quote:
Ik hou wijselijk mn mondquote:Is het ook nooit geweest. Je moet alleen weten welke artiesten goed zijn
Wat zeg je dat treffendquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, jij poept op dat soort muziek I know
Mooie vrouwen poepen niet!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, jij poept op dat soort muziek I know
quote:
Op zich best gaaf, maar als ik er aan denk krijg ik keipijn aan m'n tanden.quote:
Nee, en de koningin ook niet.quote:
Ik vind die echt hilarisch!quote:
Heb je de comedyfilm Harold & Kumar al wel eens gezien?quote:
Nou, nou, nou, wat een giller was dat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb je de comedyfilm Harold & Kumar al wel eens gezien?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, jammer dat je niet in Fok!crew kan. Anders had ik je natuurlijk welkom geheten..
Nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb je de comedyfilm Harold & Kumar al wel eens gezien?
Houden zo.quote:
niksan, Duiveltja, PeRi, Skaai, Copycat, bar_rel, pberends, timbobquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
Svernie, wie moeten er nog allemaal stemmen?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:45 schreef Zhenar het volgende:
ARGH! Ik moet een artikel schrijven voor een verenigingsblad van senioren (oud-studenten), maar ik heb geen aanwijzing, thema, soort artikel, of WAT DAN OOK doorgekregen!!!![]()
![]()
![]()
Zijn er toevallig muzen aanwezig? Iemand die een onderwerp weet dat zowel jongere als oudere 'werkenden' interesseert en het liefst ook nog zijdelings aan Groningen of het studentenleven is gerelateerd (maar dat laatste hoeft niet)??? PLEEEEEEAAAAASSSSEEEE help!![]()
Ben ik niet crew genoeg voor je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Huren! Leuke film
Doogie Howser speelt erinal is dat van voor jou tijd denk ik
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:51 schreef pberends het volgende:
Die James Blunt zegt in het liedje Beautiful dat ie fucking high was. Heet hij daarom blunt van z'n achternaam? Das namelijk een andere naam voor joint.
Ah, daar heb je het al.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, wat een giller was dat..
niksan stemt ook niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
niksan, Duiveltja, PeRi, Skaai, Copycat, bar_rel, pberends, timbob
Ik ben echt moeite aan het doen om te begrijpen wat er nou zo grappig aan is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg nou zelf, dit zijn toch de beste![]()
nog steeds baggerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nope.
Maar hoe gaat het met jóu?
Voel je je al wat beter?
De eerste twee rondes anders wel.quote:
Alleen de eerste ronde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
De eerste twee rondes anders wel..
Oh ja, dit is de 3e pas.quote:
griepjequote:
Iets dat jongere EN oudere werkenden interessant vinden?quote:
Thanks for the reminder, ik moet vanavond Gilmore Girls kijkenquote:
Het moet wel amusementswaarde hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Iets dat jongere EN oudere werkenden interessant vinden?
- Salaris
- Secundaire voorwaarden
etc.
Of ligt dat niet zo simpel.
Ai.quote:
Wat een dooddoener zo'n opmerkingquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ai.
Tsja, het is weer die tijd van het jaar, hè...dan kun je er vaak niet aan ontkomen.
Wat valt er anders over te zeggen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat een dooddoener zo'n opmerking
"ja het heerst he?"
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat valt er anders over te zeggen?
Het is een feit en feiten zijn nooit verkeerd om te melden.
maar het klopt welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat een dooddoener zo'n opmerking
"ja het heerst he?"
En ik heb ook nog steeds keelpijn en nu ook koppijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:51 schreef Mukie het volgende:
maar het klopt wel
10 lui al van mn werk liggen plat
Kippensoep voor mij, met lettervermicelliquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:49 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]Biedt aan om soep te maken
keelpijn weet ik wat opquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik heb ook nog steeds keelpijn en nu ook koppijn.
Zo maar lekker heet douchen en crashen voor de teevee.
De sportschool wacht wel.
Jij bent Domino Administrator voor een ICT-Helpdesk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
maar het klopt wel
10 lui al van mn werk liggen plat
Oii jij ook al?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik heb ook nog steeds keelpijn en nu ook koppijn.
Zo maar lekker heet douchen en crashen voor de teevee.
De sportschool wacht wel.
|Zodra ik geleerd heb om het te maken, kom ik langs!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kippensoep voor mij, met lettervermicelli*au*
.
Hey, dat heb ik zondag nog op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kippensoep voor mij, met lettervermicelli*au*
.
Ik heb wel een foute zijden blouse van vroegerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:00 schreef Copycat het volgende:
En een zijden sjaal bij de kippensoep svp!
www.lotusdomino.comquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij bent Domino Administrator voor een ICT-Helpdesk.
Wasda?
[..]
Oii jij ook al?
Het heerst he in deze tijd van het jaar![]()
[..]
|Zodra ik geleerd heb om het te maken, kom ik langs!
Cup-A-Soup.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:01 schreef Duiveltja het volgende:
|Zodra ik geleerd heb om het te maken, kom ik langs!
Coolquote:
Of een brok gember/ teentje knoflook in je mikkie stoppen.quote:
Deal!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:01 schreef Duiveltja het volgende:
Zodra ik geleerd heb om het te maken, kom ik langs!
En de users ook al.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
In US krijgen de mods cadeautjes? What the foque!![]()
ik kan het plaatje wel weghalen andersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Klootzak!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:10 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben roti eten
Ow, alleen als ik leer om roti en soep te makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deal!
Als je dan ook leert hoeroti
moet maken, stel ik mijn huis graag voor je open!
*auhau*
![]()
Is gewoon een kwestie van leuke users hebben he, die zijn voorbeeldig in US dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Alle 3quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Cool
Doe je 1ste, 2de of 3e lijns helpdesk werk. Ik heb op mijn stage op een helpdesk gezeten bij de gemeente van Nieuwegein. Wat een pain in the A was dat soms zeg
Als je dat doet dan ga ik op je andere voet staan, dan loop je helemaal debiel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:12 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kan het plaatje wel weghalen anders
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik post hier even om het crew-gehalte op deze pagina wat tegenwicht te bieden...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
Dit begint een beetje op een crew-only topic te lijken...
De users ook zo te zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Ja maar pas nadat de mods cadeautjes hebben gehad he.quote:
Daarvan weet ik immers zeker dat ik het lekker vindquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:12 schreef Duiveltja het volgende:
Ow, alleen als ik leer om roti en soep te maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |