Het kan ook weer een stunt zijn om meer kijkers te trekken natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:46 schreef BVO het volgende:
Wie gaat er morgen onverwacht uit ?!?
Heb het gevoel dat er weer schokkende dingen gaan gebeuren vanavond..
Jawel, maar BB kan ook wel zo'n schok gebruiken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het kan ook weer een stunt zijn om meer kijkers te trekken natuurlijk![]()
Ik mis dus niksquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel, maar BB kan ook wel zo'n schok gebruiken..
Het is nog een beetje saai..
Een beetje?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel, maar BB kan ook wel zo'n schok gebruiken..
Het is nog een beetje saai..
Oeh, ik hoop dat dat vanavond in de uitzending is danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:54 schreef BVO het volgende:
Gisteravond was het wel ff leuk op de streams.. Chantal werd helemaal gek.
.
Praat gezellig mee over BBquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:56 schreef Bupatih het volgende:
Jullie willen me gewoon weg hebben, hè?.
Iemand de hele tijd verbeteren is inderdaad irritantquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:57 schreef Bupatih het volgende:
Iemand verbeteren is irritant, maar praten over Big Brother niet.
Hoezo omgekeerde wereld?
Dat doe ik ook bij mensen die BB kijkenquote:
Van mij leer je nog watquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Iemand de hele tijd verbeteren is inderdaad irritant![]()
Je negeert mequote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Je hebt Beev weggejaagdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat doe ik ook bij mensen die BB kijken! Daar ging mijn rust.
quote:
Dat heb ik al heel langquote:[quote]Op zondag 9 oktober 2005 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]WAT DOE JIJ MET EEN 3 DOORS DOWN NUMMER IN JE SIG??!!
The Road I'm On
3 Doors Down, heb ik al meerdere malen live gezien. Is denk ik toch mijn numero duo band
Dat heb je al gedaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ik stem op Sven in het tournament.
En tóch heb ik op jou gestemd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ik stem op Sven in het tournament. Oh wacht, die is toch al door![]()
![]()
Rightquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van mij leer je nog wat. Van Big Brother niet.
Wat denk je slecht over mijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hij denkt 'Ach, toch een nieuw topic, Bupa merkt het niet als ik alles omdraai'
Ik laat me niet beïnvloeden door een incidentele gebeurtenis zoals zovelen dat hier wel doen.quote:
Versie.. wat voor versie?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik al heel lang![]()
btw deze versie in mijn signy is gebaseerd op een hoofd personage uit een boek ,
En dat personage heeft vleugels en word met zijn vriendin bijna vermoord, Maar omdat hij een speciale kracht heeft kan hij niet sterven en daarom vliegt hij nu rond opzoek naar haar .
![]()
Ik doe het heus niet om erkenning voor mijn kunde te krijgen, hoor!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Right![]()
Maar daarom is het nog wel irritant we weten wel dat je het allemaal zo goed weet![]()
Sven heeft gewonnenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:11 schreef mark_03 het volgende:
Is er al een uitslag van dat tournament?
Jij hebt weer andere onhebbelijkhedenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik laat me niet beïnvloeden door een incidentele gebeurtenis zoals zovelen dat hier wel doen.
Ook ga ik niet dreigen met stemmen veranderen.
Bij mij zit het allemaal véél dieper.!
Jij bent ook lief hoor.![]()
Zoals?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij hebt weer andere onhebbelijkheden
Ja en daar is mijn sign dan een soort van hoe zeg je dat variant opquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Versie.. wat voor versie?Er is maar 1 versie van een nummer
Okquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja en daar is mijn sign dan een soort van hoe zeg je dat variant op![]()
Ik heb gezegd dat als Sven wint, ik mijn virtuele schoen opeet.quote:
Tania heeft toch gewonnenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat als Sven wint, ik mijn virtuele schoen opeet..
Dus..
Oh,... ik wil die uitslag wel eens zienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat als Sven wint, ik mijn virtuele schoen opeet..
Dus..
Ingridquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:17 schreef mark_03 het volgende:
Damn, wat is er met Menno's haar gebeurd.
Ik had er iets over gelezen, maar dat het zo verneukt isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |