Ztchniqck?quote:

Nou zeg.quote:

Maar goed, je had nog steeds geen goed antwoord.quote:

Ik was druk bezig een spin te knutselen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:06 schreef Zhenar het volgende:
Is ShowChat zijn hoogtepunt gepasseerd?

Is spinnen knutselen het nieuwe slowchatten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was druk bezig een spin te knutselen.

Nee, maar het was desondanks een aangename bezigheid.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is spinnen knutselen het nieuwe slowchatten?

Hoe lang houdt Zhenar het vol om bold en underlined te posten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar het was desondanks een aangename bezigheid.

En waarom praat hij over zichzelf in de derde persoon?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe lang houdt Zhenar het vol om bold en underlined te posten?

En wat is de deal met het onophoudelijke stellen van vragen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En waarom praat hij over zichzelf in de derde persoon?

Om nog maar te zwijgen van het quoten van zichzelf?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En wat is de deal met het onophoudelijke stellen van vragen?

Weet je wat ik me dan afvraag?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van het quoten van zichzelf?

PeRi en pberends komen heus nog wel online in SC vandaag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:55 schreef Svensational het volgende:
niksan, Duiveltja, PeRi, bar_rel, pberends, timbob, het lijkt er niet meer op dat jullie gaan stemmen. Zal vanavond de uitslag geven.

Maar die stemden de vorige keren ook niet, dus geen reden om nu wat anders te verwachten. Je denkt gewoon aan je eigen score.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
PeRi en pberends komen heus nog wel online in SC vandaag.
Wacht nou maar ff.

Nope, daar dacht ik niet aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar die stemden de vorige keren ook niet, dus geen reden om nu wat anders te verwachten. Je denkt gewoon aan je eigen score..

Je zou ook blij kunnen zijn voor mij.quote:

quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zou ook blij kunnen zijn voor mij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |