Met wie?quote:
Ja wat denk je nou?quote:
Lost in cyberspace, blijkbaar...quote:
Fijn om te weten dat de SHO modjes zo goed opletten. Zomaar een topic kwijt, tsk tsk.quote:
Waar ben je dan geweest?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:27 schreef bar_rel het volgende:
Krijg ik niet eens een welcome back topique
* Bij deze promoot ik Lebeau tot Moderator vanwege goede oplettendheidquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat de SHO modjes zo goed opletten. Zomaar een topic kwijt, tsk tsk.
Nou maanden niet op Fok! geweest.....of heb je daar niks van gemerktquote:
Het is toch wat...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:30 schreef LeBeau het volgende:
Fijn om te weten dat de SHO modjes zo goed opletten. Zomaar een topic kwijt, tsk tsk.
En als ik dan toch bezig ben kan ik ook wel je baan als copywriter overnemen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is toch wat...![]()
Je had het ook even kunnen melden in het modtopic.
![]()
Aah, nu weet ik waar die leegte in mijn hart vandaan kwam. Gelukkig ben je er weer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:32 schreef bar_rel het volgende:
Nou maanden niet op Fok! geweest.....of heb je daar niks van gemerkt!
![]()
Zolang de Euro's maar op mijn rekening worden gestortquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:35 schreef LeBeau het volgende:
En als ik dan toch bezig ben kan ik ook wel je baan als copywriter overnemen.![]()
Oh lieverd! Ik ben ook blij dat ik weer terug ben hoor!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Aah, nu weet ik waar die leegte in mijn hart vandaan kwam. Gelukkig ben je er weer..
.
En Bupa, nie sijke joh!
Je was hier toch regelmatig, of zie ik nou dingen die er niet zijn?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou maanden niet op Fok! geweest.....of heb je daar niks van gemerkt!
![]()
Dan kom ik wel bij je wonen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zolang de Euro's maar op mijn rekening worden gestort.
Ja bijrol weet jequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je was hier toch regelmatig, of zie ik nou dingen die er niet zijn?
En wat kook jij dan voor mij?quote:
Ja, lach maar.quote:
Pannekoeken met aarbeiensjam en gesneden aardbeien met een beetje slagroom...!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat kook jij dan voor mij?
Duiveltja: Roti
Bupatih: Kippensoep en nasi
LeBeau: ???
Da's kut..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, lach maar.!
Maar net als de vorige keer pakt hij alleen een paar sites.Zoals Fok...die doet het wel, maar plaatjes van bijvoorbeeld photobucket of een @home-site doen het weer niet.
Google doet het wel, maar Yahoo bijvoorbeeld niet..
Da's nog zacht uitgedrukt, mevrouw-wiens-avatar-ik-dus-niet-kan-zienquote:
Lasagna, spaghetti, macaroni of gevulde paprika's (met rijst).quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat kook jij dan voor mij?
Duiveltja: Roti
Bupatih: Kippensoep en nasi
LeBeau: ???
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef bar_rel het volgende:
Pannekoeken met aarbeiensjam en gesneden aardbeien met een beetje slagroom...!
Dat heb ik ook wel eens. Erg irritant, maar gelukkig doet Fok het bij mij dan ook altijd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, lach maar.!
Maar net als de vorige keer pakt hij alleen een paar sites.Zoals Fok...die doet het wel, maar plaatjes van bijvoorbeeld photobucket of een @home/lycos-site doen het weer niet.
Google doet het wel, maar Yahoo bijvoorbeeld niet..
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens. Erg irritant, maar gelukkig doet Fok het bij mij dan ook altijd.
Dat zijn natuurlijk ook wel de mooiste.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef Bupatih het volgende:
En ik zie dus ook maar 3 (!) avatars in de OP.
Die van Tom, Christine en Sven. Alledrie gehost op Fok!.
Ah sorry dan zul jij mij nooit bij jouw thuis zien kokenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik hou niet zo van zoet...
Hartig!
Pittig!
Kijk... nu komen we ergens!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:45 schreef LeBeau het volgende:
Lasagna, spaghetti, macaroni of gevulde paprika's (met rijst).![]()
Ik heb weer andere goed gevulde dingenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk... nu komen we ergens!
Pasta
en
goed gevulde groenten
![]()
Ah, ik weet wel iets hartigs én pittigs dat ik voor jou kan maken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik hou niet zo van zoet...
Hartig!
Pittig!
Ovenschotels?quote:
Zolang het maar geen gekookte aardappelen zijn. Die lust ik niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kan heel goed worteltjes, hamburgers en aardappelen klaarmaken. Telt dat ook?
http://www.twente.nl/recepten/chinees/overig/roedjak_manis.htmquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, ik weet wel iets hartigs én pittigs dat ik voor jou kan maken.!
Roedjak!
quote:Roedjak manis (Indische vruchtensalade)
Ingrediënten:
1 komkommer
2 zachte zure appelen (met rode schil)
1 kleine ananas
eventueel 1 kleine mango
eventueel 2 eetlepels zoetzure paprikastukjes (uit pot)
4 eetlepels Javaanse of bruine suiker
2 eetlepels ketjap manis
2 theelepels sambal oelek
1 theelepel citroensap
Bereiding:
Boen de komkommer schoon of schil hem. Verwijder uiteinde. Snij de komkommer overlangs door. Neem het zaad uit beide helften weg. Snij de komkommer helften in plakjes.
Boen de appelen schoon en schil ze. Snij elke appel in dunne partjes. Verwijder klokhuis.
Schil de ananas zo dat ook de doornachtige ingroeisels worden verwijderd. Snij de vrucht in plakken en snij de harde midden kern weg. Snij het vruchtvlees in smalle reepjes of blokjes.
Schep in een kom de komkommer en vruchten door elkaar.
Laat de paprikastukjes goed uitlekken.
Los de suiker op in 5 eetlepels kokend water.
Voeg ketjap, sambal oelek en citroensap toe. Schenk het mengsel over de vruchten. Schep alles luchtig om. Strooi de paprikastukjes erover.
Halloquote:
ola.... ik heb mezelf uitgenodigd om bij paps te eten....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:26 schreef Copycat het volgende:
Hallo![]()
Ik ga zo maar eens zelf iets te eten maken.
Waaaaaaaah!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:25 schreef babette21 het volgende:
vanmorgen stapte ik in de auto en toen was Boudewijn op de radio
en vanmiddag stapte ik [wederom] in de auto en toen was Ramses op de radio
tof he
1 komkommerquote:
Och, het hoeft niet per se met die ingredïenten, hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
1 komkommer
2 zachte zure appelen (met rode schil)
1 kleine ananas -check- (weliswaar in blik)
eventueel 1 kleine mango -check-
eventueel 2 eetlepels zoetzure paprikastukjes (uit pot)
4 eetlepels Javaanse of bruine suiker
2 eetlepels ketjap manis -check-
2 theelepels sambal oelek-check-
1 theelepel citroensap -check-
Helaas dus niet alles in huis, dus het wordt nu een soepje en brood.
Maar ik ga het eens proberen!
Nou, vooruit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:34 schreef babette21 het volgende:
recepten op fok....
doe dan een songtekst
Ja, maar ik post nooit songteksten in SC.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:00 schreef babette21 het volgende:
kutcomputer
beetje vastlopen
bedankt hoor Bupie, voor je liedjes.......
alleen stomme linkjes tellen niet mee natuurlijk, da's valsspelen
Het is alleen zo vervelend voor de "Wie postte het meest in ShowChat" lijstjes.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:31 schreef Bupatih het volgende:
Tom
Wat is dat nou voor TT "SjoowTsjet".
Heiligschennis!!!!1111
En dan zeggen dat je nooit in SHO komt.quote:
Ik kwam er via een link uit ONZ.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je nooit in SHO komt..
quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:41 schreef Duiveltja het volgende:
Eigengeil is Duiveltja niet vreemd...
Héél erg basic.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:00 schreef Copycat het volgende:
Ik ga nu lekker verse mango eten.
Een zeer basic Roedjak, zeg maar!
Maar ook heel erg lekker!quote:
Als het maar smaakt...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ook heel erg lekker!
En heel erg plakkerig.
Geintjequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik had een vrouw moeten zijn..vandaar dat ik homo ben!!!
Hoogstwaarschijnlijk wel.quote:
Donderdagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk wel.
En anders donderdag.
Zag je de Eifeltoren vandaag nog vanuit je zolderraam?quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zag je de Eifeltoren vandaag nog vanuit je zolderraam?
Aan de foto's van je ziende..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:59 schreef Dizer het volgende:
[..]Hoe weet jij dat ik op een zolderkamer zit??
![]()
Komt wel met de feestdagen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:59 schreef Dizer het volgende:
[..]Hoe weet jij dat ik op een zolderkamer zit??
![]()
Nou, ik vind je eng... ik heb vandaag de hele dag lopen rekenen met variablen en derdemachtsfuncties voor statistiekenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Komt wel met de feestdagen.
En ik kan sowieso niet goed rekenen met variabelen en derdemachtsfuncties.
Gelukkig heb ik nog wel ergens sla liggen, denk ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, ik vind je eng... ik heb vandaag de hele dag lopen rekenen met variablen en derdemachtsfuncties voor statistieken![]()
Hou op.. tis nu eng...
The Truth is in Here...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:09 schreef BVO het volgende:
Ik zoek trouwens iets waar ik m'n dromen kan laten verklaren..
Al jarenlang droom ik regelmatig over neerstortende vliegtuigen. Niet elke nacht ofzo, maar het komt vrij vaak terug. Vannacht ook weer. Wil nu weleens weten wat dat betekent..
Weet ik niet. Ik heb dat nog altijd gemistquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:06 schreef BVO het volgende:
Diz, jij met je Ron-gedoe... weet jij het?.
Fok! Idols trivia deel I.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog wel ergens sla liggen, denk ik.
En anders moet je het met dat rode potlood doen!
Als ik gewoon zoiets zou zeggen als:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:09 schreef BVO het volgende:
Al jarenlang droom ik regelmatig over neerstortende vliegtuigen. Niet elke nacht ofzo, maar het komt vrij vaak terug. Vannacht ook weer. Wil nu weleens weten wat dat betekent..
Je bent bang om iets groots te verliezenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:09 schreef BVO het volgende:
Vandaag sla, morgen beha.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag sla gegeten. En ik schrijf net op een dvd-rw met een rode pen...![]()
Oeeh.. ga ik morgen iemands beha afrukken met mijn tanden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vandaag sla, morgen beha.
Onthoud dat niet!
En vergeet het altijd.
Dan zal je vergiet zich ooit terugbetalen.
Tanden zijn net als lego-blokjes: je ziet ze nooit in de wei.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeeh.. ga ik morgen iemands beha afrukken met mijn tanden?![]()
![]()
Dat dat zo is he.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat dat zo is he..
Of is het je eigen interpetatiedinges?.
quote:Een neerstortend vliegtuig in je droom betekent dat je bang bent om in de nabije toekomst te falen. Je gaat binnenkort iets groots doen, maar je bent bang dat het je niet gaat lukken.
Zag je mensen paniekerig schreeuwen of zelfs omkomen? Dan zul je andere mensen (vrienden, familie) betrekken bij je angst.
Nou, ik geloof toch wel dat er een verklaring voor is. Ik zit nooit zelf in het vliegtuig, maar zie ze neerstorten. Vannacht ook weer. Een boeing 747 van Lufthansa (ja, dat weet ik allemaal nogquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Dude, je gelooft maar wat je wil geloven.
Maar ik zit gewoon uit mijn nek te zwetsen. Net als de meeste horoscopen, psychologen en droomverklaarders.
Maarrrre...als ik had gezegd dat die tekst van mij uit een droomverklaringsboek komt dat ik toevallig hier heb liggen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, ik geloof toch wel dat er een verklaring voor is. Ik zit nooit zelf in het vliegtuig, maar zie ze neerstorten. Vannacht ook weer. Een boeing 747 van Lufthansa (ja, dat weet ik allemaal nog.) vloog veel te laag, ik liep met een (leuk
.) meisje, en we zagen hem zo een gebouw invliegen.
.
Steeds gebeurt het anders..
Het kwam wel overtuigend over ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maarrrre...als ik had gezegd dat die tekst van mij uit een droomverklaringsboek komt dat ik toevallig hier heb liggen.
Zou je het dan geloven?
Precies.quote:
Ik wil weten wat het is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies.
Dus waarom zou je zo'n droomverklaring willen horen?
Iedere josti kan zoiets verzinnen wat ook nog overtuigend klinkt... je gelooft het toch allemaal.
't Is maar wat de gek er voor geeft.quote:
Maar je zult nooit zeker weten wat er precies achter zit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:29 schreef BVO het volgende:
Uhuh, maar er moet toch iets achter zitten lijkt mij..
En dat wil ik dus weten, wat dat is..
Mist hier niet een "n" ergensquote:'Het is een feit dat David al lang geen strafschop meer heeft genomen', erkende bondscoach Sven-Göran Eriksson. 'Ik denk zelfs dat hij bij Real er ooit eentje heeft genomen.
Daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mist hier niet een "n" ergens?
Ik noem de schrijver van mijn lied toch ook nietquote:
Jij hebt niet eens een lied.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik noem de schrijver van mijn lied toch ook niet.
Van het lied dat ik luister danquote:
Ik nog twee weken en dan heb ik tentamensquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:58 schreef Airelle het volgende:.
Nog maar een weekje en dan HERFSTVAKANTIE!!!!
Heb je wel geluisterd naar mijn mooie muziek/tekst?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:53 schreef Copycat het volgende:
Schopje MUZ?
Herfstvakantie... de luxequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:58 schreef Airelle het volgende:.
Nog maar een weekje en dan HERFSTVAKANTIE!!!!
Ik maandag alquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik nog twee weken en dan heb ik tentamens
ik moet wel werken hoor in de herfsvakantie...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Herfstvakantie... de luxe.
De herinnering....
Nog nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:02 schreef Bupatih het volgende:
Heb je wel geluisterd naar mijn mooie muziek/tekst?
[POLgebabbel 187] Waar is Flappie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:04 schreef pberends het volgende:
[POL SC 724] Papa Oscar Lima Sierra Charlie
Die quote.
Misschien incorrect, maar een waarheid als een koe. Bovendien was het met een bepaald posticon.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
[POLgebabbel 187] Waar is Flappie?
Pb toch
quote:
Oh my freaking god!!!!111quote:
Ga je nu al slapenquote:
Hoezoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:39 schreef BVO het volgende:
[afbeelding] is toch FOK! only?
En [afbeelding] en [afbeelding]??
Die bovenste is door Danny gemaakt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:39 schreef BVO het volgende:
[afbeelding] is toch FOK! only?
En [afbeelding] en [afbeelding]??
Nou, zie de URL, ze staan in Hind d'r gastenboek als clickable nu.quote:
Ik wil mijn vraag stellen in IDO dinges en daarna wil ik mijn bed in jahquote:
Ja, maar ik zie die FOK! smilies overal op internetquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, zie de URL, ze staan in Hind d'r gastenboek als clickable nu.
ja maar het is jouw beurtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:42 schreef BVO het volgende:
Stel hem nu maar dan als je wil.
http://forum.firas.nlquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie die FOK! smilies overal op internet??? Shok!, Superdudes....
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:13 schreef Duiveltja het volgende:
Cc, hoe was de "soep" van Bupa?
Ik heb me net ongans gegeten aan chocolade.quote:
Zijn "soep" was dus niet toereikendquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb me net ongans gegeten aan chocolade.
Go figure...
![]()
Die van Winne wist jij zeker welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:19 schreef Tania18 het volgende:
Allemaal vragen die ik ook wist in de Idols Triviant
Waarom heb ik nu ook een leven buiten Fok
Ik ben nu bezig met het schrijven van nog een artikel (en dat kost wel veel tijd) en af en toe gooi ik nog een sollicitatie op de busquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:23 schreef Duiveltja het volgende:
Al werk gevonden T?
Was er nog een vraag over Winne dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die van Winne wist jij zeker wel?
De vraag was welke ex-idols in GTST/ONM hadden gespeeld.quote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zolang het maar geen gekookte aardappelen zijn. Die lust ik niet.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:00 schreef PeRi het volgende:
Goedemorgen !
Oh, die hoef ik dus niet meer te doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:14 schreef BVO het volgende:
Is al 2 dagen oud hoor..
Volgens mij zelfs op FOK!Sport, of niet?
Het stond zo'n beteje overal, ik had het van NOS TT, maar op de meeste sportsites zal het wel staan denk ik.
Edit: http://sport.fok.nl/sport/nieuws/18439
Ik dacht 8, maar ik kan er 1 of 2 naastzitten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:15 schreef Zhenar het volgende:![]()
Hey ff een vraagje: how many licks does it take till you get to the center of the...?
Ja zoiets had ik ook in gedachten. Maar 't blijft onduidelijk...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht 8, maar ik kan er 1 of 2 naastzitten.
Ik wist hetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Xandra Brood heeft alleen Idols 1 gestyled. Dat weet ik 100% zeker.
En...?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:24 schreef Svensational het volgende:
Ik vraag het wel even na voor je..
Uhuh.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:04 schreef BVO het volgende:Google Earth
.
Geweldig wat je allemaal ziet..
Come on... dat was grappig!quote:
Duh.quote:
Vervloekt jij en je verwarrende PI's!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duh.Weet ik ook wel.
Als ik iets post met een [afbeelding]-PI is het meestal niet serieus bedoeld, hoor.
Hihi, je postte met eenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vervloekt jij en je verwarrende PI's!![]()
![]()
Ik weet nooit waar ik aan toe ben met jou!
Giechel!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hihi, je postte met een [afbeelding]-PI!
Pfff, daar zit ik nog steeds op te wachten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:56 schreef Zhenar het volgende:
Wauw! Mijn eerste succesvolle ONZ-topic:
Ja maar jij bent ook altijd zo serieus!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, daar zit ik nog steeds op te wachten.
Apuffff.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook altijd zo serieus!![]()
Wazbbbvvvvv!quote:
Ztchniqck?quote:
Nou zeg.quote:
Maar goed, je had nog steeds geen goed antwoord.quote:
Ik was druk bezig een spin te knutselen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:06 schreef Zhenar het volgende:
Is ShowChat zijn hoogtepunt gepasseerd?
Is spinnen knutselen het nieuwe slowchatten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was druk bezig een spin te knutselen.
Nee, maar het was desondanks een aangename bezigheid.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is spinnen knutselen het nieuwe slowchatten?
Hoe lang houdt Zhenar het vol om bold en underlined te posten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar het was desondanks een aangename bezigheid.
En waarom praat hij over zichzelf in de derde persoon?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe lang houdt Zhenar het vol om bold en underlined te posten?
En wat is de deal met het onophoudelijke stellen van vragen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En waarom praat hij over zichzelf in de derde persoon?
Om nog maar te zwijgen van het quoten van zichzelf?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En wat is de deal met het onophoudelijke stellen van vragen?
Weet je wat ik me dan afvraag?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van het quoten van zichzelf?
PeRi en pberends komen heus nog wel online in SC vandaag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:55 schreef Svensational het volgende:
niksan, Duiveltja, PeRi, bar_rel, pberends, timbob, het lijkt er niet meer op dat jullie gaan stemmen. Zal vanavond de uitslag geven.
Maar die stemden de vorige keren ook niet, dus geen reden om nu wat anders te verwachten. Je denkt gewoon aan je eigen score.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
PeRi en pberends komen heus nog wel online in SC vandaag.
Wacht nou maar ff.
Nope, daar dacht ik niet aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar die stemden de vorige keren ook niet, dus geen reden om nu wat anders te verwachten. Je denkt gewoon aan je eigen score..
Je zou ook blij kunnen zijn voor mij.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zou ook blij kunnen zijn voor mij..
Wát? 8-7?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:05 schreef Svensational het volgende:
* Uitslag:
Svensational vs. Bupatih (8-7)
Tania18 vs. Dizer (9-7)
BVO vs. MissBliss (7-9)
Met drie overgebleven kandidaten gaan we de finale in, we doen dit door een Top 3 te maken. Doe je zelf mee in de finale wordt dit uiteraard een top 2.
Svensational
Tania18
MissBliss
Er hebben 18 mensen gestemd waarvan op ons duel 3 blanke stemmen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:
Als laatste had MB toch gestemd?
Toen stond het nog 7-7.
Je wordt bedankt, schat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:29 schreef Bupatih het volgende:
DROMMELS!!!
IK BEN DIE DEKSELSE COPYCUT VERGETEN!!!!!!11![]()
![]()
Ik heb op svennie gestemdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát? 8-7?
Wie hebben er allemaal op jou gestemd dan?
Als al die sukkels gewoon niet op jou gestemd hadden, had ik gewoon, Sven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
Als Tania niet had getwijfeld vorige ronde had het tussen ons misschien nog gelijk gestaan, Buup..
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als al die sukkels gewoon niet op jou gestemd hadden, had ik gewoon, Sven..
Dat zeg ik.quote:
+gewonnen!!!!!!!!!111``~!!!!!quote:
quote:
Jadiejadieja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Als jij er nog ingezeten had, hadden jullie een gedeelde eerste plaats bij mij![]()
Vorige keer was je toch 3equote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jadiejadieja..
Nee, hoor.Ik ben blij met mjn gedeelde 4e plek.
Elk jaar een stukkie hoger.
Ik had liever die Bupadinges erin gezien.quote:
Ja, ik weet het niet meer precies, dat was toen ik 3 weken niet online was en iedereen mij spontaan ineens vergeten was.quote:
Nee joh, dat zou helemaal idioot zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had liever die Bupadinges erin gezien.
Jij hebt hier de edit-rechten op het forumquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had liever die Bupadinges erin gezien.
Dit is de eerste keer dat ik een zin van jou niet begrijp.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:51 schreef Bupatih het volgende:
En vergeet nooit wat ik voor allemaal voor jullie heb gedaan als jullie op de top-3 stemmen en realiseren dat ik er niet meer in zit.!
Dat ligt toch aan jou.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik een zin van jou niet begrijp..
Echt niet!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou helemaal idioot zijn![]()
Maar ik blijf nog steeds dé persoon voor OP-updates (Fuck Wikiquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:51 schreef Bupatih het volgende:
En vergeet nooit wat ik voor allemaal voor jullie heb gedaan als jullie op de top-3 stemmen en realiseren dat ik er niet meer in zit.!
Oh wacht, foutje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik een zin van jou niet begrijp..
BVO, ik weet hoe je je voelt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:24 schreef BVO het volgende:
Ergens ben ik gewoon vol rancune dat ze wéér van me gewonnen heeft!!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:24 schreef BVO het volgende:
1. Tania18
........
.......
......
.....
....
...
..
.
2. Svensational
3. MissBliss
Die laatste twee zouden eigenlijk net zo goed andersom kunnen, MB is ook. Maar goed, je moet kiezen he.
.
Ergens ben ik gewoon vol rancune dat ze wéér van me gewonnen heeft!!
Dat deed hij ook, tot dat hij erachter kwam dat hij ging winnen van pberends.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:25 schreef Bupatih het volgende:
Laten we de volgende keer dit soort toernoois boycotten en er zelf een regelen. Een die véééél beter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |