Jij bent Domino Administrator voor een ICT-Helpdesk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
maar het klopt wel
10 lui al van mn werk liggen plat
Oii jij ook al?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik heb ook nog steeds keelpijn en nu ook koppijn.
Zo maar lekker heet douchen en crashen voor de teevee.
De sportschool wacht wel.
|Zodra ik geleerd heb om het te maken, kom ik langs!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kippensoep voor mij, met lettervermicelli*au*
.
Hey, dat heb ik zondag nog op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kippensoep voor mij, met lettervermicelli*au*
.
Ik heb wel een foute zijden blouse van vroegerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:00 schreef Copycat het volgende:
En een zijden sjaal bij de kippensoep svp!
www.lotusdomino.comquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij bent Domino Administrator voor een ICT-Helpdesk.
Wasda?
[..]
Oii jij ook al?
Het heerst he in deze tijd van het jaar![]()
[..]
|Zodra ik geleerd heb om het te maken, kom ik langs!
Cup-A-Soup.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:01 schreef Duiveltja het volgende:
|Zodra ik geleerd heb om het te maken, kom ik langs!
Coolquote:
Of een brok gember/ teentje knoflook in je mikkie stoppen.quote:
Deal!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:01 schreef Duiveltja het volgende:
Zodra ik geleerd heb om het te maken, kom ik langs!
En de users ook al.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
In US krijgen de mods cadeautjes? What the foque!![]()
ik kan het plaatje wel weghalen andersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Klootzak!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:10 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben roti eten
Ow, alleen als ik leer om roti en soep te makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deal!
Als je dan ook leert hoeroti
moet maken, stel ik mijn huis graag voor je open!
*auhau*
![]()
Is gewoon een kwestie van leuke users hebben he, die zijn voorbeeldig in US dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Alle 3quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Cool
Doe je 1ste, 2de of 3e lijns helpdesk werk. Ik heb op mijn stage op een helpdesk gezeten bij de gemeente van Nieuwegein. Wat een pain in the A was dat soms zeg
Als je dat doet dan ga ik op je andere voet staan, dan loop je helemaal debiel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:12 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kan het plaatje wel weghalen anders
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik post hier even om het crew-gehalte op deze pagina wat tegenwicht te bieden...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
Dit begint een beetje op een crew-only topic te lijken...
De users ook zo te zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Ja maar pas nadat de mods cadeautjes hebben gehad he.quote:
Daarvan weet ik immers zeker dat ik het lekker vindquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:12 schreef Duiveltja het volgende:
Ow, alleen als ik leer om roti en soep te maken![]()
Oi.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En de users ook al.
Ik ben hier gewoon een user, dus kom maar op..
Zeker, maar toch frappant hoe wij alwéér dezelfde dingen denken op hetzelfde moment.quote:
Ahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar pas nadat de mods cadeautjes hebben gehad he.
Het was wel opvallend jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeker, maar toch frappant hoe wij alwéér dezelfde dingen denken op hetzelfde moment.![]()
Wat ook frappant is dat MissBliss het altijd net een minuutje eerder denkt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeker, maar toch frappant hoe wij alwéér dezelfde dingen denken op hetzelfde moment.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:11 schreef Skaai het volgende:
ik kom er ook aan, Duiveltja.
Roti is popiquote:
quote:
Mijn ego wat doe jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarvan weet ik immers zeker dat ik het lekker vind.
De servers van Fok! staan dichter in de buurt van Zuid-Holland dan Oost-Gelderland.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat ook frappant is dat MissBliss het altijd net een minuutje eerder denkt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je dat doet dan ga ik op je andere voet staan, dan loop je helemaal debiel!
Ben ik niet een "is" vergetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De servers van Fok! staan dichter in de buurt van Zuid-Holland dan Oost-Gelderland.
Euh..nee, doe maar niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:27 schreef Svensational het volgende:
timbob en Skaai, willen jullie nog stemmen?
Svensational vs. Bupatih
Tania18 vs. Dizer
BVO vs. MissBliss
Ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben ik niet een "is" vergeten?
Wat niet meer dan logisch is natuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De servers van Fok! staan dichter in de buurt van Zuid-Holland dan Oost-Gelderland.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:27 schreef Duiveltja het volgende:
Cc check je mail
edit: al gedaan zie ik
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van leuke users hebben he, die zijn voorbeeldig in US dus.![]()
![]()
Heeft Cc al gestemd?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:27 schreef Svensational het volgende:
timbob en Skaai, willen jullie nog stemmen?
Svensational vs. Bupatih
Tania18 vs. Dizer
BVO vs. MissBliss
Geenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]![]()
Zit jij alleen op die helpdesk ofzoWat heb je voor opleiding gedaan?
Als je terugleest kun je zien dat Copycat nog niet gestemd heeft. Maar ik ben het wel vergeten aan haar te vragen.quote:
Nu wel, aangezien er een fucking compilatie van Desperate Housewives wordt uitgezonden:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:35 schreef Bupatih het volgende:
Heeft Cc al gestemd?
AAAARRGGGHquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu wel, aangezien er een fucking compilatie van Desperate Housewives wordt uitgezonden:
Svensational vs. Bupatih
Tania18 vs. Dizer
BVO vs. MissBliss![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |