quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:01 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet hoe de broer van Tania er bijna uitziet.
Dat heb ik hier ook wel eens. Ik doe altijd maar computer uit en weer aan zettenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:09 schreef babette21 het volgende:
de rechterkant van mijn toetsenbord doet raar, ik krijg steeds verkeerde tekens
dit is de dubbele punt ±
bij vierkante haken krijg ik dit ^ |
schuine streep is -
PANIEK!!!!!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:09 schreef babette21 het volgende:
de rechterkant van mijn toetsenbord doet raar, ik krijg steeds verkeerde tekens
dit is de dubbele punt ±
bij vierkante haken krijg ik dit ^ |
schuine streep is -
PANIEK!!!!!
Ctrl-Shiftquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook wel eens. Ik doe altijd maar computer uit en weer aan zetten![]()
dank u....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:11 schreef Bupatih het volgende:
Ctrl-Shift
Zo ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, zo![]()
Hij lijkt er wel echt op trouwens![]()
Nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
dank u....![]()
heb ik het zo ook veroorzaakt?!![]()
Weet ik veel, die reactie is van 4 jaar geledenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo ja.Hoe zou ik het anders kunnen weten?
Tsja, het aloude riedeltje hè.....vrouwen en computers...quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, het aloude riedeltje hè.....vrouwen en computers...
![]()
zeg nouquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:16 schreef Bupatih het volgende:
Tsja, het aloude riedeltje hè.....vrouwen en computers...
Het heeft iets met je toetsenbord-taalinstellingen te maken. Die moet normaal gezien, met een qwerty-toetsenbord, op USA-internationaal staan.quote:
mja ik heb niet aan de instellingen gezeten, dus denk dan toch aan een combi van toetsen ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:20 schreef Bupatih het volgende:
Het hieft iets met je toetsenbord-taalinstellingen te maken. Die moet normaal gezien, met een qwerty-toetsenbord, op USA-internationaal staan.
Hoe die instellingen soms veranderd worden, weet ik ook niet.
that's rightquote:Maar dat boeit niet, want je weet nu wél de oplossing.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:12 schreef Mukie het volgende:
echte bikkels, die vrouwen van tegenwoordig
Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik heb niet aan de instellingen gezeten, dus denk dan toch aan een combi van toetsen ofzo
want een paar minuten ervoor deed ie het nog gewoon..... bizar
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is ook altijd hetzelfde met tournaments, de echte winnaars liggen er allang uit..
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:02 schreef Tania18 het volgende:
O ja, het is dierendag vandaag
[afbeelding]
Dat doe je de rest van het jaar natuurlijk niet.quote:
Afspraakje?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:10 schreef MissBliss het volgende:
Hoi![]()
Aaaaargh, mijn kies![]()
Zometeen de tandarts maar bellen
Jawelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat doe je de rest van het jaar natuurlijk niet..
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die van mij zijn chagrijnig
Zeker omdat ze geen cadeautje hebben gehad ofzo![]()
Jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ooit wel eens een cadeautje gekocht op dierendag: een soort speeltje met balletjes en belletjes enzo... maar die stomme kat heeft er geen moment naar omgekeken toen
Ik heb een keer ergens gelezen dat wanneer je aan één kant van je gezicht allerlei kwaaltjes hebt, dat het komt door een gebrek aan hersenen aan die kant..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet eens 100% zeker of het wel mn kies is.. maar 1 keer in de zoveel tijd krijg ik gewoon last van de linkerhelft van mn gezichtTandvlees ontsteekt, hoofdpijn aan die kant, huid is gevoelig aan die kant.... heel vaag dus, maar mn moeder dacht dat het wel eens die kies kon zijn dan. Dus zo maar eens bellen.
Same herequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja
Hier ligt ook nog vanalles, ook balletjes en speelmuizen en krabmuizen weet ik wat allemaal maar ze doen er niks mee. Nee een plastic zak op de grond of een wc-rol is veel interessanter![]()
Ik dacht juist een overschot aan hersenen, het komt alleen voor bij hyperintelligente mensenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb een keer ergens gelezen dat wanneer je aan één kant van je gezicht allerlei kwaaltjes hebt, dat het komt door een gebrek aan hersenen aan die kant..
Oh, nu je het zegt... *auw* Ik heb pijn aan mijn linkerwang, linkeroog, linkerneusgat en mijn kiezen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht juist een overschot aan hersenen, het komt alleen voor bij hyperintelligente mensen![]()
Daar denk ik nog even over naquote:
*gouden rijkoets afstreept*quote:
touwtjes, knikkers en dozen.... succes gegarandeerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef MissBliss het volgende:
Onze kat is totaal fan van 'het touwtje dat over de grond beweegt' en kan zichzelf ook prima vermaken met bewegende grassprietjes in de tuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |