Wat moet ik met 500 paarden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*gouden rijkoets afstreept*
*500 rozen + paarden afzegt*
Ik ben nu dus ook thuis en ga zo naar bed.quote:
Om voor de koets te spannen.quote:
Die vrouwen van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ben nu dus ook thuis en ga zo naar bed.
ziek
Ik heb de kat net maar wat extra brokjes gegeven want we hebben niks 'speciaals' in huisquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
touwtjes, knikkers en dozen.... succes gegarandeerd
maar onze kat wordt oud, nog even en ze moet aan de rollator
ik had laatst snoepies voor 't konijn gekocht, maar hij vindt ze niet te vreten...
ik denk dat ik 'm vanavond maar gewoon een peen geef, of 'n ouwe boterham
Waar gaat de koets dan heen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Om voor de koets te spannen.
Beetje veel, dat wel...
See you when you're 40, enzo..quote:
Voor een kus aan/van jou heb ik dat wel over.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:17 schreef Mukie het volgende:
thx bupa, maargeeft
dadelijk word je ook nog ziek
met extra eten maak je altijd vriendenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb de kat net maar wat extra brokjes gegeven want we hebben niks 'speciaals' in huis![]()
Ohquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
See you when you're 40, enzo..
Jeweetoch?
Ik ben al dikke vrienden met de katquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
met extra eten maak je altijd vrienden![]()
haha die van ons is ook zo'n dikkerd, met een enorme hangbuik...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:24 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben al dikke vrienden met de kat![]()
[afbeelding]
Disclaimer: deze foto is heel onflatteus, normaal ziet hij er niet zó dik uit.
Jijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:08 schreef LeBeau het volgende:
Moet ik nog stemmen in het tournament?
Of had ik deze ronde al gehad?
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:31 schreef MissBliss het volgende:
Morgen half 5 naar de tandarts... en de assistente zei dat als hij (de kies) niet genoeg door is dat ik dan naar de![]()
kaakchirurg
![]()
moet...
Altijd leuk! Snijden, boren, trekken! En ze hebben daar van die leuke mega-grote verdovingsnaalden die ze lekker pijnlijk in je gehemelte duwen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:31 schreef MissBliss het volgende:
Morgen half 5 naar de tandarts... en de assistente zei dat als hij (de kies) niet genoeg door is dat ik dan naar de![]()
kaakchirurg
![]()
moet...
Vooralquote:
Vooral de uitslag.quote:
Ik krijg er honger van.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Altijd leuk! Snijden, boren, trekken! En ze hebben daar van die leuke mega-grote verdovingsnaalden die ze lekker pijnlijk in je gehemelte duwen.![]()
En dan nog kan het natuurlijk zo zijn dat de verdoving niet helemaal goed werkt en je nog gewoon iets voelt, maar dat de chirurg dat niet door heeft omdat je zo moeilijk kunt praten met een boor en een lading bloed in je mond.![]()
Veel succes.![]()
quote:
Ik wil kaas! Met augurk!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik krijg er honger van.
Iemand een kaakje?![]()
Doet helemaal geen pijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef LeBeau het volgende:
En ze hebben daar van die leuke mega-grote verdovingsnaalden die ze lekker pijnlijk in je gehemelte duwen.![]()
Ik hoop het niet neequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Nou, hopen dat dat niet hoeft te gebeuren.
Ja hey dank jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Altijd leuk! Snijden, boren, trekken! En ze hebben daar van die leuke mega-grote verdovingsnaalden die ze lekker pijnlijk in je gehemelte duwen.![]()
En dan nog kan het natuurlijk zo zijn dat de verdoving niet helemaal goed werkt en je nog gewoon iets voelt, maar dat de chirurg dat niet door heeft omdat je zo moeilijk kunt praten met een boor en een lading bloed in je mond.![]()
Veel succes.![]()
Op je billetjes, als je niet uitkijkt!!!!!!!!11quote:
Andijvie met augurk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wil kaas! Met augurk!![]()
![]()
Maar de kaas is op.![]()
Bij mij deden ze wel pijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Doet helemaal geen pijn
Ik kreeg 3 of 4 prikken, maar voelde bijna niks.
Wat ben je toch weer gemeen![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bij mij deden ze wel pijn.![]()
En de tweede keer dat ik ging was de verdoving ook niet 100%, maar ging hij toch door.![]()
Ik ben niet gemeen, ik ben getraumatiseerd.![]()
Het kan nu alleen maar meevallen.quote:
Ik lust geen andijvie.quote:
Nee, zo win je stemmen!!!11~`1!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Op je billetjes, als je niet uitkijkt!!!!!!!!11![]()
![]()
!!!
Dankzij jou is er geen volgende ronde meer voor mij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, zo win je stemmen!!!11~`1!![]()
Je zit er toch nog in? Dan mag je wel wat beter je best doen voor de volgende ronde!
Heb je verloren van Sven?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dankzij jou is er geen volgende ronde meer voor mij.
Nog niet joh.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Op wie dan?![]()
(Goh, wat zou je nou antwoorden)
Nouhouuuu....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Veel succes.![]()
Maar als het gewoon bij de tandarts gebeurt schijnt het niet erg te zijn!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nouhouuuu....![]()
En bedankt hè![]()
Moet deze week ook naar de tandarts en binnekort verstandkiezen laten trekken![]()
Geen idee of de tandarts het zelf gaat doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar als het gewoon bij de tandarts gebeurt schijnt het niet erg te zijn!
In ieder geval niet met snijden etc... Maar als hij niet genoeg door is moet je dus naar de kaakchirurg en dan is LeBeaus verhaaltje dus van toepassing![]()
*duimt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |