Wát? 8-7?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:05 schreef Svensational het volgende:
* Uitslag:
Svensational vs. Bupatih (8-7)
Tania18 vs. Dizer (9-7)
BVO vs. MissBliss (7-9)
Met drie overgebleven kandidaten gaan we de finale in, we doen dit door een Top 3 te maken. Doe je zelf mee in de finale wordt dit uiteraard een top 2.
Svensational
Tania18
MissBliss
Er hebben 18 mensen gestemd waarvan op ons duel 3 blanke stemmen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:
Als laatste had MB toch gestemd?
Toen stond het nog 7-7.
Je wordt bedankt, schat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:29 schreef Bupatih het volgende:
DROMMELS!!!
IK BEN DIE DEKSELSE COPYCUT VERGETEN!!!!!!11![]()
![]()
Ik heb op svennie gestemdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát? 8-7?
Wie hebben er allemaal op jou gestemd dan?
Als al die sukkels gewoon niet op jou gestemd hadden, had ik gewoon, Sven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
Als Tania niet had getwijfeld vorige ronde had het tussen ons misschien nog gelijk gestaan, Buup..
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als al die sukkels gewoon niet op jou gestemd hadden, had ik gewoon, Sven..
Dat zeg ik.quote:
+gewonnen!!!!!!!!!111``~!!!!!quote:
quote:
Jadiejadieja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Als jij er nog ingezeten had, hadden jullie een gedeelde eerste plaats bij mij![]()
Vorige keer was je toch 3equote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jadiejadieja..
Nee, hoor.Ik ben blij met mjn gedeelde 4e plek.
Elk jaar een stukkie hoger.
Ik had liever die Bupadinges erin gezien.quote:
Ja, ik weet het niet meer precies, dat was toen ik 3 weken niet online was en iedereen mij spontaan ineens vergeten was.quote:
Nee joh, dat zou helemaal idioot zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had liever die Bupadinges erin gezien.
Jij hebt hier de edit-rechten op het forumquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had liever die Bupadinges erin gezien.
Dit is de eerste keer dat ik een zin van jou niet begrijp.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:51 schreef Bupatih het volgende:
En vergeet nooit wat ik voor allemaal voor jullie heb gedaan als jullie op de top-3 stemmen en realiseren dat ik er niet meer in zit.!
Dat ligt toch aan jou.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik een zin van jou niet begrijp..
Echt niet!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou helemaal idioot zijn![]()
Maar ik blijf nog steeds dé persoon voor OP-updates (Fuck Wikiquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:51 schreef Bupatih het volgende:
En vergeet nooit wat ik voor allemaal voor jullie heb gedaan als jullie op de top-3 stemmen en realiseren dat ik er niet meer in zit.!
Oh wacht, foutje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik een zin van jou niet begrijp..
BVO, ik weet hoe je je voelt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:24 schreef BVO het volgende:
Ergens ben ik gewoon vol rancune dat ze wéér van me gewonnen heeft!!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:24 schreef BVO het volgende:
1. Tania18
........
.......
......
.....
....
...
..
.
2. Svensational
3. MissBliss
Die laatste twee zouden eigenlijk net zo goed andersom kunnen, MB is ook. Maar goed, je moet kiezen he.
.
Ergens ben ik gewoon vol rancune dat ze wéér van me gewonnen heeft!!
Dat deed hij ook, tot dat hij erachter kwam dat hij ging winnen van pberends.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:25 schreef Bupatih het volgende:
Laten we de volgende keer dit soort toernoois boycotten en er zelf een regelen. Een die véééél beter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |