervoor reclame maakte op de radio.
Chantal niet, die is alweer vrolijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
van de weblog
[..]
Ik denk zelf Chantal, die ziet het al niet zitten de laatste dagen![]()
Dat denk ik dus ook, Rob loopt echt enorm te zemelen nu dus die gaat eruitquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:06 schreef SuperMOM het volgende:
TANJA!!!![]()
(maar denk dat het een hoax is om kijkers te trekken voor de live show en denk dat "gewoon" Rob eruit gaat
)
Ik denk niet dat het een hoax is. Volgens mij is Hummie Tanja zat en mag ze wieberen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:06 schreef SuperMOM het volgende:
TANJA!!!![]()
(maar denk dat het een hoax is om kijkers te trekken voor de live show en denk dat "gewoon" Rob eruit gaat
)
BENEN....Rob heeft er een hele serie vanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:12 schreef sooty het volgende:
Rob en zijn been dat over de muur wordt nageworpen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Tanja gaat vrijwillig exit... dus dat is toch een beetje onverwacht.
toch wel nadat ze live is bevallen in de uitzending dan toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Tanja gaat vrijwillig exit... dus dat is toch een beetje onverwacht.
Nope.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
toch wel nadat ze live is bevallen in de uitzending dan toch?
Oeh, dit is ook wel een goeie!quote:Op 12-10-2005 @ 23:39 schreef Zeester het volgende:
Misschien in de uitzending live nominatie en dan gelijk stemming?
Oeh, boosaardig en vervelendquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Nope.
http://bigbrother.fok.nl/blog/700
dat is wat ik hoopquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:37 schreef Sonique het volgende:
Ik denk dat Joost eruit gaat....
Ja, dat zit er dik in.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:37 schreef Sonique het volgende:
Ik denk dat Joost eruit gaat....
Oh ja, dat kan ook nog.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:23 schreef schatje het volgende:
Chantal gaat een weekje met die vent die BB voor haar heeft uitgekozen in dat huisje zitten.
ow jee je hebt misschien wel eens gelijk want hummie is beetje boos op menno helaasquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:42 schreef Sonique het volgende:
Of misschien is het zo dat als Rob eruit gaat (en laten we eerlijk zijn, die gaat eruit) dat hij nog één persoon moet kiezen die met hem mee gaat...
Dan is het dus endex voor Menno...
Ik zou dat dus oneerlijk vinden dan, omdat je dan eruit moet zonder dat je een eerlijke kans zou hebben gekregen.
Helder idee van jou!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:23 schreef schatje het volgende:
Chantal gaat een weekje met die vent die BB voor haar heeft uitgekozen in dat huisje zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |