quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh!
Kwam door dat naamtopic he?
Heb je al geteld?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:45 schreef Svensational het volgende:
Alleen beaverhausen moet nog stemmen!
WAT NOU??!!! HEB JIJ AL IETS BOEIENDS GEPOST DAN VANDAAG????????quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:53 schreef Zhenar het volgende:
NIKS NIKS NIKS! IKOP JULLIE NIKSIGHEID!!!!!!!!!11!!!1!`1!121!~`~1
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraard.quote:
En wanneer is de uitslag?quote:
Als ik de stemmen van bbar_rel gevonden heb.quote:
Wie is bbar_relquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik de stemmen van bbar_rel gevonden heb..
Ahquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik de stemmen van bbar_rel gevonden heb..
FOK! is nu te traag om te zoeken trouwens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ahnou dan lees ik het vanzelf wel een keer
Ik wou zeggen: Ja, het gaat weer eens lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
FOK! is nu te traag om te zoeken trouwens..
Niet zo bescheiden, nummer 1/2/3*quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:59 schreef Tania18 het volgende:
Hoi
Uh, is wel makkelijk opzich ... zal ik je m ff mailen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:54 schreef Svensational het volgende:
Mark, wat was dat voor tournamentsheet trouwens???
Thanx, maareh:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Uh, is wel makkelijk opzich ... zal ik je m ff mailen?
quote:Hey Sven,
Bij deze![]()
Groeten,
Mark
Loten blijf ik uiteraard gewoon met papiertjes doen.quote:De sheet bestaat uit 3 delen: Uitslagen, Nominaties + stemmers en de Lotingen. Lotingen gaat niet helemaal willekeurig, maar het is wel een snelle manier om een loting te maken. Volgens mij kan je ook wel zoiets maken met excel, maar daar ben ik nooit achteraan gegaan. En met query's enzo kan je ook die hele Excelsheet meer 'automatiseren', maar goed.
Verder zijn bij uitslagen de kolommen N tot en met EN bedoeld voor de stemlijsten van de stemmers. Het werkt vrij simpel: een 1 wordt ingevuld als voor de eerste keuze wordt gestemd, een 2 voor de tweede keuze. De winnaars van een ronde worden dan meteen gegeven in kolom L, die dan weer gekopieerd kunnen worden naar Lotingen om een nieuwe loting te maken voor een nieuwe ronde.
Nooit, dat weet je tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:55 schreef Bupatih het volgende:
Tania, heb jij misschien wat interessants te vertellen?
Ach, het is toch wel interessanter dan loten of BB?quote:
Duh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:01 schreef MissBliss het volgende:
Wat is MS Word eigenlijk een grafprogramma![]()
Ja maarquote:
Soort auto-aanpassen van Word?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar
IK DOE HET GOED!!!!!!Dat kutprogramma is echt gek geworden.
Mn nummering is nu zo:
Hoofdstuk 1
Hoofdstuk 2
Hoofdstuk 3
paragraaf 1.1
WAAROM NIET 3.1??? Ik heb geen idee![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik weet niet wat het is... Je regelt die nummeringen in opmaakprofielen en daarin staat het helemaal goed... hij doet het alleen nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Soort auto-aanpassen van Word?
Dan kun je het daarna toch altijd weer terugveranderen?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:35 schreef Zhenar het volgende:
Oh, MB, ik voel je pijn. Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat Microsoft een stukje Satan heeft geprogrammeerd in haar Office programma's, en in Word zit zijn aars. Ik ken geen enkel programma dat zo verduiveld de schijt lijkt te hebben aan haar gebruikers. Ook bijvoorbeeld de grammaticacontrole: "te modern woordgebruik", WTF WAAR BEMOEI JE JE MEE KUT PROGRAMMA?!?!???![]()
![]()
JA!quote:
Die is er dus niet uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:58 schreef lenin het volgende:
Wat betreft die topic titel, helemaal mee eens! wat is die jongen irritant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |