Nou, ik vind je eng... ik heb vandaag de hele dag lopen rekenen met variablen en derdemachtsfuncties voor statistiekenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Komt wel met de feestdagen.
En ik kan sowieso niet goed rekenen met variabelen en derdemachtsfuncties.
Gelukkig heb ik nog wel ergens sla liggen, denk ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, ik vind je eng... ik heb vandaag de hele dag lopen rekenen met variablen en derdemachtsfuncties voor statistieken![]()
Hou op.. tis nu eng...
The Truth is in Here...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:09 schreef BVO het volgende:
Ik zoek trouwens iets waar ik m'n dromen kan laten verklaren..
Al jarenlang droom ik regelmatig over neerstortende vliegtuigen. Niet elke nacht ofzo, maar het komt vrij vaak terug. Vannacht ook weer. Wil nu weleens weten wat dat betekent..
Weet ik niet. Ik heb dat nog altijd gemistquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:06 schreef BVO het volgende:
Diz, jij met je Ron-gedoe... weet jij het?.
Fok! Idols trivia deel I.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog wel ergens sla liggen, denk ik.
En anders moet je het met dat rode potlood doen!
Als ik gewoon zoiets zou zeggen als:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:09 schreef BVO het volgende:
Al jarenlang droom ik regelmatig over neerstortende vliegtuigen. Niet elke nacht ofzo, maar het komt vrij vaak terug. Vannacht ook weer. Wil nu weleens weten wat dat betekent..
Je bent bang om iets groots te verliezenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:09 schreef BVO het volgende:
Vandaag sla, morgen beha.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag sla gegeten. En ik schrijf net op een dvd-rw met een rode pen...![]()
Oeeh.. ga ik morgen iemands beha afrukken met mijn tanden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vandaag sla, morgen beha.
Onthoud dat niet!
En vergeet het altijd.
Dan zal je vergiet zich ooit terugbetalen.
Tanden zijn net als lego-blokjes: je ziet ze nooit in de wei.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeeh.. ga ik morgen iemands beha afrukken met mijn tanden?![]()
![]()
Dat dat zo is he.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat dat zo is he..
Of is het je eigen interpetatiedinges?.
quote:Een neerstortend vliegtuig in je droom betekent dat je bang bent om in de nabije toekomst te falen. Je gaat binnenkort iets groots doen, maar je bent bang dat het je niet gaat lukken.
Zag je mensen paniekerig schreeuwen of zelfs omkomen? Dan zul je andere mensen (vrienden, familie) betrekken bij je angst.
Nou, ik geloof toch wel dat er een verklaring voor is. Ik zit nooit zelf in het vliegtuig, maar zie ze neerstorten. Vannacht ook weer. Een boeing 747 van Lufthansa (ja, dat weet ik allemaal nogquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Dude, je gelooft maar wat je wil geloven.
Maar ik zit gewoon uit mijn nek te zwetsen. Net als de meeste horoscopen, psychologen en droomverklaarders.
Maarrrre...als ik had gezegd dat die tekst van mij uit een droomverklaringsboek komt dat ik toevallig hier heb liggen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, ik geloof toch wel dat er een verklaring voor is. Ik zit nooit zelf in het vliegtuig, maar zie ze neerstorten. Vannacht ook weer. Een boeing 747 van Lufthansa (ja, dat weet ik allemaal nog.) vloog veel te laag, ik liep met een (leuk
.) meisje, en we zagen hem zo een gebouw invliegen.
.
Steeds gebeurt het anders..
Het kwam wel overtuigend over ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maarrrre...als ik had gezegd dat die tekst van mij uit een droomverklaringsboek komt dat ik toevallig hier heb liggen.
Zou je het dan geloven?
Precies.quote:
Ik wil weten wat het is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies.
Dus waarom zou je zo'n droomverklaring willen horen?
Iedere josti kan zoiets verzinnen wat ook nog overtuigend klinkt... je gelooft het toch allemaal.
't Is maar wat de gek er voor geeft.quote:
Maar je zult nooit zeker weten wat er precies achter zit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:29 schreef BVO het volgende:
Uhuh, maar er moet toch iets achter zitten lijkt mij..
En dat wil ik dus weten, wat dat is..
Mist hier niet een "n" ergensquote:'Het is een feit dat David al lang geen strafschop meer heeft genomen', erkende bondscoach Sven-Göran Eriksson. 'Ik denk zelfs dat hij bij Real er ooit eentje heeft genomen.
Daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mist hier niet een "n" ergens?
Ik noem de schrijver van mijn lied toch ook nietquote:
Jij hebt niet eens een lied.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik noem de schrijver van mijn lied toch ook niet.
Van het lied dat ik luister danquote:
Ik nog twee weken en dan heb ik tentamensquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:58 schreef Airelle het volgende:.
Nog maar een weekje en dan HERFSTVAKANTIE!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |