quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Fok! Idols trivia deel I.
En daar verder.
Xandra Brood heeft alleen Idols 1 gestyled. Dat weet ik 100% zeker.
Twee naamloze blonde miepjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:49 schreef Svensational het volgende:
Nou, wie was het bij Idols II dan?
BVO inderdaad een punt eraf. Maar jij niet, want jij hebt de vraag niet fout beantwoord.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:29 schreef Svensational het volgende:
Okee, hoe moet het nou verder?. BVO en ik allebei een punt eraf, en dan? Want niemand weet het antwoord...
Oh, dus die vraag die daarna gesteld is geldt wel nog gewoon??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
BVO inderdaad een punt eraf. Maar jij niet, want jij hebt de vraag niet fout beantwoord..
Ja, anders kunnen we het hele spel wel opdoeken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:32 schreef Svensational het volgende:
Oh, dus die vraag die daarna gesteld is geldt wel nog gewoon??
quote:I can hear by the way
you talk that talk
and I can know by the way
you treat your girl
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:32 schreef BVO het volgende:
Sam Brown met Stop?
Oh nee, dat was Manta he.
Skunk Anansie klopt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Iets van Skunk Anansie, hoe het nummer heet weet ik niet.
Da's geen nummer van Skunk Anansie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:49 schreef BVO het volgende:
Free as I am.
quote:I called you
Called you whore right to your face
And watched you silently
And publicly disgraced
I didn't notice
When you strengthened like a vice
That you were trembling
And burned beneath the ice
Dat nummer heet Weak en is niet het nummer dat ik zoek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:28 schreef Svensational het volgende:
Weak as I am heet dat nummer toch.
Shining_Star +1quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Met Yuli, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |