Die doen ook meequote:Op woensdag 10 maart 2004 19:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Onder leiding van volwassenen?
quote:Energiemedewerker hielp hennepkwekers
De Telegraaf meldt vandaag dat leden van het twintig man sterke landelijke fraudeteam van energieleverancier Eneco op grote schaal actief zouden zijn bij het helpen van hennepkwekers. Ze zouden support verlenen aan het omzeilen van de meter en het illegaal aftappen van het energienet.
In Rotterdam is in ieder geval al één Eneco-medewerker van het fraudeteam aangehouden. De gearressteerde fraudecontroleur zorgde volgens justitie onder meer voor het aftappen en omleiden van de stroom voor illegale hennepkwekerijen. Direct na de aanhouding deed de politie huiszoekingen op de fraudeafdeling van het kantoor van Eneco in Rotterdam en in de woning van de verdachte. Volgens justitie is de man bij meerdere zaken betrokken. Hij wordt morgen voorgeleid.
Voor het kweken van wietplanten is veel stroom nodig omdat dit vrijwel altijd onder zware assimilatielampen van 400- of 600 watt per stuk gebeurt. Omdat een bijzonder hoge stroomnota voor de politie aanwijzing kan zijn dat er iets niet in de haak is, doen beroepsmatige kwekers er alles aan het werkelijke stroomverbruik te verhullen. Volgens ingewijden gebeurt dit onder meer door medewerkers van energiebedrijven, die bijvoorbeeld de meter onklaar maken of stroomaftappingen mogelijk maken of valse verzegelingen op hoofdmeterkasten aanbrengen. De medewerkers van de energiebedrijven laten zich hiervoor goed betalen.
Een marokkaan wordt beweerd, wie kan dat bevestigen?quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik heb ff geen zin om het over dieren te hebben, ik las net in de telegraaf dat een paardenverkrachter vrijuit is gegaan![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:43 schreef pberends het volgende:
Ik vind dieren verkrachting niet erg, als daar mensen-slachtoffers van verkrachting mee bespaard worden trouwens. Maar daar moet maar is onderzoek naar gedaan worden.
Wat een onzin, Midas Dekkers gaf wel een eerlijke interpretatie van dierensex, maar een dier kan geen expliciete toestemming geven, dus met je poten er vanaf blijven.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:43 schreef pberends het volgende:
Ik vind dieren verkrachting niet erg, als daar mensen-slachtoffers van verkrachting mee bespaard worden trouwens. Maar daar moet maar is onderzoek naar gedaan worden.
Ach, en dier zegt ook niet: "slacht me maar en maak lekkere kotteletjes van me!" Of "stop me in een veel te klein hok en laat me alleen eten en eieren leggen". Dus dat is geen criterium. Zeker niet als het slachtvee is. (zegt de vegetarier)quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
maar een dier kan geen expliciete toestemming geven, dus met je poten er vanaf blijven.
Dus we fokken dieren om er sex mee te hebben?quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ach, en dier zegt ook niet: "slacht me maar en maak lekkere kotteletjes van me!" Of "stop me in een veel te klein hok en laat me alleen eten en eieren leggen". Dus dat is geen criterium. Zeker niet als het slachtvee is. (zegt de vegetarier)
en misschien vind ze het wel lekker
Sexuele bevredeging met behulp van dieren is net zo als spelen met je eten. Dat is een fatsoenlijk mens afgeleerd.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ach, en dier zegt ook niet: "slacht me maar en maak lekkere kotteletjes van me!" Of "stop me in een veel te klein hok en laat me alleen eten en eieren leggen". Dus dat is geen criterium. Zeker niet als het slachtvee is. (zegt de vegetarier)
en misschien vind ze het wel lekker
Inderdaad. Het feit dat dieren geen expliciete toestemming geven is natuurlijk wel een belangrijk criterium voor het fundamenteel ondergeschikt vinden van het beest aan de mens.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:53 schreef sizzler het volgende:
Dus dat is geen criterium. Zeker niet als het slachtvee is. (zegt de vegetarier)
Veel erger: we castreren ze onverdoofd, mesten ze vet, mishandelen ze, eloctrocuteren ze, snijden ze open, hangen ze aan vleeshaken en snijden de ingewanden eruit om ze op te eten.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dus we fokken dieren om er sex mee te hebben?![]()
Dat zul je nooit weten. Een menselijk slachtoffer kan nee zeggen. Objection overruled.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat een onzin, Midas Dekkers gaf wel een eerlijke interpretatie van dierensex, maar een dier kan geen expliciete toestemming geven, dus met je poten er vanaf blijven.
Ja, de dagelijkse overleving van de mens.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:04 schreef sizzler het volgende:
Is dat een beter doel?
quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:43 schreef pberends het volgende:
Dus ... ?quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:12 schreef pberends het volgende:
LOL @ de VS. de hoogste officiele biljetten zijn 10.000 dollar.
Snap de ophef hier over niet. Het is geen stelling maar eerder een vraag. Jij vindt het dus net zo erg als een koe wordt verkracht als dat een 8jarig meisje wordt verkracht?quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Dus: LOLquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dus ... ?
quote:Hells Angels donderdag voorgeleid op geheime locatie
MAASTRICHT - De twee Hells Angels die maandag zijn aangehouden, worden donderdag op een geheime plaats voorgeleid aan de rechter-commissaris. Dat heeft de Roermondse persrechter F. Oelmeijer woensdag bekendgemaakt. Volgens Oelmeijer gebeurt dit uit veiligheidsoverwegingen. Hij erkent dat deze voorgeleiding op een geheime plek bijna nooit voorkomt.
Advocaat A. Vonken van een van de twee gearresteerde Hells Angels vindt het maar een vreemde gang van zaken. "Voor zover mij bekend lopen die mannen helemaal geen levensgevaar", meent Vonken. Hij is ook verbaasd, omdat de media volgens hem meer weten dan hijzelf. "Ik weet niet beter dan dat ik me donderdag om 14.00 uur bij de rechtbank in Roermond moet melden", aldus Vonken.
Nee hoor. Mensen lusten ook planten.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja, de dagelijkse overleving van de mens.
Neuh, hoewel ze er geen van beide zwanger van zullen wordenquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Snap de ophef hier over niet. Het is geen stelling maar eerder een vraag. Jij vindt het dus net zo erg als een koe wordt verkracht als dat een 8jarig meisje wordt verkracht?
Daar heeft een mens geen vlees voor nodig tegenwoordig. En leren bekleding in de nieuwste BMW valt daar ook niet echt onder.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja, de dagelijkse overleving van de mens.
Dus je bent eens met de mogelijke stelling. Doe dan niet zo hypocriet.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh, hoewel ze er geen van beide zwanger van zullen worden.
Mwoah, als ja naar de lichaamsbouw van mensen kijkt (tanden en darmen) denk ik wel dat een mens een omnivoor is hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik geloof zelfs dat de mens in principe niet omnivoor is. Alleen hebben we ons aangeleerd om vlees te eten.
Opzouten met die industrie, we moeten derde wereld producten importeren.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:20 schreef du_ke het volgende:
De huidige bioindustrie is in ieder geval op termijn niet houdbaar.
Ik gooide er alleen een maffe smile combi in meer nietquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Dus je bent eens met de mogelijke stelling. Doe dan niet zo hypocriet.
Is 't zo lijkt me wel erg jongquote:Op 8 jaar kan je wel degelijk zwanger worden.
Doen we al. We verkochten vorige week in de supermarkt sperziebonen uit Ethiopië.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Opzouten met die industrie, we moeten derde wereld producten importeren.
Dan is het goed schatjequote:Op woensdag 10 maart 2004 20:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik gooide er alleen een maffe smile combi in meer niet.
[..]
Is 't zo lijkt me wel erg jong.
Wat vind je dan van vlees dat gekweekt word door voedingsbakken die aangesloten zijn op computers?quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:20 schreef sizzler het volgende:
Daar heeft een mens geen vlees voor nodig tegenwoordig. En leren bekleding in de nieuwste BMW valt daar ook niet echt onder.
En die poepen het hier weer uit, zodat Afrika een drain heeft van grondstoffen die voor vruchtbare grond zorgt.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:25 schreef du_ke het volgende:
Overigens wordt een groot deel van het voedsel voor de dieren in de bioindustrie ook uit de derde wereld geïmporteerd.
Eng.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat vind je dan van vlees dat gekweekt word door voedingsbakken die aangesloten zijn op computers?
Yep net als vroeger roven wij de derde wereld geraffineerd leeg.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:29 schreef pberends het volgende:
[..]
En die poepen het hier weer uit, zodat Afrika een drain heeft van grondstoffen die voor vruchtbare grond zorgt.
Misbruik van die computers!quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat vind je dan van vlees dat gekweekt word door voedingsbakken die aangesloten zijn op computers?
Misschien een idee om mest te geven ipv voedsel aan de derde wereld?quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Yep net als vroeger roven wij de derde wereld geraffineerd leeg.
LOLquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:43 schreef R_ON het volgende:
Word je nog wel serieus genomen in POL als ze weten dat je GTST kijkt, pberends.
Je moet echt om je imago denken hoor.
Waarom eten we koeien, varkens en kippen niet rauw?quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
Mwoah, als ja naar de lichaamsbouw van mensen kijkt (tanden en darmen) denk ik wel dat een mens een omnivoor is hoor.
Er was bij 2Vandaag (oh sorry TweeVandaag) toch ook al eens een reportage over misdragingen? Is dit hetzelfde?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:02 schreef Kozzmic het volgende:
Zojuist bij Netwerk, Amerikaanse soldaten misdragen zich in Irak: filmpje
Erg ranzig. Van een eerder incident was er door CNN een reportage gemaakt, maar deze mocht Netwerk niet uitzenden omdat CNN bang was de Amerikaanse regering tegen zich in het harnas te jagen. Jaja, het land waar de vrijheid van meningsuiting zo'n groot goed is. De reportage circuleert wel op het Internet: ander filmpje.
bron
Netwerk site flipt. Maar wat is er eigenlijk te zien op het filmpje? Wie worden er neergeschoten?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:02 schreef Kozzmic het volgende:
Zojuist bij Netwerk, Amerikaanse soldaten misdragen zich in Irak: filmpje
Erg ranzig. Van een eerder incident was er door CNN een reportage gemaakt, maar deze mocht Netwerk niet uitzenden omdat CNN bang was de Amerikaanse regering tegen zich in het harnas te jagen. Jaja, het land waar de vrijheid van meningsuiting zo'n groot goed is. De reportage circuleert wel op het Internet: ander filmpje.
bron
Bij mij doet het filmpje het nog gewoon. Maar wat er te zien is.... Vanuit een helikopter (?) wordt een een of andere transactie in het donker vastgelegd. Een auto en een vrachtwagen en meerdere personen zijn te zien. Vervolgens zie je dat de personen een voor een worden afgeknald vanuit de lucht. De laatste persoon wordt eerst verwond, en terwijl hij gewond weg probeert te kruipen wordt hij ook afgeknald. In strijd met allerlei internationale verdragen die zeggen dat gewonde personen niet gedood mogen worden.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Netwerk site flipt. Maar wat is er eigenlijk te zien op het filmpje? Wie worden er neergeschoten?
Er ligt een man gewond op de grond. Vanaf 50 meter afstand wordt ie doodgeschoten door Amerikaanse troepen die juichen nadat ie dood is. Een interview achteraf met een soldaat hoe hij beschrijft wat voor kick het is om iemand dood te schieten, en hoe hij uitziet naar het volgende moment. Alsof ie in een achtbaan heeft gezeten.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Netwerk site flipt. Maar wat is er eigenlijk te zien op het filmpje? Wie worden er neergeschoten?
Maar wie zijn het? Irakezen? VN-soldaten? Amerikanen?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:14 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Bij mij doet het filmpje het nog gewoon. Maar wat er te zien is.... Vanuit een helikopter (?) wordt een een of andere transactie in het donker vastgelegd. Een auto en een vrachtwagen en meerdere personen zijn te zien. Vervolgens zie je dat de personen een voor een worden afgeknald vanuit de lucht. De laatste persoon wordt eerst verwond, en terwijl hij gewond weg probeert te kruipen wordt hij ook afgeknald. In strijd met allerlei internationale verdragen die zeggen dat gewonde personen niet gedood mogen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |