Wat een wijsheidquote:Ik vind dieren verkrachting niet erg, als daar mensen-slachtoffers van verkrachting mee bespaard worden trouwens. Maar daar moet maar is onderzoek naar gedaan worden.
Toch niet mijn quote?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:56 schreef RichardQuest het volgende:
Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom zelfs ringtones.
Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal, genaamd #pol. Hoe je daar komt kun je lezen in IRC FAQ [upd 22-09-04]
Raad de quote:
[..]
Wat een wijsheid
Ja, het was met eenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:59 schreef RichardQuest het volgende:
[POLgebabbel 187] Waar is Flappie?
Je onthoudt je eigen ook nog 's.
Het is dat papa dat me in verwarring bracht, Braboquote:
Lekker incorrect.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, het was met een [afbeelding]-icon. Maar mijn beredenatie is vrij logisch. Alhoewel niet bij de massa geaccepteerd.
Ik haat joodse mensen helemaal niet, sommigen gedragen alleen ontecht extreem zielig. Sommigen rakelen steeds weer een kwestie van meer dan 60 jaar geleden op die in een geheel ander politiek klimaat zich voltrok en derhalve weinig binding heeft met de huidige werkelijkheid. Maar goed, het is een goed middel om de Europese overheden regelmatig af te persen en daarom zal het nog wel een tijdje populair blijven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Buitenlanderhaat is voor jou normaal, dan is jodenhaat ook allemaal acceptabel, nietdan ?
Oprotten naar Nederlands grondgebied.quote:Had jij niet een indische ouder en indische tantes en ooms?
Zeg tegen hun eens voor de lol: rot op naar je eigen land.
Volgens mij zeggen ze dan gewoon dash, in the US of A.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:00 schreef Tafkahs het volgende:
ooow, Pol SC, hihihih, hoe spel je eigenlijk een dash (-) ?
Zoals jij met de Aïsha omgaat dus. Wat is het, 1300 jaar geleden.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik haat joodse mensen helemaal niet, sommigen gedragen alleen ontecht extreem zielig. Sommigen rakelen steeds weer een kwestie van meer dan 60 jaar geleden op die in een geheel ander politiek klimaat zich voltrok en derhalve weinig binding heeft met de huidige werkelijkheid. Maar goed, het is een goed middel om de Europese overheden regelmatig af te persen en daarom zal het nog wel een tijdje populair blijven.
1400quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zoals jij met de Aïsha omgaat dus. Wat is het, 1300 jaar geleden.....
Okeee, leuke vinding om iets emotioneel van je af te zetten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Oprotten naar Nederlands grondgebied.![]()
Voor dit soort gezeik is het NOVA topic.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:24 schreef Tafkahs het volgende:
Hoe komt toch dat al die cda'ers van die onbegrijpelijke engerds zijn?
van Bijsterveld, Wijn, Aantjes, allemaal van die wereldvreemde figuren. Waar komen ze in godsnaam vandaan
Sorry, Pberends. Ik respecteer je strepenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Voor dit soort gezeik is het NOVA topic.
Ach, ga toch naar je Jodenstad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:01 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het is dat papa dat me in verwarring bracht, Brabo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |