een 10 is wel een beetje overdreven natuurlijk, dan zou het de perfecte game zijn en zou er nooit meer iets beters uit komenquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:23 schreef PBateman1978 het volgende:
1up review GoW, 10/10 :
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3154958
Nee, gewoon het beste wat er op dit moment te krijgen is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:25 schreef quantas het volgende:
[..]
een 10 is wel een beetje overdreven natuurlijk, dan zou het de perfecte game zijn en zou er nooit meer iets beters uit komen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:25 schreef quantas het volgende:
[..]
een 10 is wel een beetje overdreven natuurlijk, dan zou het de perfecte game zijn en zou er nooit meer iets beters uit komen
quote:You can always find reasons not to give a game a review score of 10. Control issues (Gears of War has that). A.I. problems (that, too). Bad dialogue or story telling (yes on both). Linear levels, online lag, limited modes (yup, yup, and yup). But as I was playing through the game, I found one consistently good feature: It was constantly impressing the hell out of me.
Je weet dat dat triest is mag ik hopenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:13 schreef jpg97 het volgende:
Dat is nog 749 piek!
ja ik reken nog in guldens
Das niet triest... Je houd je zelf voor de gek als je het niet doet....quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:28 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Je weet dat dat triest is mag ik hopen
Aangezien de 360 nooit in het guldentijdperk heeft gezeten kan je het ook zo lekker vergelijken. Als we nu nog guldens hadden gehad had er gewoon fl. 749,- gestaan en hadden nog net zoveel mensen hem gekocht.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Das niet triest... Je houd je zelf voor de gek als je het niet doet....
Gelukkig heb ik hem voor 200 Euroquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:33 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Aangezien de 360 nooit in het guldentijdperk heeft gezeten kan je het ook zo lekker vergelijken. Als we nu nog guldens hadden gehad had er gewoon fl. 749,- gestaan en hadden nog net zoveel mensen hem gekocht.
je houd jezelf voor de gek als je het wel doet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Das niet triest... Je houd je zelf voor de gek als je het niet doet....
alles lijkt goedkoper, wanneer ik het voor mezelf omreken naar guldens weet ik pas echt hoeveel het kost... en meestal denk ik dan (gelukkig) van 'laat maar zitten, wacht wel op een pricedrop...'quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je houd jezelf voor de gek als je het wel doet.
Ik krijg toch echt maandelijks m'n loon in euro's uitgekeerd, niet in guldens.
Verkapte Ik-heb-geen-geld-om-GoW-te-kopen-dus-ik-roep-maar-dat-de-enige-xbox360-game-die-ik-bezit-de-goeiste-is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:54 schreef Wessiej het volgende:
Heb CoD3, naar mijn mening de eerste echte next-gen game!
Nee sorry, GoW staat al laaaaaang in de pre-order en ik heb/had zowat elk 360 spelquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:58 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Verkapte Ik-heb-geen-geld-om-GoW-te-kopen-dus-ik-roep-maar-dat-de-enige-xbox360-game-die-ik-bezit-de-goeiste-is.
Hoe heb je dit geregeld?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ikke ¤225,- (premium)
anders had ik nooit niet gekocht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |