Ik heb al gruwelverhalen gehoord ja, van een kaak die gebroken was omdat die kies rotsvast zat ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Geen idee of de tandarts het zelf gaat doen![]()
SuccesKomt goed hoor [afbeelding]
Net nog iemand gesproken die ze heeft moeten laten trekken. Was iets misgegaan, tand in tweeen gescheurd ofzoiets
. Pijnlijk iig.
Even nog wat meer angst aanjagen![]()
Ach, dat is eigenlijk gewoon goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
Jullie zitten elkaar wel lekker te maken, met al die verhaaltjes.
Verleidelijk, maar ik ben nog niet overtuigdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]Op diegene die altijd tof is; Op diegene die altijd voor iedereen klaar staat; Op diegene die zeer behulpzaam is bij wat dan ook; Op diegene die zeer pikante naaktfoto's mailt; Op diegene die zeer pikante vakantiefoto's mailt; Op diegene die altijd op jou zal stemmen ;
Op diegene die bij bijna alles dezelfde smaak heeft als jij .
Tsja...hoe die heet, kun je natuurlijk zelf wel raden.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:11 schreef mark_03 het volgende:
Hey Svennie... wie is dat in je avatar?
Hoi, ik ben Sven en we hebben samen een kind. Stem je op mijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Verleidelijk, maar ik ben nog niet overtuigd![]()
Ohja tuurlijkquote:
Ja ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]Op diegene die altijd tof is; Op diegene die altijd voor iedereen klaar staat; Op diegene die zeer behulpzaam is bij wat dan ook; Op diegene die zeer pikante naaktfoto's mailt; Op diegene die zeer pikante vakantiefoto's mailt; Op diegene die altijd op jou zal stemmen ;
Op diegene die bij bijna alles dezelfde smaak heeft als jij .
Tsja...hoe die heet, kun je natuurlijk zelf wel raden.
AMX is echt de beste film die ik in tijden heb gezien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk.
VanFight Club
en American History X (die ik nog steeds moet gaan zien, maar ik durf niet
).
Ik hou die stem maar neutraal. Ik lig er toch uit deze ronde, dus het kan toch niet tegen me werkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Sven en we hebben samen een kind. Stem je op mij [afbeelding]?
Hij is echt heel goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:13 schreef mark_03 het volgende:
en American History X (die ik nog steeds moet gaan zien, maar ik durf niet).
Wat een non-argument zeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik hou die stem maar neutraal. Ik lig er toch uit deze ronde, dus het kan toch niet tegen me werken![]()
Hoe kan ik je dán overtuigen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Verleidelijk, maar ik ben nog niet overtuigd![]()
Jammerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:22 schreef Bupatih het volgende:
En nee, ik ga niet weer kinky foto's met zweepje mailen.
Welquote:
Is ie echt zo agressief als iedereen zegt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
AMX is echt de beste film die ik in tijden heb gezien.
Valt best mee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:29 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is ie echt zo agressief als iedereen zegt?
Als jij het zegtquote:
Oké, oké.quote:
Soms moet je alleen even het geluid uitzettenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als jij het zegtmoet ik 'm ook maar ff zien
.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, oké.
Ik mail ze dan wel *grom*
Maar dan verwacht ik wel een stem als beloning.
Whaha, dan doe ik m'n hoofd wel ff in m'n kussenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Soms moet je alleen even het geluid uitzetten![]()
Wat is dat? Een ja of een nee?quote:
Wat een vertrouwen weerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is dat? Een ja of een nee?
Ik ken jouw sneaky trucjes wel.
Antwoorden met een vork-smiley, wachten tot ik mijn kinky-foto's mail en dan zeggen: "Dankje, maar ik heb geen ja gezegd op de vraag of ik mijn stem aan jou geef"
En nog stééds geef je geen antwoord.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:45 schreef Bupatih het volgende:
Wie wil nou niet op mij stemmen nadat ik allerlei punten heb aangegeven die als een bus kloppen
Onze "GMTA"- en "Hey, dat vind ik ook"-momenten, wat doe je?!![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Sven en we hebben samen een kind. Stem je op mij [afbeelding]?
Het leven bestaat uit keuzes, Tania.quote:
Ah, ik ben niet zo goed in kiezen, nou enquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het leven bestaat uit keuzes, Tania.
Pfff, net of Sven naar dat kind omkijkt! [afbeelding]
Ja halloquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet zo goed in kiezen, nou en![]()
Zag 'm net bij de FRS voor een paar euro liggen. Ik ga 'm halenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:02 schreef MissBliss het volgende:
Mark je moet American History X echt kijken hoor!
Waar zijn je stijl en klasse gebleven?quote:
Stoeprandscenequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:02 schreef MissBliss het volgende:
Mark je moet American History X echt kijken hoor!
Is het ook nooit geweest. Je moet alleen weten welke artiesten goed zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:24 schreef Airelle het volgende:
Nas - Bridging the Gap
Kayne West feat. Jamie Fox - Gold digger
The Game - Dreams
Hiphop is zo slecht nog niet.
De keuzes die je maakt zullen altijd blijven staanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet zo goed in kiezen, nou en![]()
Nope.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |