Ligt eraan hoe.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dus betasten gaat niet tegen die principes van jou in?
Windows idd en Linuxquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Doe je dan goedNog andere dingen die je op de computer doet? Ik heb MBO systeembeheer gedaan en gehaald, maar ik doe nu wat op het het HBO
Wat voor servers staan er trouwens? Gewoon Windowssevers?
Ga ik jou aan je nieuwsgierige neus hangen...quote:
Welterustenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:19 schreef Mukie het volgende:
Maar ik duik mn bedje weer in, kan ik morgen tenminste meedoen aan de bhv training
Fijne avond allemaal
Het verwachtte antwoordquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga ik jou aan je nieuwsgierige neus hangen...
[geschokt]Tegen mij?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:24 schreef LeBeau het volgende:
[bitter]CC is een van de weinige mensen hier die wel weet hoe ze moet stemmen.[/bitter]
Svensational Bupatih Svensational Bupatih Svensational Bupatih Svensational Bupatihquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:27 schreef Svensational het volgende:
timbob en Skaai, willen jullie nog stemmen?
Svensational vs. Bupatih
Tania18 vs. Dizer
BVO vs. MissBliss
Ik had het meer over 'Het verwachtte antwoord'.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Verwachtte niet echt dat jij in geuren en kleuren ging vertellen wat je ging betasten.
Hoi... gingen we nu nog betasten of kan ik beter een glas jasmijnthee drinken?quote:
Oi. Ik blijf nog ff.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Svensational Bupatih Svensational Bupatih Svensational Bupatih Svensational Bupatih
Dizer
MissBliss
Oii geen verleden tijdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het meer over 'Het verwachtte antwoord'.
Neuh, drink eerst maar je thee op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoi... gingen we nu nog betasten of kan ik beter een glas jasmijnthee drinken?
Doe nou maar.quote:Ik lust geen gember en mijn tere gestel kan niet tegen een overload knoflook...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het meer over 'Het verwachtte antwoord'.
Dudequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb ik je eindelijk betrapt op een fout.
Een bijvoegelijk naamwoord (dus als het iets zegt over het zelfstandignaamwoord) moet ALTIJD zo kort mogelijk...
Dus met 1 t.
WHAHAHA
Stemadvies na deze blunder: Stem Sven![]()
.
Met deze post gaf ik aan dat Duiveltja een fout maakte.quote:
De fout lag bij mijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Een bijvoegelijk naamwoord (dus als het iets zegt over het zelfstandignaamwoord) moet ALTIJD zo kort mogelijk...
Dus met 1 t.
WHAHAHA
.
Goddomme, laat ik mezelf eerst eens gaan inlezen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dus met 1 t.
WHAHAHA
.
Goddomme, laat ik mezelf eerst eens gaan inlezen.
Sorry Buupquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude![]()
![]()
Anders lees je even beter...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |