quote:
Ik hou wijselijk mn mondquote:Is het ook nooit geweest. Je moet alleen weten welke artiesten goed zijn
Wat zeg je dat treffendquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, jij poept op dat soort muziek I know
Mooie vrouwen poepen niet!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, jij poept op dat soort muziek I know
quote:
Op zich best gaaf, maar als ik er aan denk krijg ik keipijn aan m'n tanden.quote:
Nee, en de koningin ook niet.quote:
Ik vind die echt hilarisch!quote:
Heb je de comedyfilm Harold & Kumar al wel eens gezien?quote:
Nou, nou, nou, wat een giller was dat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb je de comedyfilm Harold & Kumar al wel eens gezien?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, jammer dat je niet in Fok!crew kan. Anders had ik je natuurlijk welkom geheten..
Nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb je de comedyfilm Harold & Kumar al wel eens gezien?
Houden zo.quote:
niksan, Duiveltja, PeRi, Skaai, Copycat, bar_rel, pberends, timbobquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
Svernie, wie moeten er nog allemaal stemmen?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:45 schreef Zhenar het volgende:
ARGH! Ik moet een artikel schrijven voor een verenigingsblad van senioren (oud-studenten), maar ik heb geen aanwijzing, thema, soort artikel, of WAT DAN OOK doorgekregen!!!![]()
![]()
![]()
Zijn er toevallig muzen aanwezig? Iemand die een onderwerp weet dat zowel jongere als oudere 'werkenden' interesseert en het liefst ook nog zijdelings aan Groningen of het studentenleven is gerelateerd (maar dat laatste hoeft niet)??? PLEEEEEEAAAAASSSSEEEE help!![]()
Ben ik niet crew genoeg voor je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Huren! Leuke film
Doogie Howser speelt erinal is dat van voor jou tijd denk ik
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:51 schreef pberends het volgende:
Die James Blunt zegt in het liedje Beautiful dat ie fucking high was. Heet hij daarom blunt van z'n achternaam? Das namelijk een andere naam voor joint.
Ah, daar heb je het al.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, wat een giller was dat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |