Oi.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En de users ook al.
Ik ben hier gewoon een user, dus kom maar op..
Zeker, maar toch frappant hoe wij alwéér dezelfde dingen denken op hetzelfde moment.quote:
Ahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar pas nadat de mods cadeautjes hebben gehad he.
Het was wel opvallend jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeker, maar toch frappant hoe wij alwéér dezelfde dingen denken op hetzelfde moment.![]()
Wat ook frappant is dat MissBliss het altijd net een minuutje eerder denkt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeker, maar toch frappant hoe wij alwéér dezelfde dingen denken op hetzelfde moment.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:11 schreef Skaai het volgende:
ik kom er ook aan, Duiveltja.
Roti is popiquote:
quote:
Mijn ego wat doe jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarvan weet ik immers zeker dat ik het lekker vind.
De servers van Fok! staan dichter in de buurt van Zuid-Holland dan Oost-Gelderland.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat ook frappant is dat MissBliss het altijd net een minuutje eerder denkt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je dat doet dan ga ik op je andere voet staan, dan loop je helemaal debiel!
Ben ik niet een "is" vergetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De servers van Fok! staan dichter in de buurt van Zuid-Holland dan Oost-Gelderland.
Euh..nee, doe maar niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:27 schreef Svensational het volgende:
timbob en Skaai, willen jullie nog stemmen?
Svensational vs. Bupatih
Tania18 vs. Dizer
BVO vs. MissBliss
Ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben ik niet een "is" vergeten?
Wat niet meer dan logisch is natuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De servers van Fok! staan dichter in de buurt van Zuid-Holland dan Oost-Gelderland.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:27 schreef Duiveltja het volgende:
Cc check je mail
edit: al gedaan zie ik
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van leuke users hebben he, die zijn voorbeeldig in US dus.![]()
![]()
Heeft Cc al gestemd?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:27 schreef Svensational het volgende:
Svensational vs. Bupatih
Tania18 vs. Dizer
BVO vs. MissBliss
Geenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]![]()
Zit jij alleen op die helpdesk ofzoWat heb je voor opleiding gedaan?
Als je terugleest kun je zien dat Copycat nog niet gestemd heeft. Maar ik ben het wel vergeten aan haar te vragen.quote:
Nu wel, aangezien er een fucking compilatie van Desperate Housewives wordt uitgezonden:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:35 schreef Bupatih het volgende:
Heeft Cc al gestemd?
AAAARRGGGHquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu wel, aangezien er een fucking compilatie van Desperate Housewives wordt uitgezonden:
Svensational vs. Bupatih
Tania18 vs. Dizer
BVO vs. MissBliss![]()
quote:
2 lekkere wijven die tweeling zijn houden een schijtwedstrijdquote:
James Cuntquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
James Blunt
![]()
En nee, dat is dan toeval.
Dat geeft nog steeds niet aan waarom je in zo'n geval op Sven stemt en niet op mij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was ook een zware dobber en hey, ik heb keelpijn dus ben eigenlijk ontoerekeningsvatbaar
.
Joh, elke rechter zou me vrijspreken onder deze omstandigheden!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Dat geeft nog steeds niet aan waarom je in zo'n geval op Sven stemt en niet op mij.
Joh, ga toch Desperate Housewives kijken!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joh, elke rechter zou me vrijspreken onder deze omstandigheden!
Dat is een fucking compilatie-aflevering!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
Joh, ga toch Desperate Housewives kijken!
Doe je dan goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Geen
De meeste dingen heb ik mezelf aangeleerd. Watch en learn dat idee
Maar ik zit op de IT-afdeling voor de users, maar beheer de servers ernaast nog.
Joh, ga dan je stem wijzigen ofzo!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is een fucking compilatie-aflevering!
Je doet het erom, hè?
![]()
![]()
Nee, Sven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:54 schreef Svensational het volgende:
Bupatih, zou je Copycat met rust willen laten? Ik heb geen enkel probleem met haar stemgedrag. [afbeelding].
Weet je wat, weet je wat, weet je wat, weet je wat, weet je wat, weet je wat, weet je wat, weet je wat???quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:55 schreef Bupatih het volgende:
Joh, ga dan je stem wijzigen ofzo!
Maar doe iets!!!
Nu ga ik echt douchen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga Copycat betasten
Vluchtgedrag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je wat, weet je wat, weet je wat, weet je wat, weet je wat, weet je wat, weet je wat, weet je wat???
Ik ga douchen!
Ja wat hij zegt dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
AAAARRGGGH!
Niks tegen jou hoor, Cc
Maar wel op je stemkeuze.
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja wat hij zegt dus [afbeelding]
Logischerwijs![]()
Bapu, je principes!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, Sven. [afbeelding]. Ik ga Copycat stalken, lastigvallen, irriteren, ondervragen, betasten, hacken en demoniseren totdat ze haar stem wijzigt. [afbeelding]
Uiteraard allemeaal voorzien van een degelijke [afbeelding]-smiley op mijn gelaat.
Allicht. [afbeelding]
Wat heb je nú weer te melden over mijn 'principes'?quote:
*Zegt er wat van*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zij zegt![]()
MB, zeg er eens wat van.
Tania die niet wil stemmen, Cc die zogenaamd ziekjes is en daarom maar op Sven BVO stemt. [afbeelding]
[afbeelding]
Niks, maar jij had principes en die druisen tegen in wat je wilt gaan doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat heb je nú weer te melden over mijn 'principes'?
Yeah right.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niks, maar jij had principes en die druisen tegen in wat je wilt gaan doen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*Zegt er wat van*
Dames, dat kan niet hoor![]()
Tania stemmen!
Cc stem maar als je niet meer zogenaamd ziekjes bent!
Zo, dat hielp vast![]()
Allicht. Jij bent het met iedereen eens, zolang jij je stemmen binnen krijgt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
Ik ben het met Duiveltja, MissBliss, Copycat en Bupatih eens. [afbeelding]
Ligt eraan hoe.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dus betasten gaat niet tegen die principes van jou in?
Windows idd en Linuxquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Doe je dan goedNog andere dingen die je op de computer doet? Ik heb MBO systeembeheer gedaan en gehaald, maar ik doe nu wat op het het HBO
Wat voor servers staan er trouwens? Gewoon Windowssevers?
Ga ik jou aan je nieuwsgierige neus hangen...quote:
Welterustenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:19 schreef Mukie het volgende:
Maar ik duik mn bedje weer in, kan ik morgen tenminste meedoen aan de bhv training
Fijne avond allemaal
Het verwachtte antwoordquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga ik jou aan je nieuwsgierige neus hangen...
[geschokt]Tegen mij?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:24 schreef LeBeau het volgende:
[bitter]CC is een van de weinige mensen hier die wel weet hoe ze moet stemmen.[/bitter]
Svensational Bupatih Svensational Bupatih Svensational Bupatih Svensational Bupatihquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:27 schreef Svensational het volgende:
Svensational vs. Bupatih
Tania18 vs. Dizer
BVO vs. MissBliss
Ik had het meer over 'Het verwachtte antwoord'.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Verwachtte niet echt dat jij in geuren en kleuren ging vertellen wat je ging betasten.
Hoi... gingen we nu nog betasten of kan ik beter een glas jasmijnthee drinken?quote:
Oi. Ik blijf nog ff.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Svensational Bupatih Svensational Bupatih Svensational Bupatih Svensational Bupatih
Dizer
MissBliss
Oii geen verleden tijdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het meer over 'Het verwachtte antwoord'.
Neuh, drink eerst maar je thee op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoi... gingen we nu nog betasten of kan ik beter een glas jasmijnthee drinken?
Doe nou maar.quote:Ik lust geen gember en mijn tere gestel kan niet tegen een overload knoflook...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het meer over 'Het verwachtte antwoord'.
Dudequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb ik je eindelijk betrapt op een fout.
Een bijvoegelijk naamwoord (dus als het iets zegt over het zelfstandignaamwoord) moet ALTIJD zo kort mogelijk...
Dus met 1 t.
WHAHAHA
Stemadvies na deze blunder: Stem Sven![]()
.
Met deze post gaf ik aan dat Duiveltja een fout maakte.quote:
De fout lag bij mijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Een bijvoegelijk naamwoord (dus als het iets zegt over het zelfstandignaamwoord) moet ALTIJD zo kort mogelijk...
Dus met 1 t.
WHAHAHA
.
Goddomme, laat ik mezelf eerst eens gaan inlezen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dus met 1 t.
WHAHAHA
.
Goddomme, laat ik mezelf eerst eens gaan inlezen.
Sorry Buupquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude![]()
![]()
Anders lees je even beter...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |