quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:01 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet hoe de broer van Tania er bijna uitziet.
Dat heb ik hier ook wel eens. Ik doe altijd maar computer uit en weer aan zettenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:09 schreef babette21 het volgende:
de rechterkant van mijn toetsenbord doet raar, ik krijg steeds verkeerde tekens
dit is de dubbele punt ±
bij vierkante haken krijg ik dit ^ |
schuine streep is -
PANIEK!!!!!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:09 schreef babette21 het volgende:
de rechterkant van mijn toetsenbord doet raar, ik krijg steeds verkeerde tekens
dit is de dubbele punt ±
bij vierkante haken krijg ik dit ^ |
schuine streep is -
PANIEK!!!!!
Ctrl-Shiftquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook wel eens. Ik doe altijd maar computer uit en weer aan zetten![]()
dank u....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:11 schreef Bupatih het volgende:
Ctrl-Shift
Zo ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, zo![]()
Hij lijkt er wel echt op trouwens![]()
Nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
dank u....![]()
heb ik het zo ook veroorzaakt?!![]()
Weet ik veel, die reactie is van 4 jaar geledenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo ja.Hoe zou ik het anders kunnen weten?
Tsja, het aloude riedeltje hè.....vrouwen en computers...quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, het aloude riedeltje hè.....vrouwen en computers...
![]()
zeg nouquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:16 schreef Bupatih het volgende:
Tsja, het aloude riedeltje hè.....vrouwen en computers...
Het heeft iets met je toetsenbord-taalinstellingen te maken. Die moet normaal gezien, met een qwerty-toetsenbord, op USA-internationaal staan.quote:
mja ik heb niet aan de instellingen gezeten, dus denk dan toch aan een combi van toetsen ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:20 schreef Bupatih het volgende:
Het hieft iets met je toetsenbord-taalinstellingen te maken. Die moet normaal gezien, met een qwerty-toetsenbord, op USA-internationaal staan.
Hoe die instellingen soms veranderd worden, weet ik ook niet.
that's rightquote:Maar dat boeit niet, want je weet nu wél de oplossing.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:12 schreef Mukie het volgende:
echte bikkels, die vrouwen van tegenwoordig
Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik heb niet aan de instellingen gezeten, dus denk dan toch aan een combi van toetsen ofzo
want een paar minuten ervoor deed ie het nog gewoon..... bizar
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is ook altijd hetzelfde met tournaments, de echte winnaars liggen er allang uit..
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:02 schreef Tania18 het volgende:
O ja, het is dierendag vandaag
[afbeelding]
Dat doe je de rest van het jaar natuurlijk niet.quote:
Afspraakje?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:10 schreef MissBliss het volgende:
Hoi![]()
Aaaaargh, mijn kies![]()
Zometeen de tandarts maar bellen
Jawelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat doe je de rest van het jaar natuurlijk niet..
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die van mij zijn chagrijnig
Zeker omdat ze geen cadeautje hebben gehad ofzo![]()
Jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ooit wel eens een cadeautje gekocht op dierendag: een soort speeltje met balletjes en belletjes enzo... maar die stomme kat heeft er geen moment naar omgekeken toen
Ik heb een keer ergens gelezen dat wanneer je aan één kant van je gezicht allerlei kwaaltjes hebt, dat het komt door een gebrek aan hersenen aan die kant..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet eens 100% zeker of het wel mn kies is.. maar 1 keer in de zoveel tijd krijg ik gewoon last van de linkerhelft van mn gezichtTandvlees ontsteekt, hoofdpijn aan die kant, huid is gevoelig aan die kant.... heel vaag dus, maar mn moeder dacht dat het wel eens die kies kon zijn dan. Dus zo maar eens bellen.
Same herequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja
Hier ligt ook nog vanalles, ook balletjes en speelmuizen en krabmuizen weet ik wat allemaal maar ze doen er niks mee. Nee een plastic zak op de grond of een wc-rol is veel interessanter![]()
Ik dacht juist een overschot aan hersenen, het komt alleen voor bij hyperintelligente mensenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb een keer ergens gelezen dat wanneer je aan één kant van je gezicht allerlei kwaaltjes hebt, dat het komt door een gebrek aan hersenen aan die kant..
Oh, nu je het zegt... *auw* Ik heb pijn aan mijn linkerwang, linkeroog, linkerneusgat en mijn kiezen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht juist een overschot aan hersenen, het komt alleen voor bij hyperintelligente mensen![]()
Daar denk ik nog even over naquote:
*gouden rijkoets afstreept*quote:
touwtjes, knikkers en dozen.... succes gegarandeerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef MissBliss het volgende:
Onze kat is totaal fan van 'het touwtje dat over de grond beweegt' en kan zichzelf ook prima vermaken met bewegende grassprietjes in de tuin
Wat moet ik met 500 paarden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*gouden rijkoets afstreept*
*500 rozen + paarden afzegt*
Ik ben nu dus ook thuis en ga zo naar bed.quote:
Om voor de koets te spannen.quote:
Die vrouwen van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ben nu dus ook thuis en ga zo naar bed.
ziek
Ik heb de kat net maar wat extra brokjes gegeven want we hebben niks 'speciaals' in huisquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
touwtjes, knikkers en dozen.... succes gegarandeerd
maar onze kat wordt oud, nog even en ze moet aan de rollator
ik had laatst snoepies voor 't konijn gekocht, maar hij vindt ze niet te vreten...
ik denk dat ik 'm vanavond maar gewoon een peen geef, of 'n ouwe boterham
Waar gaat de koets dan heen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Om voor de koets te spannen.
Beetje veel, dat wel...
See you when you're 40, enzo..quote:
Voor een kus aan/van jou heb ik dat wel over.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:17 schreef Mukie het volgende:
thx bupa, maargeeft
dadelijk word je ook nog ziek
met extra eten maak je altijd vriendenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb de kat net maar wat extra brokjes gegeven want we hebben niks 'speciaals' in huis![]()
Ohquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
See you when you're 40, enzo..
Jeweetoch?
Ik ben al dikke vrienden met de katquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
met extra eten maak je altijd vrienden![]()
haha die van ons is ook zo'n dikkerd, met een enorme hangbuik...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:24 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben al dikke vrienden met de kat![]()
[afbeelding]
Disclaimer: deze foto is heel onflatteus, normaal ziet hij er niet zó dik uit.
Jijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:08 schreef LeBeau het volgende:
Moet ik nog stemmen in het tournament?
Of had ik deze ronde al gehad?
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:31 schreef MissBliss het volgende:
Morgen half 5 naar de tandarts... en de assistente zei dat als hij (de kies) niet genoeg door is dat ik dan naar de![]()
kaakchirurg
![]()
moet...
Altijd leuk! Snijden, boren, trekken! En ze hebben daar van die leuke mega-grote verdovingsnaalden die ze lekker pijnlijk in je gehemelte duwen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:31 schreef MissBliss het volgende:
Morgen half 5 naar de tandarts... en de assistente zei dat als hij (de kies) niet genoeg door is dat ik dan naar de![]()
kaakchirurg
![]()
moet...
Vooralquote:
Vooral de uitslag.quote:
Ik krijg er honger van.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Altijd leuk! Snijden, boren, trekken! En ze hebben daar van die leuke mega-grote verdovingsnaalden die ze lekker pijnlijk in je gehemelte duwen.![]()
En dan nog kan het natuurlijk zo zijn dat de verdoving niet helemaal goed werkt en je nog gewoon iets voelt, maar dat de chirurg dat niet door heeft omdat je zo moeilijk kunt praten met een boor en een lading bloed in je mond.![]()
Veel succes.![]()
quote:
Ik wil kaas! Met augurk!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik krijg er honger van.
Iemand een kaakje?![]()
Doet helemaal geen pijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef LeBeau het volgende:
En ze hebben daar van die leuke mega-grote verdovingsnaalden die ze lekker pijnlijk in je gehemelte duwen.![]()
Ik hoop het niet neequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Nou, hopen dat dat niet hoeft te gebeuren.
Ja hey dank jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Altijd leuk! Snijden, boren, trekken! En ze hebben daar van die leuke mega-grote verdovingsnaalden die ze lekker pijnlijk in je gehemelte duwen.![]()
En dan nog kan het natuurlijk zo zijn dat de verdoving niet helemaal goed werkt en je nog gewoon iets voelt, maar dat de chirurg dat niet door heeft omdat je zo moeilijk kunt praten met een boor en een lading bloed in je mond.![]()
Veel succes.![]()
Op je billetjes, als je niet uitkijkt!!!!!!!!11quote:
Andijvie met augurk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wil kaas! Met augurk!![]()
![]()
Maar de kaas is op.![]()
Bij mij deden ze wel pijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Doet helemaal geen pijn
Ik kreeg 3 of 4 prikken, maar voelde bijna niks.
Wat ben je toch weer gemeen![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bij mij deden ze wel pijn.![]()
En de tweede keer dat ik ging was de verdoving ook niet 100%, maar ging hij toch door.![]()
Ik ben niet gemeen, ik ben getraumatiseerd.![]()
Het kan nu alleen maar meevallen.quote:
Ik lust geen andijvie.quote:
Nee, zo win je stemmen!!!11~`1!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Op je billetjes, als je niet uitkijkt!!!!!!!!11![]()
![]()
!!!
Dankzij jou is er geen volgende ronde meer voor mij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, zo win je stemmen!!!11~`1!![]()
Je zit er toch nog in? Dan mag je wel wat beter je best doen voor de volgende ronde!
Heb je verloren van Sven?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dankzij jou is er geen volgende ronde meer voor mij.
Nog niet joh.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Op wie dan?![]()
(Goh, wat zou je nou antwoorden)
Nouhouuuu....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Veel succes.![]()
Maar als het gewoon bij de tandarts gebeurt schijnt het niet erg te zijn!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nouhouuuu....![]()
En bedankt hè![]()
Moet deze week ook naar de tandarts en binnekort verstandkiezen laten trekken![]()
Geen idee of de tandarts het zelf gaat doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar als het gewoon bij de tandarts gebeurt schijnt het niet erg te zijn!
In ieder geval niet met snijden etc... Maar als hij niet genoeg door is moet je dus naar de kaakchirurg en dan is LeBeaus verhaaltje dus van toepassing![]()
*duimt*
Ik heb al gruwelverhalen gehoord ja, van een kaak die gebroken was omdat die kies rotsvast zat ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Geen idee of de tandarts het zelf gaat doen![]()
SuccesKomt goed hoor [afbeelding]
Net nog iemand gesproken die ze heeft moeten laten trekken. Was iets misgegaan, tand in tweeen gescheurd ofzoiets
. Pijnlijk iig.
Even nog wat meer angst aanjagen![]()
Ach, dat is eigenlijk gewoon goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
Jullie zitten elkaar wel lekker te maken, met al die verhaaltjes.
Verleidelijk, maar ik ben nog niet overtuigdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]Op diegene die altijd tof is; Op diegene die altijd voor iedereen klaar staat; Op diegene die zeer behulpzaam is bij wat dan ook; Op diegene die zeer pikante naaktfoto's mailt; Op diegene die zeer pikante vakantiefoto's mailt; Op diegene die altijd op jou zal stemmen ;
Op diegene die bij bijna alles dezelfde smaak heeft als jij .
Tsja...hoe die heet, kun je natuurlijk zelf wel raden.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:11 schreef mark_03 het volgende:
Hey Svennie... wie is dat in je avatar?
Hoi, ik ben Sven en we hebben samen een kind. Stem je op mijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Verleidelijk, maar ik ben nog niet overtuigd![]()
Ohja tuurlijkquote:
Ja ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]Op diegene die altijd tof is; Op diegene die altijd voor iedereen klaar staat; Op diegene die zeer behulpzaam is bij wat dan ook; Op diegene die zeer pikante naaktfoto's mailt; Op diegene die zeer pikante vakantiefoto's mailt; Op diegene die altijd op jou zal stemmen ;
Op diegene die bij bijna alles dezelfde smaak heeft als jij .
Tsja...hoe die heet, kun je natuurlijk zelf wel raden.
AMX is echt de beste film die ik in tijden heb gezien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk.
VanFight Club
en American History X (die ik nog steeds moet gaan zien, maar ik durf niet
).
Ik hou die stem maar neutraal. Ik lig er toch uit deze ronde, dus het kan toch niet tegen me werkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Sven en we hebben samen een kind. Stem je op mij [afbeelding]?
Hij is echt heel goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:13 schreef mark_03 het volgende:
en American History X (die ik nog steeds moet gaan zien, maar ik durf niet).
Wat een non-argument zeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik hou die stem maar neutraal. Ik lig er toch uit deze ronde, dus het kan toch niet tegen me werken![]()
Hoe kan ik je dán overtuigen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Verleidelijk, maar ik ben nog niet overtuigd![]()
Jammerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:22 schreef Bupatih het volgende:
En nee, ik ga niet weer kinky foto's met zweepje mailen.
Welquote:
Is ie echt zo agressief als iedereen zegt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
AMX is echt de beste film die ik in tijden heb gezien.
Valt best mee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:29 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is ie echt zo agressief als iedereen zegt?
Als jij het zegtquote:
Oké, oké.quote:
Soms moet je alleen even het geluid uitzettenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als jij het zegtmoet ik 'm ook maar ff zien
.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, oké.
Ik mail ze dan wel *grom*
Maar dan verwacht ik wel een stem als beloning.
Whaha, dan doe ik m'n hoofd wel ff in m'n kussenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Soms moet je alleen even het geluid uitzetten![]()
Wat is dat? Een ja of een nee?quote:
Wat een vertrouwen weerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is dat? Een ja of een nee?
Ik ken jouw sneaky trucjes wel.
Antwoorden met een vork-smiley, wachten tot ik mijn kinky-foto's mail en dan zeggen: "Dankje, maar ik heb geen ja gezegd op de vraag of ik mijn stem aan jou geef"
En nog stééds geef je geen antwoord.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:45 schreef Bupatih het volgende:
Wie wil nou niet op mij stemmen nadat ik allerlei punten heb aangegeven die als een bus kloppen
Onze "GMTA"- en "Hey, dat vind ik ook"-momenten, wat doe je?!![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Sven en we hebben samen een kind. Stem je op mij [afbeelding]?
Het leven bestaat uit keuzes, Tania.quote:
Ah, ik ben niet zo goed in kiezen, nou enquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het leven bestaat uit keuzes, Tania.
Pfff, net of Sven naar dat kind omkijkt! [afbeelding]
Ja halloquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet zo goed in kiezen, nou en![]()
Zag 'm net bij de FRS voor een paar euro liggen. Ik ga 'm halenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:02 schreef MissBliss het volgende:
Mark je moet American History X echt kijken hoor!
Waar zijn je stijl en klasse gebleven?quote:
Stoeprandscenequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:02 schreef MissBliss het volgende:
Mark je moet American History X echt kijken hoor!
Is het ook nooit geweest. Je moet alleen weten welke artiesten goed zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:24 schreef Airelle het volgende:
Nas - Bridging the Gap
Kayne West feat. Jamie Fox - Gold digger
The Game - Dreams
Hiphop is zo slecht nog niet.
De keuzes die je maakt zullen altijd blijven staanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet zo goed in kiezen, nou en![]()
Nope.quote:
quote:
Ik hou wijselijk mn mondquote:Is het ook nooit geweest. Je moet alleen weten welke artiesten goed zijn
Wat zeg je dat treffendquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, jij poept op dat soort muziek I know
Mooie vrouwen poepen niet!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, jij poept op dat soort muziek I know
quote:
Op zich best gaaf, maar als ik er aan denk krijg ik keipijn aan m'n tanden.quote:
Nee, en de koningin ook niet.quote:
Ik vind die echt hilarisch!quote:
Heb je de comedyfilm Harold & Kumar al wel eens gezien?quote:
Nou, nou, nou, wat een giller was dat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb je de comedyfilm Harold & Kumar al wel eens gezien?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, jammer dat je niet in Fok!crew kan. Anders had ik je natuurlijk welkom geheten..
Nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb je de comedyfilm Harold & Kumar al wel eens gezien?
Houden zo.quote:
niksan, Duiveltja, PeRi, Skaai, Copycat, bar_rel, pberends, timbobquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
Svernie, wie moeten er nog allemaal stemmen?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:45 schreef Zhenar het volgende:
ARGH! Ik moet een artikel schrijven voor een verenigingsblad van senioren (oud-studenten), maar ik heb geen aanwijzing, thema, soort artikel, of WAT DAN OOK doorgekregen!!!![]()
![]()
![]()
Zijn er toevallig muzen aanwezig? Iemand die een onderwerp weet dat zowel jongere als oudere 'werkenden' interesseert en het liefst ook nog zijdelings aan Groningen of het studentenleven is gerelateerd (maar dat laatste hoeft niet)??? PLEEEEEEAAAAASSSSEEEE help!![]()
Ben ik niet crew genoeg voor je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Huren! Leuke film
Doogie Howser speelt erinal is dat van voor jou tijd denk ik
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:51 schreef pberends het volgende:
Die James Blunt zegt in het liedje Beautiful dat ie fucking high was. Heet hij daarom blunt van z'n achternaam? Das namelijk een andere naam voor joint.
Ah, daar heb je het al.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, wat een giller was dat..
niksan stemt ook niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
niksan, Duiveltja, PeRi, Skaai, Copycat, bar_rel, pberends, timbob
Ik ben echt moeite aan het doen om te begrijpen wat er nou zo grappig aan is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg nou zelf, dit zijn toch de beste![]()
nog steeds baggerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nope.
Maar hoe gaat het met jóu?
Voel je je al wat beter?
De eerste twee rondes anders wel.quote:
Alleen de eerste ronde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
De eerste twee rondes anders wel..
Oh ja, dit is de 3e pas.quote:
griepjequote:
Iets dat jongere EN oudere werkenden interessant vinden?quote:
Thanks for the reminder, ik moet vanavond Gilmore Girls kijkenquote:
Het moet wel amusementswaarde hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Iets dat jongere EN oudere werkenden interessant vinden?
- Salaris
- Secundaire voorwaarden
etc.
Of ligt dat niet zo simpel.
Ai.quote:
Wat een dooddoener zo'n opmerkingquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ai.
Tsja, het is weer die tijd van het jaar, hè...dan kun je er vaak niet aan ontkomen.
Wat valt er anders over te zeggen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat een dooddoener zo'n opmerking
"ja het heerst he?"
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat valt er anders over te zeggen?
Het is een feit en feiten zijn nooit verkeerd om te melden.
maar het klopt welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat een dooddoener zo'n opmerking
"ja het heerst he?"
En ik heb ook nog steeds keelpijn en nu ook koppijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:51 schreef Mukie het volgende:
maar het klopt wel
10 lui al van mn werk liggen plat
Kippensoep voor mij, met lettervermicelliquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:49 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]Biedt aan om soep te maken
keelpijn weet ik wat opquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik heb ook nog steeds keelpijn en nu ook koppijn.
Zo maar lekker heet douchen en crashen voor de teevee.
De sportschool wacht wel.
Jij bent Domino Administrator voor een ICT-Helpdesk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
maar het klopt wel
10 lui al van mn werk liggen plat
Oii jij ook al?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik heb ook nog steeds keelpijn en nu ook koppijn.
Zo maar lekker heet douchen en crashen voor de teevee.
De sportschool wacht wel.
|Zodra ik geleerd heb om het te maken, kom ik langs!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kippensoep voor mij, met lettervermicelli*au*
.
Hey, dat heb ik zondag nog op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kippensoep voor mij, met lettervermicelli*au*
.
Ik heb wel een foute zijden blouse van vroegerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:00 schreef Copycat het volgende:
En een zijden sjaal bij de kippensoep svp!
www.lotusdomino.comquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij bent Domino Administrator voor een ICT-Helpdesk.
Wasda?
[..]
Oii jij ook al?
Het heerst he in deze tijd van het jaar![]()
[..]
|Zodra ik geleerd heb om het te maken, kom ik langs!
Cup-A-Soup.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:01 schreef Duiveltja het volgende:
|Zodra ik geleerd heb om het te maken, kom ik langs!
Coolquote:
Of een brok gember/ teentje knoflook in je mikkie stoppen.quote:
Deal!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:01 schreef Duiveltja het volgende:
Zodra ik geleerd heb om het te maken, kom ik langs!
En de users ook al.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
In US krijgen de mods cadeautjes? What the foque!![]()
ik kan het plaatje wel weghalen andersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Klootzak!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:10 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben roti eten
Ow, alleen als ik leer om roti en soep te makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deal!
Als je dan ook leert hoeroti
moet maken, stel ik mijn huis graag voor je open!
*auhau*
![]()
Is gewoon een kwestie van leuke users hebben he, die zijn voorbeeldig in US dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Alle 3quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Cool
Doe je 1ste, 2de of 3e lijns helpdesk werk. Ik heb op mijn stage op een helpdesk gezeten bij de gemeente van Nieuwegein. Wat een pain in the A was dat soms zeg
Als je dat doet dan ga ik op je andere voet staan, dan loop je helemaal debiel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:12 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kan het plaatje wel weghalen anders
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik post hier even om het crew-gehalte op deze pagina wat tegenwicht te bieden...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
Dit begint een beetje op een crew-only topic te lijken...
De users ook zo te zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Ja maar pas nadat de mods cadeautjes hebben gehad he.quote:
Daarvan weet ik immers zeker dat ik het lekker vindquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:12 schreef Duiveltja het volgende:
Ow, alleen als ik leer om roti en soep te maken![]()
Oi.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En de users ook al.
Ik ben hier gewoon een user, dus kom maar op..
Zeker, maar toch frappant hoe wij alwéér dezelfde dingen denken op hetzelfde moment.quote:
Ahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar pas nadat de mods cadeautjes hebben gehad he.
Het was wel opvallend jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeker, maar toch frappant hoe wij alwéér dezelfde dingen denken op hetzelfde moment.![]()
Wat ook frappant is dat MissBliss het altijd net een minuutje eerder denkt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeker, maar toch frappant hoe wij alwéér dezelfde dingen denken op hetzelfde moment.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:11 schreef Skaai het volgende:
ik kom er ook aan, Duiveltja.
Roti is popiquote:
quote:
Mijn ego wat doe jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarvan weet ik immers zeker dat ik het lekker vind.
De servers van Fok! staan dichter in de buurt van Zuid-Holland dan Oost-Gelderland.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat ook frappant is dat MissBliss het altijd net een minuutje eerder denkt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je dat doet dan ga ik op je andere voet staan, dan loop je helemaal debiel!
Ben ik niet een "is" vergetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De servers van Fok! staan dichter in de buurt van Zuid-Holland dan Oost-Gelderland.
Euh..nee, doe maar niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:27 schreef Svensational het volgende:
timbob en Skaai, willen jullie nog stemmen?
Svensational vs. Bupatih
Tania18 vs. Dizer
BVO vs. MissBliss
Ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben ik niet een "is" vergeten?
Wat niet meer dan logisch is natuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De servers van Fok! staan dichter in de buurt van Zuid-Holland dan Oost-Gelderland.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:27 schreef Duiveltja het volgende:
Cc check je mail
edit: al gedaan zie ik
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van leuke users hebben he, die zijn voorbeeldig in US dus.![]()
![]()
Heeft Cc al gestemd?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:27 schreef Svensational het volgende:
Svensational vs. Bupatih
Tania18 vs. Dizer
BVO vs. MissBliss
Geenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]![]()
Zit jij alleen op die helpdesk ofzoWat heb je voor opleiding gedaan?
Als je terugleest kun je zien dat Copycat nog niet gestemd heeft. Maar ik ben het wel vergeten aan haar te vragen.quote:
Nu wel, aangezien er een fucking compilatie van Desperate Housewives wordt uitgezonden:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:35 schreef Bupatih het volgende:
Heeft Cc al gestemd?
AAAARRGGGHquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu wel, aangezien er een fucking compilatie van Desperate Housewives wordt uitgezonden:
Svensational vs. Bupatih
Tania18 vs. Dizer
BVO vs. MissBliss![]()
quote:
2 lekkere wijven die tweeling zijn houden een schijtwedstrijdquote:
James Cuntquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
James Blunt
![]()
En nee, dat is dan toeval.
Dat geeft nog steeds niet aan waarom je in zo'n geval op Sven stemt en niet op mij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was ook een zware dobber en hey, ik heb keelpijn dus ben eigenlijk ontoerekeningsvatbaar
.
Joh, elke rechter zou me vrijspreken onder deze omstandigheden!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Dat geeft nog steeds niet aan waarom je in zo'n geval op Sven stemt en niet op mij.
Joh, ga toch Desperate Housewives kijken!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joh, elke rechter zou me vrijspreken onder deze omstandigheden!
Dat is een fucking compilatie-aflevering!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
Joh, ga toch Desperate Housewives kijken!
Doe je dan goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Geen
De meeste dingen heb ik mezelf aangeleerd. Watch en learn dat idee
Maar ik zit op de IT-afdeling voor de users, maar beheer de servers ernaast nog.
Joh, ga dan je stem wijzigen ofzo!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is een fucking compilatie-aflevering!
Je doet het erom, hè?
![]()
![]()
Nee, Sven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:54 schreef Svensational het volgende:
Bupatih, zou je Copycat met rust willen laten? Ik heb geen enkel probleem met haar stemgedrag. [afbeelding].
Weet je wat, weet je wat, weet je wat, weet je wat, weet je wat, weet je wat, weet je wat, weet je wat???quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:55 schreef Bupatih het volgende:
Joh, ga dan je stem wijzigen ofzo!
Maar doe iets!!!
Nu ga ik echt douchen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga Copycat betasten
Vluchtgedrag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je wat, weet je wat, weet je wat, weet je wat, weet je wat, weet je wat, weet je wat, weet je wat???
Ik ga douchen!
Ja wat hij zegt dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
AAAARRGGGH!
Niks tegen jou hoor, Cc
Maar wel op je stemkeuze.
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja wat hij zegt dus [afbeelding]
Logischerwijs![]()
Bapu, je principes!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, Sven. [afbeelding]. Ik ga Copycat stalken, lastigvallen, irriteren, ondervragen, betasten, hacken en demoniseren totdat ze haar stem wijzigt. [afbeelding]
Uiteraard allemeaal voorzien van een degelijke [afbeelding]-smiley op mijn gelaat.
Allicht. [afbeelding]
Wat heb je nú weer te melden over mijn 'principes'?quote:
*Zegt er wat van*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zij zegt![]()
MB, zeg er eens wat van.
Tania die niet wil stemmen, Cc die zogenaamd ziekjes is en daarom maar op Sven BVO stemt. [afbeelding]
[afbeelding]
Niks, maar jij had principes en die druisen tegen in wat je wilt gaan doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat heb je nú weer te melden over mijn 'principes'?
Yeah right.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niks, maar jij had principes en die druisen tegen in wat je wilt gaan doen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*Zegt er wat van*
Dames, dat kan niet hoor![]()
Tania stemmen!
Cc stem maar als je niet meer zogenaamd ziekjes bent!
Zo, dat hielp vast![]()
Allicht. Jij bent het met iedereen eens, zolang jij je stemmen binnen krijgt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
Ik ben het met Duiveltja, MissBliss, Copycat en Bupatih eens. [afbeelding]
Ligt eraan hoe.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dus betasten gaat niet tegen die principes van jou in?
Windows idd en Linuxquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Doe je dan goedNog andere dingen die je op de computer doet? Ik heb MBO systeembeheer gedaan en gehaald, maar ik doe nu wat op het het HBO
Wat voor servers staan er trouwens? Gewoon Windowssevers?
Ga ik jou aan je nieuwsgierige neus hangen...quote:
Welterustenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:19 schreef Mukie het volgende:
Maar ik duik mn bedje weer in, kan ik morgen tenminste meedoen aan de bhv training
Fijne avond allemaal
Het verwachtte antwoordquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga ik jou aan je nieuwsgierige neus hangen...
[geschokt]Tegen mij?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:24 schreef LeBeau het volgende:
[bitter]CC is een van de weinige mensen hier die wel weet hoe ze moet stemmen.[/bitter]
Svensational Bupatih Svensational Bupatih Svensational Bupatih Svensational Bupatihquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:27 schreef Svensational het volgende:
Svensational vs. Bupatih
Tania18 vs. Dizer
BVO vs. MissBliss
Ik had het meer over 'Het verwachtte antwoord'.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Verwachtte niet echt dat jij in geuren en kleuren ging vertellen wat je ging betasten.
Hoi... gingen we nu nog betasten of kan ik beter een glas jasmijnthee drinken?quote:
Oi. Ik blijf nog ff.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Svensational Bupatih Svensational Bupatih Svensational Bupatih Svensational Bupatih
Dizer
MissBliss
Oii geen verleden tijdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het meer over 'Het verwachtte antwoord'.
Neuh, drink eerst maar je thee op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoi... gingen we nu nog betasten of kan ik beter een glas jasmijnthee drinken?
Doe nou maar.quote:Ik lust geen gember en mijn tere gestel kan niet tegen een overload knoflook...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het meer over 'Het verwachtte antwoord'.
Dudequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb ik je eindelijk betrapt op een fout.
Een bijvoegelijk naamwoord (dus als het iets zegt over het zelfstandignaamwoord) moet ALTIJD zo kort mogelijk...
Dus met 1 t.
WHAHAHA
Stemadvies na deze blunder: Stem Sven![]()
.
Met deze post gaf ik aan dat Duiveltja een fout maakte.quote:
De fout lag bij mijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Een bijvoegelijk naamwoord (dus als het iets zegt over het zelfstandignaamwoord) moet ALTIJD zo kort mogelijk...
Dus met 1 t.
WHAHAHA
.
Goddomme, laat ik mezelf eerst eens gaan inlezen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dus met 1 t.
WHAHAHA
.
Goddomme, laat ik mezelf eerst eens gaan inlezen.
Sorry Buupquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude![]()
![]()
Anders lees je even beter...
[..]
Zo wil ik het graag horen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Sorry Buup. Allemaal weer op Buup stemmen dus
. Ik lees me ook nooit in
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |