Of misschien door de review van Jorien.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:57 schreef Gamedemon het volgende:
Beste verkoop cijfers mischien... niet de beste game
ik, om jullie te pestenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:04 schreef Retarded het volgende:
wie maakt er nou een TT over een kuttitel die 3 maanden geleden uitgekomen is??
Mensen mogen je al niet, ga je vervolgens olie op het vuur gooienquote:
Je gebruikt een komma!quote:
Je doet je ondertitel eer aan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:42 schreef Vendris het volgende:
zowel fifa als pes zijn gewoon kut games, opgelost slotje + nieuw topic met fatsoenlijke titel
Ik mag nog altijd best een mening hebben, en ik ben niet de enige die vind dat t een kut tt isquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:46 schreef Un4 het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel eer aan.![]()
Maar we kunnen Jorien nu ook terugpesten, Feyenoord staat achter.
3 hierquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
helaas nog maar 6 pagina's![]()
Totdat we een andere TT aanvragen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
helaas nog maar 6 pagina's![]()
is dat wat ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:45 schreef Ron.666 het volgende:
Waar kon je ook alweer prijzen van games vergelijken?![]()
PS Sensible Soccer is beter ;-)
[afbeelding]
krijg je er niet doorquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:52 schreef Egamer het volgende:
[..]
Totdat we een andere TT aanvragen.
DIe TT is ook gewoon kut, maar PES niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:47 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ik mag nog altijd best een mening hebben, en ik ben niet de enige die vind dat t een kut tt is![]()
Naja, wij zijn iig geen fanboys met een slechte smaak.quote:
Je valt in herhalingquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Fifa 2007De current-gen versie schijnt al duidelijk beter te zijn dus waarom dan nog überhaupt de Xbox 360 versie ? Hetzelfde voor PES 6.
''Microsoft owns football'' Surrrrrrrrre![]()
![]()
Ik heb PES zelf ook hoor op Xbox 360, maar de PS2 versie vind ik qua opties en speelbaarheid gewoon beterquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je valt in herhalingMaar PES 6 speelt heerlijk over Xbox Live, ondanks de grafische gebreken
Even iets anders, heeft iemand hier Doom aangeschaft? Ik heb in E2DM4 alle vijanden dood maar ik kan niet bij de exit komen. Ik zie 'm wel, alleen hij zit te hoog en er zit een plas lava voor. Volgens de map (die ik helemaal unlocked heb) heb ik wel alle ruimtes gehad. Zal ergens wel een knop gemist hebben ofzo, want het lijkt me dat er een loopbrug uit moet schuiven? Please help, zodat ik eindelijk weer verder kan
Je word gewoon behoorlijk genaaid met die 360 versies van spellen die ook op de ps2/xbox zijn. Je krijgt minder(soms zelfs veel minder) content, en daarnaast krijg je vaak de geweldige opties om content te downloaden tegen betalen die al gewoon standaard in de ps2/xbox versie zit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:57 schreef devv05 het volgende:
Ik vind de PS2 controller niet fijn in de hand liggen. Qua opties mist de 360 versie helaas wel wat, maarja dat mogen ze in de volgende versie ruimschoots goed gaan maken. Voorlopig vermaak ik me er prima mee
Welcome to the next-generation... Bij de PS3 zal het minstens net zo erg zijn (Gran Turismo bijvoorbeeld) en misschien dat de Wii ook nog wel met downloadable content komt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:31 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je word gewoon behoorlijk genaaid met die 360 versies van spellen die ook op de ps2/xbox zijn. Je krijgt minder(soms zelfs veel minder) content, en daarnaast krijg je vaak de geweldige opties om content te downloaden tegen betalen die al gewoon standaard in de ps2/xbox versie zit.
Daar heb ik ook vast gezeten volgens mij. Maar je hebt aan beide kanten van die plas zon portal liggen en bij 1 van die 2 zit een knop voor die brug omhoog te halen. en dan op de portal stappen en dan ff omlopen en dan over de brug.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je valt in herhalingMaar PES 6 speelt heerlijk over Xbox Live, ondanks de grafische gebreken
Even iets anders, heeft iemand hier Doom aangeschaft? Ik heb in E2DM4 alle vijanden dood maar ik kan niet bij de exit komen. Ik zie 'm wel, alleen hij zit te hoog en er zit een plas lava voor. Volgens de map (die ik helemaal unlocked heb) heb ik wel alle ruimtes gehad. Zal ergens wel een knop gemist hebben ofzo, want het lijkt me dat er een loopbrug uit moet schuiven? Please help, zodat ik eindelijk weer verder kan
Zal best dat het bij de andere consoles net zo word. Maar het is gewoon belachelijk hoeveel minder er in die 360 versies zit. Helemaal bij die launchgames (zoals TW06, Fifa 06, enz) was het om te huilen. En wat is er met Gran Turismo?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Welcome to the next-generation... Bij de PS3 zal het minstens net zo erg zijn (Gran Turismo bijvoorbeeld) en misschien dat de Wii ook nog wel met downloadable content komt.
Daar zou je bijna een lege versie van kopen en moest je banen + auto's los kopen, of je het nu leuk vindt of niet, die kant gaan we nu eenmaal op... Het is niet Microsoft maar EA etc. die dat soort dingen toepassen, en die ontwikkelen ook gewoon voor de PS3.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:44 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zal best dat het bij de andere consoles net zo word. Maar het is gewoon belachelijk hoeveel minder er in die 360 versies zit. Helemaal bij die launchgames (zoals TW06, Fifa 06, enz) was het om te huilen. En wat is er met Gran Turismo?
E2 was al knap lastig op sommige punten... Vooral als je kogels op zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:45 schreef AQuila360 het volgende:
E3 en E4 van Doom zijn oneerlijk moelijk![]()
Genaaid zegt zoals die knop verstopt zatquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:53 schreef AQuila360 het volgende:
Klopt ja maar ben je nu al wel weer verder bij die Lava Poel ??
E3 kom ik na 5 min al niet meer verder![]()
Ja gelukkig is dat tegenwoordig niet meer zo maargoed. en speel je op Hurt me plenty ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Genaaid zegt zoals die knop verstopt zatMaar heb 'm nu, thanks
Morgen weer verder spelen met E2DM5
Eén-na-moeilijkste, ik wist van vroeger nog wel dat de moeilijkste stand vrijwel niet te doen is, en IDDQD en IDKFA werken hier nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja gelukkig is dat tegenwoordig niet meer zo maargoed. en speel je op Hurt me plenty ?
Ik werd altijd geowned op bijna elke moelijkheidsgraagquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Eén-na-moeilijkste, ik wist van vroeger nog wel dat de moeilijkste stand vrijwel niet te doen is, en IDDQD en IDKFA werken hier nietTrouwens de enige cheatcodes die ik nog steeds uit mn hoofd ken
Zeg je goed ja, daar zou je bijna... Wat achteraf dus helemaal niet waar bleek te zijn. Het spel zal gewoon compleet zijn je hebt alleen de optie om alles vrij te kopen als je te lui bent om het vrij te spelen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Daar zou je bijna een lege versie van kopen en moest je banen + auto's los kopen, of je het nu leuk vindt of niet, die kant gaan we nu eenmaal op... Het is niet Microsoft maar EA etc. die dat soort dingen toepassen, en die ontwikkelen ook gewoon voor de PS3.
Ja heel leuk hoor, afgezien dat het save systeem niks anders werkt dan in menig andere gamequote:Op donderdag 11 januari 2007 07:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
me·ning (de ~ (v.), ~en)
1 wat men van iem. of iets vindt, hoe men oordeelt => gedacht, gedachte, geluid, gevoelen, inzicht, oordeel, opinie, opvatting, standpunt, stellingname
Na de demo komt PES er zeker niet meer in!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:56 schreef Un4 het volgende:
Jezus, wat een kut TT. Verander FIFA even in PES wil je.![]()
Pinata is geen kinderspelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:35 schreef jogy het volgende:
Ik heb dat kinderspel piniâta ( ofzo) gekocht. Best wel erg leuk eigenlijk
.
Ga toch weg man, zeker wel.quote:
Pinata is te diep voor een kindergamequote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Ga toch weg man, zeker wel.. Dit is ook de eerste keer dat de verkoper in de winkel vroeg 'is het een kadootje?'
.
Maar wat een stoer spel.
Wat een verspilling van negatieve energie, had ie beter een een zaag in iemands romp kunnen stoppen in GoW, maargoed dat trekt de Wii weer niet.quote:
Ik weet niet wat voor een beeld jij bij een kinderspel hebt hoor maar dit is er één. En nog ouderlijk verantwoord ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Pinata is te diep voor een kindergame. Het mag dan wel kleurrijk zijn, maakt het nog geen kinderspel
JA ik heb em,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:47 schreef Theamerican het volgende:
iemand ervaring hier met wireless headset?
aha oke want die headset die ik nu heb (bijgeleverde) is niet echt toppiequote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:28 schreef nexhil het volgende:
[..]
JA ik heb em,
Er zitten 2 ringen bij, voor kleine en medium oren maar hij is vrij snel leeg. 5 a 6 uur non stop gamen haalt ie denk ik net, zal de tijd eens bijhouden.
het geluid van de speaker wel, als je het geluid van de mic wilt horen moet je me maar even toevoegen dan kun je het horenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:32 schreef Theamerican het volgende:
[..]
aha oke want die headset die ik nu heb (bijgeleverde) is niet echt toppie
maar hoe is het geluid wel goed ?
Nee.. dat wil zeggen wel voor jou.. dat werkt prima.. maar de mensen in de room beginnen behoorlijk op je te schelden als je hem aan hebt omdat hun de hele tijd een zware brom toon horen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:32 schreef Theamerican het volgende:
[..]
aha oke want die headset die ik nu heb (bijgeleverde) is niet echt toppie
maar hoe is het geluid wel goed ?
En jij denkt echt dat het niet precies hetzelfde zal gaan als bij de Xbox 360? Pfff...quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:36 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zeg je goed ja, daar zou je bijna... Wat achteraf dus helemaal niet waar bleek te zijn. Het spel zal gewoon compleet zijn je hebt alleen de optie om alles vrij te kopen als je te lui bent om het vrij te spelen.
goh kunnen we niet tegen een leuk grapje?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:01 schreef nexhil het volgende:
[..]
Wat een verspilling van negatieve energie, had ie beter een een zaag in iemands romp kunnen stoppen in GoW, maargoed dat trekt de Wii weer niet.
tis gewoon slecht verzonnenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
goh kunnen we niet tegen een leuk grapje?
Sjonge zeg
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:23 schreef bigore het volgende:
Kolere wa hek zin om te neuken...
Is de hond vandaag niet thuis ofwa?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:23 schreef bigore het volgende:
quote:
Ah, dat was jij dus. kon de naam al niet plaatsen bij een Fokker.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:11 schreef quantas het volgende:
fifaas if!
gister gears was leuk met zijn allen.... vanavond weer?
www.telfort.nl had volgens mij ook ietsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:30 schreef devv05 het volgende:
Als ik een nieuw telefoonabbonement wil afsluiten van 25 euro per maand, ik hoef er geen telefoon bij. Waar kan ik dan gratis een Xbox 360 Premium bij dat abbo krijgen?
http://www.gsm.nl/?iMenu_id=733?osadcampaign=affiliates_daisyconquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:30 schreef devv05 het volgende:
Als ik een nieuw telefoonabbonement wil afsluiten van 25 euro per maand, ik hoef er geen telefoon bij. Waar kan ik dan gratis een Xbox 360 Premium bij dat abbo krijgen?
Kolere wa hek zin in koffie...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:23 schreef bigore het volgende:
Laten we het gelijk over blenders hebben!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:54 schreef kepler het volgende:
Dit is toch geen GSM-topicLaten we het lekker over de 360 hebben
U gaat door voor de koelkast! Met ijsblokjesmachinequote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Laten we het gelijk over blenders hebben!
TV's hebben we gehad, Telefoons zijn we mee bezig...Blender volgt?
Of komt nu de oven?
Ah beter! dan hoef ik geen losse zakjes meer te kopen en te vullen met waterquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:56 schreef kepler het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast! Met ijsblokjesmachine
Ik wil graag een George Foreman grill bij mn abbo. Ik hoorde dat die grill in maart uitkwam. Weet iemand of er al een abbo is waar je zo'n grill bijkrijgt?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Laten we het gelijk over blenders hebben!
TV's hebben we gehad, Telefoons zijn we mee bezig...Blender volgt?
Of komt nu de oven?
Playstation 3 bedoel je?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:08 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ik wil graag een George Foreman grill bij mn abbo. Ik hoorde dat die grill in maart uitkwam. Weet iemand of er al een abbo is waar je zo'n grill bijkrijgt?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Playstation 3 bedoel je?
[afbeelding]
Oh ik sta 2 miljoen in de min... maar ze zouden de scores resetten geloof ik?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:56 schreef Heintje het volgende:
Gisteren ff een uurtje gepokerd. Alleen helaas verloren. Dik een half miljoen.
Nou, binnenkort krijgen we dus te horen hoe slecht jij PES wel niet vind ?quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou, binnenkort krijgen we dus te horen hoe slecht jij PES wel niet vind ?
Kan niet wachten.
Wat ook wel een leuk, minder opvallend, onderdeel van dat Halo 3 geintje was:quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:38 schreef devv05 het volgende:
EA kondigt Champions League 06-07 aan
jorien, een nieuwe FIFA!!!!!!!!!!!1
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Playstation 3 bedoel je?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:51 schreef AQuila360 het volgende:
Helemaal geen voetbal voor mij k*t voetbal.
Nee het is gewoon stomquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
want dat kost de gemeenschap zoveel geld
![]()
Dat is geen demo dat was een beta-trial van een maand geloof ik. Die werkt dus allang niet meer.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee het is gewoon stom![]()
Heeft trouwens iemand de demo van Phantasy star aan de praat gekregen?
Mooie kikkerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
grafisch dus geen verschil met fifa 07, laat deze duidelijk liggen
heb nu 520 games gespeeld met fifa 07, erg relaxt. en speel hem gewoon tot de nieuwe 08 komt nog wel elke dag. En vanaf komende week ook gewoon gezellig pes er bij
Chill, had het al verwacht. Ben benieuwd in hoeverre de graphics gelijk zijn aan de pc versie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:11 schreef devv05 het volgende:
Crysis nu bevestigd voor de Xbox 360
Weet dat er al 360 geruchten over de game zijn geweest, maar als nu zelfs de ontwikkelaar het zegt lijkt het me toch wel 99% waarheidCool!
Afhankelijk van hoe ver de Xbox 360 de graphics van de PC kan evenaren en hoever mijn PC Crysis gaat trekken ga ik wel beslissen welk systeem ik hem voor haal. PC heeft puntje voor, want ik verwacht toch een beetje een pc besturing voor de console.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:11 schreef devv05 het volgende:
Crysis nu bevestigd voor de Xbox 360
Weet dat er al 360 geruchten over de game zijn geweest, maar als nu zelfs de ontwikkelaar het zegt lijkt het me toch wel 99% waarheidCool!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:19 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Bastard, sorry dat ik um gister zo plotseling peerde uit RS6: LV maar er zat een kneus te praten als een Surinamer "kaolo slechte verbinding man, echt werie" etc etc. en dat trek ik echt heel moeilijk van jongens zo wit als melk. Van een echte neger prima, maar als dat soort pipo's zo gaan praten dan stijgt de irritatie bij mij met de minuut.
Maar misschien komt dat wel omdat ik met teveel negers omga. Overigens heb ik nooit de drang gehad zulke woorden te gebruiken...
Nee jullie suckte er enorm inquote:
Ik weet het Gijsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:40 schreef twi het volgende:
He, tweede potje dit jaar na een week lang elke avond GoWDa's net zoiets als PGR2 gaan doen na een week lang MotoGP2
UNOquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:22 schreef Wessiej het volgende:
Heb de Xbox live vision gold pack gekocht
Geile neuqseks chats op afspraak!
Waar en hoe duur? kheb ook een jaar live nodig met een leuke aanbiedingquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:22 schreef Wessiej het volgende:
Heb de Xbox live vision gold pack gekocht
Geile neuqseks chats op afspraak!
maar ik had het wel naar mn zinquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee jullie suckte er enorm in
Khad steeds 11 of 15 kills halverweg, en jullie 1 ofzo... dat schiet niet op zo natuurlijk.![]()
![]()
Gameshop den haag, 90 euro.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waar en hoe duur? kheb ook een jaar live nodig met een leuke aanbieding
Ik kom steeds niet op de server met die demoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:09 schreef Heintje het volgende:
Ik heb destijds die Phantasy Star Universe demo veel gespeeld. Was wel een geinig spel. Gewoon als elke RPG. dingen killen, items vinden waar je niks aan hebt. Die verkopen. Goede items kopen. Zelf beter worden omdat je anders niks met die dure items kan. Enz. enz.
Was wel leuk, maar niet echt super. (maar dit was alleen het MMO gedeelte, hoe de SP is weet ik niet.
Het zag er trouwens wel leuk uit en speelde fijn.
Zeker een titel die meer aandacht verdient dan hij nu krijgt. (maar het MMO gedeelte kost 10 dollar/euro per maand en kan volgens mij alleen per credit card betaald worden.
Ik had em al bij skiq besteld maar die konden niet leveren (kon godverdomme een week mailen waar mijn geld bleef)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gameshop den haag, 90 euro.
Had eerst bij skiq 75 euro, maar daar was die opeens van de site af
(en het was een cadeau'tje voor mijn verjaardag, dus was nog goedkoop uit ook)
Goed dat ik het niet had gedaan, die camera is wel tof, (en live natuurlijk ook;)).quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik had em al bij skiq besteld maar die konden niet leveren (kon godverdomme een week mailen waar mijn geld bleef)
We kunnen niet meer leveren! we boeken zo spoedig mogelijk u geld terug!
Gelijk betalen met ideal maar geld terugstorten kost een week, slaat nergens op
Hij hoort ook eigenlijk niet meer up te zijnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kom steeds niet op de server met die demo![]()
Ik hoop dat je geen klant bent van NRE-Energie. Ik wacht nou al sinds september op geld dat ik heb moeten betalen voor gas dat ik niet gebruikt heb. En ja, toen ik het betaalde wist ik al dat ik het weer terug moest krijgen. Maar ze sturen me wel netjes elke maand een rekening die ik binnen 14 dagen moet betalen. Anders... deurwaarder of zo.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik had em al bij skiq besteld maar die konden niet leveren (kon godverdomme een week mailen waar mijn geld bleef)
We kunnen niet meer leveren! we boeken zo spoedig mogelijk u geld terug!
Gelijk betalen met ideal maar geld terugstorten kost een week, slaat nergens op
Geen idee, volgens mij heb je een film gedownload.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik heb een game gedownload en nu vond ik in de rar files een map aan met video_ts en audio_ts. Weet iemand hoe ik dit kan branden en waarmee ? Is het gewoon in nero kiezen voor een DVD-VIDEO, de bestanden slepen en dan branden ? Of moet er meer gebeuren ?
Je mag niet over illegale games praten op FOK!.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Het is echt een x-box 360 game hoorLost planet !
Zat helaas vandaag niet bij de post, maandag hopelijkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:29 schreef Ron.666 het volgende:
Tering wat is dat Lost Planet een lekkere game. Ik heb net een level in de Single Player gedaan en een aantal Live matches, maar zeker live komt er zoveel teamplay en strategie bij kijken, dat is echt geweldig. Als er een aantal NL´ers zijn die strategieen willen oefenen (want zonder wordt het wel heel moeilijk om te gaan winnen), voeg mijn Gamertag dan even toe: "Soul of Wax"; zonder aanhalingstekens.
Last I heard, juniquote:Op zondag 14 januari 2007 00:32 schreef Frasier het volgende:
Wanneer komt Forza 2? Lijkt me echt ee mooi spel worden.
Lost Plant: Extreme Tuinieren?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:31 schreef AQuila360 het volgende:
ik ga toch Lost Plant ook even halen of ik wacht tot dat iemand hem te koop heeft staan.
De zegt Februari, de ander April, of Juni...quote:Op zondag 14 januari 2007 00:32 schreef Frasier het volgende:
Wanneer komt Forza 2? Lijkt me echt ee mooi spel worden.
Wil je uno hebben?quote:Op zondag 14 januari 2007 11:46 schreef twi het volgende:
Ohja, ik heb als enige op FOK! UNO niet, anders had ik wel effe komen kaarten gisteren
Laatste releaselijsten hebben Forza op 2 April gezet.
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wil je uno hebben?
Ik heb nog zo'n code kaart ervoor maar allang gekocht.
wesley heeft maat 140quote:Op zondag 14 januari 2007 13:19 schreef twi het volgende:
Nu we trouwens toch aan het weggeven zijn, ik heb hier nog een Viva Pinata shirt, kindermaatje 140. Dat past zeg maar net om m'n middelvinger heen. Een van de papa's hier die hun kindje in een Viva Pinata-shirt wil tooien?
UNOquote:
Uiteraard, even 'voordrinken' voor het echte 'uitgaan' in Gearsquote:Op zondag 14 januari 2007 13:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gaan we vanavond wel even UNO'en hé
Ik vertrouw die third party dingen nooit zo. Moet je kijken wat een dunne kabeltjes het zijn, zien er niet echt hoge kwaliteit uit.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:57 schreef GokuSFE het volgende:
Oeh, leuke componentkabel voor de mensen met meerdere consoles: *KLIK*
Geschikt voor PS2/PS3, Wii, Xbox360, ~21 euro incl. verzenden.
[afbeelding]
Jasmijn zit nog aan maat 86quote:Op zondag 14 januari 2007 13:19 schreef twi het volgende:
Nu we trouwens toch aan het weggeven zijn, ik heb hier nog een Viva Pinata shirt, kindermaatje 140. Dat past zeg maar net om m'n middelvinger heen. Een van de papa's hier die hun kindje in een Viva Pinata-shirt wil tooien?
Misschien als draagzak te gebruiken dan? Of dekbedovertrek. Of gordijn.quote:
snel downloaden dan , heb ik weer een reden om op Live te gaan.quote:
Zou een hele mooie game kunnnen worden ja.quote:Op zondag 14 januari 2007 09:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lost Plant: Extreme Tuinieren?
Speel als Rob Verlinden op zoek naar de verdwenen Fuchsia.
Vette game.
Dat heb ik ook gehad. Laat me raden, jij had dat met dat meisje et haar water. Ik had het met Asphar, die was al level 7, gelukkig blijven je ranks wel bewaard dus als je al een keer aan A of S hebt gehaalt dat je die dan niet weer opnieuw hoeft te halen.Al is dat wel makkelijk voor de items.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
snel downloaden dan , heb ik weer een reden om op Live te gaan.
In other news, ik was zo briljant om een van mijn N3 savegames over te saven met een andere character. En nu was het niet heel erg geweest, ware het niet dat ik zuig met de chara waarmee ik nu opnieuw moet beginnen >_<
Is net als de gratis punten die ze wegen voor assault heroes: http://promos.vugames.com/assaultheroesgame/quote:Op zondag 14 januari 2007 17:34 schreef Loco het volgende:
Voor de mensen die nog wat MS points willen scoren.
http://www.readyaimfuture.com/
Discovery channel geeft een shitload aan mspoints weg... 2.000.000 om precies te zijn.
Wel snel wezen want morgen is de site weer verdwenen als ik het goed heb begrepen.
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:24 schreef SToRM81 het volgende:
Vandaag 6 maanden Live voor 20 euro kunnen kopen (2 keer 3 maanden á 10 euro)![]()
Ik ging eerst geen Live meer kopen vanwege de prijs en het feit dat ik het niet zo vaak gebruik, maar voor deze prijs kon ik het niet laten
Zijn die eigenlijk onbeperkt geldig? Want ze hadden er nog meer liggen...
Casual, heb het nu een paar keer slechts geprobeerd.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:38 schreef MMaRsu het volgende:
Op welke moeilijkheidsgraad speel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
Heb je Live Gold?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:07 schreef TwyLight het volgende:
Lang geleden trouwens alweer dat ik GoW heb gedaan![]()
Jepquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:12 schreef ach het volgende:
Net de SaintsRow demo gedownload maar wat een troepHele lage framerate en popup als je er al zowat naast rijdt
Is dat in het hele spel ook zo? Hoe durven ze dat uit te brengen
idd, nergens last van gehad eigenlijk. Naja, beetje popup van tijd tot tijdquote:Op zondag 14 januari 2007 21:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Framerate is prima in de full, net zoals popup. De demo is een oude E3 demo.
Prima game hoor, dat Saints Row
Lijkt mij best leuk, een 4 player co-op.quote:Left 4 Dead
“Left for dead is an upcoming multiplayer co-operative survival horror game by Turtle Rock Studios and Valve Corporation (a collaboration that has previously produced Counter-Strike: Condition Zero, as well as maps and the official bot for Valve’s Counter-Strike: Source), with no exact release date set so far although 2007 is said (according to many websites) to be the year of release. The game has been built using Valve’s Source engine.”
The game takes place in multiplayer maps which centers around towns and other locations. The mission is to take 4 characters to safety by meeting up with a helicopter. The zombies are pretty much the same thing you’ve seen before with the exception of 4 mutated zombies which have more powerful abilities than the regular infected zombies.
http://www.youtube.com/watch?v=K4zvNRfoom0&eurl=
Die had je zo van mij kunnen krijgen/ruilenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:42 schreef quantas het volgende:
ik hoop deze week eindelijk viva pinata uit azie binnen te krijgen
Ik wil hem wel krijgenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:49 schreef bigore het volgende:
[..]
Die had je zo van mij kunnen krijgen/ruilen
Ruilen tegen CoD3 of naakt over het marktplein van Amsterdam lopen als er markt is terwijl ik het film en op internet mag zetten, dan KRIJG je umquote:
En wanneer komt die nou uit?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:12 schreef Panick het volgende:
Mass Effect.
Met kop en schouders de game waar ik het meest naar uitkijk,
GotM
Kun je me anders even mailen, ik heb intresse om met je te ruilen.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:04 schreef bigore het volgende:
[..]
Ruilen tegen CoD3 of naakt over het marktplein van Amsterdam lopen als er markt is terwijl ik het film en op internet mag zetten, dan KRIJG je um![]()
U heeft mailquote:Op maandag 15 januari 2007 12:36 schreef Ipho het volgende:
[..]
Kun je me anders even mailen, ik heb intresse om met je te ruilen.
Laatst bij E-Plaza nog zo'n XBOX live setje voor de XBOX gehaald ( met zo'n headsetje ) voor 15 E.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
![]()
Waar doe je dat?
Ik betaalde 65 voor 12 maanden
Neequote:Op maandag 15 januari 2007 14:37 schreef jpg97 het volgende:
Butch NL ( aka BASTARD ) heeft zo'n ding, alleen past hij er niet meer op als ie wijn drinkt
Ey.. Phoebe toch? Vlgs mij hebben we nog wat gegamed ofzo .. UNO? Maar je mic doet het niet denk ik..quote:Op maandag 15 januari 2007 14:31 schreef Theamerican het volgende:
wie hebben er hier zo cam? en heeft die bijvoorbeeld gebruikt met spel rainbow six vegas?
is het wat die cam?
hoop voor je meequote:Op maandag 15 januari 2007 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijn pes deal gaat niet door, de persoon had pes al geruild voor een ander spel![]()
En hopelijk komt zo Lost Planet met de post mee
Heb je er niet nog 1 van de XBOX 1 ofzo?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:19 schreef Theamerican het volgende:
me mic is nu echt kapot
ff wachten tot einde van de maand studiefinancering en dan ff nieuwe kopen.
ja zat met jou in een spel voor korte duur alleenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ey.. Phoebe toch? Vlgs mij hebben we nog wat gegamed ofzo .. UNO? Maar je mic doet het niet denk ik..
Anyway, ja heb een cam, hoofd ingescand met RBS, geinig maar met orginele (spel) hoofd kun je leukere dingen aantrekken.
Verder vind ik de cam wel een aanwinst ja.. zo had ik zaterdag nog gewoon een chatgesprek met een vriend via live, bellen maar dan anders zal ik maar zeggen.
En bij sommige spellen word deze ook ondersteund, UNO bijvoorbeeld... en een of ander dom spel wat je gratis kan downloaden en spelen met dat ding.![]()
Bij die cam zit ook een extra mic.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:19 schreef Theamerican het volgende:
me mic is nu echt kapot
Oh ja dat was hetquote:Op maandag 15 januari 2007 15:22 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ja zat met jou in een spel voor korte duur alleenheb wat problemen met me mic ja inmiddels is die zo kapoet als wat.
maar tevens in die game deed ik wat fout toen lag ik eruit![]()
Je mist nu wel een achievement in RS6:LV zonder cam he.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:07 schreef Heintje het volgende:
Ik heb die cam 1 dag gehad, vind het wel leuk dat je daarmee zelf een gamer picture kan maken. Dat spel totemball speelt echt voor geen meter vind ik.
Verder heb ik hem in Uno niet gebruikt, daar lijkt het me wel genieg maar ook niet echt super interesant.
Bel microsoft even op, krijg je een nieuwe.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:19 schreef Theamerican het volgende:
me mic is nu echt kapot
er schijnt gerantie op te zitten, dat als je naar microsoft belt, dat ze een nieuwe opsturenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:19 schreef Theamerican het volgende:
me mic is nu echt kapot
Kut.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijn pes deal gaat niet door, de persoon had pes al geruild voor een ander spel![]()
Ruil FIFA dan voor PESquote:Op maandag 15 januari 2007 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:
En hopelijk komt zo Lost Planet met de post mee
en army of 3 volgend jaarquote:Op maandag 15 januari 2007 16:48 schreef -Dries- het volgende:
Army of Two
Blue Dragon, Lost Oddysey (quote:Op maandag 15 januari 2007 16:48 schreef -Dries- het volgende:
Stranglehold
Bioshock
Assasins Creed
Mass Effect
Lost Planet
Forza Motorsport 2
Alan Wake
Too Human
Kane & Lynch: Dead Men
Army of Two
Resident Evil 5
GRAW 2
GTA 4
Wat is het toch fijn om een Xbox 360 bezitter te zijn
Wordt gemaakt door ongeveer de helft van het Ubisoft Montreal team dat overgelopen is naar EAquote:
crackdown leek eerst een kut game te worden, maar is aardig hersteld geloof ikquote:Op maandag 15 januari 2007 19:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wordt gemaakt door ongeveer de helft van het Ubisoft Montreal team dat overgelopen is naar EA.
En jullie zijn Crackdown vergeten
APB komt denk is pas eind 2008 uitquote:Op maandag 15 januari 2007 18:58 schreef Panick het volgende:
[..]
Blue Dragon, Lost Oddysey (. ), Eternal Sonata, Cry On (nog niet veel over bekend helaas), Huxley (al koop ik die voor mn PC), All Points Bulletin en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Er komen echt hele vette games aan ja.
maar Spore, Fable 2 en Alan Wake staan er ook al bij, en die komen toch echt pas in 2008 op zn vroegstquote:Op maandag 15 januari 2007 20:01 schreef twi het volgende:
Denk dat daar nog wel 2 jaar op gewacht moet worden.
Welke game is da.... zoek al wat langer naar zoiets....quote:Op maandag 15 januari 2007 18:52 schreef Wessiej het volgende:
Bij het OXM scoorde hij even hoog als Blue Dragon
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet, die komt dit jaar!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:04 schreef twi het volgende:
Ik zet m'n geld op 2009En Duke Nukem Forever schijnt te komen in 2034
Heavy Weapon, komt aanstaande woensdag op XBLA.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Welke game is da.... zoek al wat langer naar zoiets....
BTW hebben er mensen bezwaar tegen als ik ze ga toevoegen als Friend. Ben nu met single player wel genoeg getraind om het eens multi aan te pakken. Ben van alle markten thuis
die zoek ik ook nog, heb aantal spellen die ik nog graag wil van vorig jaar maar alleen door te ruilenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:21 schreef Bastard het volgende:
Deze MotoGP rijdt eigenlijk wel een stuk lekkerder dan het vorige deel wat ik speelde!![]()
Zo kwam ik er ook aan, geruild tegen TH: Wasteland.. was het wel waard, dat gevoel van snelheid is eigenlijk ongekend, en ze hebben nu de sommige bochten wat beter gelegd zodat je er ook eens wel goed door kan komenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die zoek ik ook nog, heb aantal spellen die ik nog graag wil van vorig jaar maar alleen door te ruilen
Las het ook ja, binnenkort maar eens proberen.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:44 schreef twi het volgende:
Grappig, met 'n programmaatje genaamd XBList kun je zien wie er online is op Live, inclusief notificaties wanneer mensen online gaan. Jammer genoeg nog geen berichten versturen, maar ongetwijfeld komt dat binnenkort.
Virtua Tennis 3 alleen al zou ik de Xbox 360 voor kopen als ik hem nog neit had. Virtua Tennis-serie is werkelijk briljantquote:Op maandag 15 januari 2007 19:19 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
APB komt denk is pas eind 2008 uit
Nog wat titels:
The Club
PGR 4
StarWars 07
Virtua Tennis 3
Half Life 2 + Team Fortress
Brothers in Arms: Hell's Highway
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Alleen het vorige deel draaide perfect op een altijd stabiele 60 fp/s en de 360 versie heeft gewoon glitches en framedrops.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:21 schreef Bastard het volgende:
Deze MotoGP rijdt eigenlijk wel een stuk lekkerder dan het vorige deel wat ik speelde!![]()
Mij mag je toevoegen hoor!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Welke game is da.... zoek al wat langer naar zoiets....
BTW hebben er mensen bezwaar tegen als ik ze ga toevoegen als Friend. Ben nu met single player wel genoeg getraind om het eens multi aan te pakken. Ben van alle markten thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |