Da's kut..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, lach maar.!
Maar net als de vorige keer pakt hij alleen een paar sites.Zoals Fok...die doet het wel, maar plaatjes van bijvoorbeeld photobucket of een @home-site doen het weer niet.
Google doet het wel, maar Yahoo bijvoorbeeld niet..
Da's nog zacht uitgedrukt, mevrouw-wiens-avatar-ik-dus-niet-kan-zienquote:
Lasagna, spaghetti, macaroni of gevulde paprika's (met rijst).quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat kook jij dan voor mij?
Duiveltja: Roti
Bupatih: Kippensoep en nasi
LeBeau: ???
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef bar_rel het volgende:
Pannekoeken met aarbeiensjam en gesneden aardbeien met een beetje slagroom...!
Dat heb ik ook wel eens. Erg irritant, maar gelukkig doet Fok het bij mij dan ook altijd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, lach maar.!
Maar net als de vorige keer pakt hij alleen een paar sites.Zoals Fok...die doet het wel, maar plaatjes van bijvoorbeeld photobucket of een @home/lycos-site doen het weer niet.
Google doet het wel, maar Yahoo bijvoorbeeld niet..
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens. Erg irritant, maar gelukkig doet Fok het bij mij dan ook altijd.
Dat zijn natuurlijk ook wel de mooiste.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef Bupatih het volgende:
En ik zie dus ook maar 3 (!) avatars in de OP.
Die van Tom, Christine en Sven. Alledrie gehost op Fok!.
Ah sorry dan zul jij mij nooit bij jouw thuis zien kokenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik hou niet zo van zoet...
Hartig!
Pittig!
Kijk... nu komen we ergens!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:45 schreef LeBeau het volgende:
Lasagna, spaghetti, macaroni of gevulde paprika's (met rijst).![]()
Ik heb weer andere goed gevulde dingenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk... nu komen we ergens!
Pasta
en
goed gevulde groenten
![]()
Ah, ik weet wel iets hartigs én pittigs dat ik voor jou kan maken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik hou niet zo van zoet...
Hartig!
Pittig!
Ovenschotels?quote:
Zolang het maar geen gekookte aardappelen zijn. Die lust ik niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kan heel goed worteltjes, hamburgers en aardappelen klaarmaken. Telt dat ook?
http://www.twente.nl/recepten/chinees/overig/roedjak_manis.htmquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, ik weet wel iets hartigs én pittigs dat ik voor jou kan maken.!
Roedjak!
quote:Roedjak manis (Indische vruchtensalade)
Ingrediënten:
1 komkommer
2 zachte zure appelen (met rode schil)
1 kleine ananas
eventueel 1 kleine mango
eventueel 2 eetlepels zoetzure paprikastukjes (uit pot)
4 eetlepels Javaanse of bruine suiker
2 eetlepels ketjap manis
2 theelepels sambal oelek
1 theelepel citroensap
Bereiding:
Boen de komkommer schoon of schil hem. Verwijder uiteinde. Snij de komkommer overlangs door. Neem het zaad uit beide helften weg. Snij de komkommer helften in plakjes.
Boen de appelen schoon en schil ze. Snij elke appel in dunne partjes. Verwijder klokhuis.
Schil de ananas zo dat ook de doornachtige ingroeisels worden verwijderd. Snij de vrucht in plakken en snij de harde midden kern weg. Snij het vruchtvlees in smalle reepjes of blokjes.
Schep in een kom de komkommer en vruchten door elkaar.
Laat de paprikastukjes goed uitlekken.
Los de suiker op in 5 eetlepels kokend water.
Voeg ketjap, sambal oelek en citroensap toe. Schenk het mengsel over de vruchten. Schep alles luchtig om. Strooi de paprikastukjes erover.
Halloquote:
ola.... ik heb mezelf uitgenodigd om bij paps te eten....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:26 schreef Copycat het volgende:
Hallo![]()
Ik ga zo maar eens zelf iets te eten maken.
Waaaaaaaah!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:25 schreef babette21 het volgende:
vanmorgen stapte ik in de auto en toen was Boudewijn op de radio
en vanmiddag stapte ik [wederom] in de auto en toen was Ramses op de radio
tof he
1 komkommerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |