Wat moet ik met 500 paarden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*gouden rijkoets afstreept*
*500 rozen + paarden afzegt*
Ik ben nu dus ook thuis en ga zo naar bed.quote:
Om voor de koets te spannen.quote:
Die vrouwen van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ben nu dus ook thuis en ga zo naar bed.
ziek
Ik heb de kat net maar wat extra brokjes gegeven want we hebben niks 'speciaals' in huisquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
touwtjes, knikkers en dozen.... succes gegarandeerd
maar onze kat wordt oud, nog even en ze moet aan de rollator
ik had laatst snoepies voor 't konijn gekocht, maar hij vindt ze niet te vreten...
ik denk dat ik 'm vanavond maar gewoon een peen geef, of 'n ouwe boterham
Waar gaat de koets dan heen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Om voor de koets te spannen.
Beetje veel, dat wel...
See you when you're 40, enzo..quote:
Voor een kus aan/van jou heb ik dat wel over.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:17 schreef Mukie het volgende:
thx bupa, maargeeft
dadelijk word je ook nog ziek
met extra eten maak je altijd vriendenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb de kat net maar wat extra brokjes gegeven want we hebben niks 'speciaals' in huis![]()
Ohquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
See you when you're 40, enzo..
Jeweetoch?
Ik ben al dikke vrienden met de katquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
met extra eten maak je altijd vrienden![]()
haha die van ons is ook zo'n dikkerd, met een enorme hangbuik...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:24 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben al dikke vrienden met de kat![]()
[afbeelding]
Disclaimer: deze foto is heel onflatteus, normaal ziet hij er niet zó dik uit.
Jijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:08 schreef LeBeau het volgende:
Moet ik nog stemmen in het tournament?
Of had ik deze ronde al gehad?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |