Ik heb het gecheckt bij mezelf en een paar familieleden en ik moet zeggen: het klopt.quote:This is an ancient Chinese Chart used to predict the sex of your unborn child. Guaranteed 99% accuracy. The Chart was buried in a tomb near Beijing for 700 years. The original is in the Institute of Science in Beijing. All you need is the month the child was conceived, and the age of the mother at the time of conception.
Zulke dingen wil ik horen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:33 schreef PeRi het volgende:
Ha bij mn moeder en mij klopt het al niet.
hier ook; bij eentje niet en de rest heeft j/m etjes gekregen zoals het in china is berekend...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zulke dingen wil ik horen.![]()
Want in mijn omgeving klopte het wel allemaal.
tuurlijk niet,quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:47 schreef StarShineAtNight het volgende:
Bij mij klop thet ook niet.
Het kan natuurlijk nooit kloppen, anders zouden er de ene maand alleen maar jongens geboren worden en de andere maand alleen maar meisjes.
Wel een "Institute of Science and Technology".quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:27 schreef Slarioux het volgende:
Beijing heeft geen "Institute of Science".
Oh ja...bij een tweeling zal het wel vaak niet voor 99% kloppen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:50 schreef Fogel het volgende:
Het klopte en het klopte niet... maar heb dan ook een tweeling: 1 jongen en 1 meisje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |